return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Armin Only - Review! (pg. 8)
View this Thread in Original format
Jappio
Ik ga dus uiteindelijk niet, en baal hier echt super van..
total woot
zuigt inderdaad zwaar, maareh waarom ga je niet? (heb t net maar half gelezen).

Grtzz
WooT
(die NU op weg gaat naar X-Qlusive!)

heb trouwens net gechecked, van de hmh naar de o duurt ruim 2 uur (ben er dan dus pas om 09.00 op zn vroegs....) dus daar benk niet baay......snik snik
Optimus
quote:
Originally posted by Jappio
Ik ga dus uiteindelijk niet, en baal hier echt super van..

nerd!:whip: :whip:
Flipper01
Voor degenen die wel gaan: HEEL VEEL PLEZIER!!

Ik hoop niet dat Kolkie via Arnhem naar Den Haag probeerd te reizen, want tussen Arnhem en utrecht rijden geen treinen...
Jappio
quote:
Originally posted by Optimus
nerd!:whip: :whip:

Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. We gaan over 2 weekjes wel weer springnichten Tin.. :(

KUTZOOI
Optimus
quote:
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. We gaan over 2 weekjes wel weer springnichten Tin.. :(

KUTZOOI
HOEr, ga met Tijs mee! Die wilde je wel meenemen met de auto zei die!:wtf:
eieregooie
quote:
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed..

Pfff... gewoon gaan joh... Vrienden van mij gaan ook falen op het laatste moment en ik kom dus ook alleen met Access... Boeiuh... Kolkie komt toch ook alleen? Maak ut uit joh...
Access
quote:
Originally posted by eieregooie
Pfff... gewoon gaan joh... Vrienden van mij gaan ook falen op het laatste moment en ik kom dus ook alleen met Access... Boeiuh... Kolkie komt toch ook alleen? Maak ut uit joh...

Ow ... dus geen auto ???
Jammerz :(
Nahjah ... dan maar met 't OV !!!
tijs08
See ya all there people!!

kheb er echt onwijs zin in.. en nu maar zien hoelang ik het volhou.. al 3e feest deze week :p
Optimus
ik vertek over een uurtje:) ben er dan ongever 23.45:);)

Robert
ik ga ook over een paar minuten.. helaas kan lvee/airwave niet meer komen, zn auto werkt niet echt meer..
Robert
ik ben net terug.. zagen julie ook al die t.nu geeks.. leek net de gustappo met dezelfde shirts aan. iedereen die voorbij liep lachtte ze uit :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement