|
Armin Only - Review! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien :D :D
(Met dank aan een oplettende Eau-forumbezoeker, dachten jullie nou echt dat ik hier zelf aan gedacht had :toothless ) |
|
|
| Optimus |
| ik wist niet eens dat we van wintertijd zouden veranderen:eyespop: |
|
|
| Arstmak |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien :D :D
|
LOL, dit is humor. |
|
|
| kolkiewolkie |
HEHE, EINDELIJK kan ik weer op TA, kweet nie waarom maar dat lukte de laatste daagjes niet :(
anywayz, dat van die 13 uur had ik ook al bekeken :D
en ik vermoed dat dit voor mij een typisch TA avondje gaat worden, daar zoals het nou lijkt ik net zo solo kom als armin zn set... dus als je denkt: waarom blijft die kolkie dr bij staan, hijs alleen :p
kmoet nog VEEL uitzoeken over reizen enzo, klaat me (zoals ik dr nou over denk) NIET tegenhouden zuiver door het feit dat niemand anders uit mijn omgeving mee wil :mad: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Armin heeft a.s. zaterdag een vet probleem hij moet ipv 12 uur, 13 uur draaien. Volgens de planning draaitie van 23:00 tot 11:00, maar het wordt dat weekend wintertijd, dus om 3 uur wordt het gewoon 2 uur, dusssss alsie echt tot 11:00 wilt draaien moetie echt een uurtje langer draaien :D :D
|
Ja, ik had er ook al aan gedacht... Zal wel gewoon tot 10:00 uur zijn dan neem ik aan... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
en ik vermoed dat dit voor mij een typisch TA avondje gaat worden, daar zoals het nou lijkt ik net zo solo kom als armin zn set... dus als je denkt: waarom blijft die kolkie dr bij staan, hijs alleen :p
|
aanspreken heeft geen zin hij verstaat je toch niet :D
H热热热热热 ? :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Jappio
aanspreken heeft geen zin hij verstaat je toch niet :D
H热热热热热 ? :D |
WAT?
eikeltje :D
volgens mij wordt deze avond echt een niet te missen klassieker :) , en ik heb nou zelfs een voordeel bedacht van dat alleen gaan: niemand zeurt je aan de kop dat ze om 6 of 7 uur wegwillen; je kunt gewoon tot 10.00 of 11.00 uur blijven (en om 15.00 smiddags thuiskomen :D , damn de ju wat zal ik brak zijn :eyespop: :crazy: ) |
|
|
| ahp2002 |
wel geinig, ralph barendse zal ook op dat feest rondlopen
dus als je nog ralphie b vraagjes hebt :D |
|
|
| Eye-Riz |
| ik kan niet, ik ben te vinden op een of ander kinky feest (door dat draaien kom je nog eens ergens, hihihi! :D :D ) |
|
|
| Flipper01 |
Ik zou er graag heen willen, maar zit vooral met vervoer..
Aangezien een hoop van mijn vrienden naar World Center Kleve gaan zal dat het waarschijnlijk voor mij worden.
Degenen die wel gaan wens ik alvast heel veel plezier!! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik kan niet, ik ben te vinden op een of ander kinky feest (door dat draaien kom je nog eens ergens, hihihi! :D :D ) |
aaahhh das die party van die poster toch?:) Hahaha, een kinky party, veel succes en wij willen fotos zien van dat feest:D:p |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Ik zou er graag heen willen, maar zit vooral met vervoer..
Aangezien een hoop van mijn vrienden naar World Center Kleve gaan zal dat het waarschijnlijk voor mij worden.
Degenen die wel gaan wens ik alvast heel veel plezier!! |
als je nou met OV gaat kunnen we samen travellen oid :) . normaal zuigt OV behoorlijk, maar kostentechnisch bekeken is ut voor deze keer goedkoper om zo te gaan :p (we blijven nederlands :D ) |
|
|
|
|