|
Armin Only - Review! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
Wie staat daar helemaal rechts?? De rest van de koppen ken ik wel..
Super reportje Kolkie!!! Ik blijf het jammer vinden dat ik dit niet kon meemaken..maarja straks Capital :D
Kan ik ook ergens die foto's van New Wave bekijken???? |
|
|
| Ruben_Dubbink |
FF de complimentjes aan Kolkie,
we hebben er even op moeten wachten, maar dan is hij d'r toch uiteindelijk, superverslag!
Had ook graag meegewild, maar ja, Dubbink wil z'n tentaampjes ook graag halen. Helaas ging er dan wel een superavond aan m'n neus voorbij :mad: Dan maar nagenieten op 7 uur Armin als Mp3.....(kom op Blik, sharen dat ding! :) )
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
Ik kan me nog vaag herinneren dat armin o.a. orange theme draaide, en eveneens (maar al eerder) pulsar – cloudwalking (dubbink, DOWNLOADEN DAT DING!) en zon plaat waarop airwave nogal wat commentaar heeft gekregen dat die zoveel op die remix van revelation leek. Iig HEERLIJK SPUL allemaal!!
|
Kom maar halen......
GreetZ RubDub |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
hoer, zeur niet:whip:
jij zag er net zo vertieft uit als ik toen we in de Burger King zaten:whip: |
gheghe had je effe van mij een foto moeten maken :p
Koop nou die camera nerd!!!
Ik vind het lekker om me zelf gaar te zien. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Wie staat daar helemaal rechts?? De rest van de koppen ken ik wel..
|
Das Dave a.k.a. Three O'three (ta :)) Die nerd post hier een btje weinig maar is echt een topgast :D
Keb zin in Capital!! :D |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Access: "Kijk *wijs*, ik heb Sjinees al gevonden." |
:D :D :D :D :D :D :D
Whehehehehe LOL |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Kan ik ook ergens die foto's van New Wave bekijken???? |
ehm, New Wave heeft geen foto's gemaakt hoor |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Das Dave a.k.a. Three O'three (ta :)) Die nerd post hier een btje weinig maar is echt een topgast :D
Keb zin in Capital!! :D |
inderdaad!
Das mijn beste maat :cool: !! altijd samen (stappen) en altijd helemaal :haha:
nog ff dan post hij hier wel meer, ADSL is in aantocht..
maar dna wel onder een nieuwe naam want zijn account is verdwenen :sadgreen: |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by tijs08
inderdaad!
Das mijn beste maat :cool: !! altijd samen (stappen) en altijd helemaal :haha:
|
Ik heb hem geloof ik ook gemeet op Qlimax (begin dit jaar)..
DAMN, wat een heerlijke set heeft die Armin neergezet zeg!! Ik heb alles nu binnen en heb er echt van genoten hoor!! Ik denk dat ik er maar een paar cdtjes van ga fikken.. :D
/me heeft ook heel veel zin in Capital! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Flipper01
DAMN, wat een heerlijke set heeft die Armin neergezet zeg!! Ik heb alles nu binnen en heb er echt van genoten hoor!! Ik denk dat ik er maar een paar cdtjes van ga fikken.. :D
|
Dit heb ik gewoon gemist :( :( :( wat een geweldige set zeg!!
Heb inmiddels ook alles binnen (met dank aan Flipper :D ),
en nu heerlijk aan het relaxen hier.
Als ik nu had geweten wat voor tentamen ik vandaag gehad zou hebben,
was ik meegeweest.....GRMBL :whip: :whip:
GreetZ RubDub |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Als ik nu had geweten wat voor tentamen ik vandaag gehad zou hebben,
was ik meegeweest.....GRMBL :whip: :whip:
GreetZ RubDub |
wheheheheheh, dont say I didnt warn ya :p |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
wheheheheheh, dont say I didnt warn ya :p |
moet je dat cd'tje nu nog hebben of......:D:D |
|
|
|
|