|
Armin Only - Review! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Donna |
Yehhh apie,jij hebt plekkie hiero;)
Wordt een gezellige meuk!:)
Ennuh Magik,hoezo de afleiding wel gebruiken?? |
|
|
| skaborough fats |
Hey...
Sorry 'bout the english :D Jappio pointed me in the direction of this forum. He said you were talking about the Armin set on the 26th...
Anyway, I'm from Toronto, Canada, and I'll be in the Hague for this in-in-credable set (by my standards anyway) and I was looking to meet some NLTA's before the show...
If anyone wanted to show a foreigner what a party in the Netherlands was like, I would be very appreciative. :)
Cheers,
Fats |
|
|
| eieregooie |
Ghehehe... ik ken nie komen zoals ut er nu uit ziet... ene Access :rolleyes: heeft de zondagmiddag erna vrij gevraagd en nu moet ik invallen...
De sl3t! :p |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ghehehe... ik ken nie komen zoals ut er nu uit ziet... ene Access :rolleyes: heeft de zondagmiddag erna vrij gevraagd en nu moet ik invallen...
De sl3t! :p |
DUDE !!!
Ik hep juist vrij gevraagd zodat we zo lang mogelijk door konde stuitere ...
Trouwes ... nie zo slim om te zegge dat je kan invalle dan ... beetje dom zelfs :p :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
DUDE !!!
Ik hep juist vrij gevraagd zodat we zo lang mogelijk door konde stuitere ...
Trouwes ... nie zo slim om te zegge dat je kan invalle dan ... beetje dom zelfs :p :p |
Ze hebbe ut nie gevraagd, ze hebben me gewoon neergezet... Maarre... ff met Ben onderhandelen... en in het uiterste geval zou Wimmo nog wel willen ruilen :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ze hebbe ut nie gevraagd, ze hebben me gewoon neergezet... Maarre... ff met Ben onderhandelen... en in het uiterste geval zou Wimmo nog wel willen ruilen :D |
Ik wou net zeggen!! Wimmo is een goeie gast!!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| eieregooie |
Om jullie ff op de hoogte te houwe... Wimmo is nog beschikbaar die bewuste zondagmiddag... DAT IS GOED NIEUWS! Maar hij wil alleen als Ben echt nie kan... En Ben kan wanneer hij geen wedstrijd heeft die dag... dus ff Ben achter z'n broek aan zitte :D
Grtz! |
|
|
| Dj Odelpha |
gaat dit uitgezonden worden op de radio? zo ja, kan iemand het dan recorden?
grtz |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| quote: | Originally posted by Dj Odelpha
gaat dit uitgezonden worden op de radio? zo ja, kan iemand het dan recorden?
|
zeker weten dat dit wordt opgenomen door iemand, en straks gewoon te downloaden via het hub....:) zo iedereen weer blij
EDIT: als het op de radio wordt uitgezonden natuurlijk |
|
|
| eieregooie |
| ALS het wordt uitgezonden zal dat bij Van Diepen's Dance Department zijn... |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by eieregooie
ALS het wordt uitgezonden zal dat bij Van Diepen's Dance Department zijn... |
neej man, zal wel Dancenet zijn of hoe dat ook heet. Of die andere, kut hoe heet die ook al weer?:D |
|
|
|
|