|
Armin Only - Review!
|
View this Thread in Original format
| ahp2002 |
In de "O" in Den haag:
Date: Saturday 26-10-2002
Location: The Hague
ARMIN ONLY
Armin van Buuren will try to do a 12 hour set!!! This is a national event, powered by several media partners. An absolute MUST for every Armin van Buuren fan in Europe!!!
Doors open : 23.00 - 11.00
Price : € 13,- / members € 11,-
Armin Only, wie gaat er allemaal?
ik zal er zeker zijn |
|
|
| Teknikol |
| Wat is armin only? misschien een n00b vraag, maar het klinkt iig eruug kool |
|
|
| hamburgerboefje |
| Ja idd ik weet ook niet echt wat je der mee bedoeld leg eens uit :D |
|
|
| Robert |
| ik ga, sta waarschijnlijk toch op de guestlist :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Robert
ik ga, sta waarschijnlijk toch op de guestlist :D |
H03R! :p
Maarre... ik gaat wel van de partij zijn waarschijnlijk... Beter gaan ze ff voorverkopen ofsow... :) |
|
|
| magrec |
| 10 minuten armin, langer is echt niet vol tehouden hoor...:eyespop: |
|
|
| Ruben_Dubbink |
In de "O" in Den haag:
Date: Saturday 26-10-2002
Location: The Hague
ARMIN ONLY
Armin van Buuren will try to do a 12 hour set!!! This is a national event, powered by several media partners. An absolute MUST for every Armin van Buuren fan in Europe!!!
Doors open : 23.00 - 11.00
Price : € 13,- / members € 11,- |
|
|
|
|