|
Armin Only - Review! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
| Ik ga dus uiteindelijk niet, en baal hier echt super van.. |
|
|
| total woot |
zuigt inderdaad zwaar, maareh waarom ga je niet? (heb t net maar half gelezen).
Grtzz
WooT
(die NU op weg gaat naar X-Qlusive!)
heb trouwens net gechecked, van de hmh naar de o duurt ruim 2 uur (ben er dan dus pas om 09.00 op zn vroegs....) dus daar benk niet baay......snik snik |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik ga dus uiteindelijk niet, en baal hier echt super van.. |
nerd!:whip: :whip: |
|
|
| Flipper01 |
Voor degenen die wel gaan: HEEL VEEL PLEZIER!!
Ik hoop niet dat Kolkie via Arnhem naar Den Haag probeerd te reizen, want tussen Arnhem en utrecht rijden geen treinen... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
nerd!:whip: :whip: |
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. We gaan over 2 weekjes wel weer springnichten Tin.. :(
KUTZOOI |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. We gaan over 2 weekjes wel weer springnichten Tin.. :(
KUTZOOI | HOEr, ga met Tijs mee! Die wilde je wel meenemen met de auto zei die!:wtf: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ja zeker.. Kutvrienden van me.. altijd zelfde gemekker maar goed.. |
Pfff... gewoon gaan joh... Vrienden van mij gaan ook falen op het laatste moment en ik kom dus ook alleen met Access... Boeiuh... Kolkie komt toch ook alleen? Maak ut uit joh... |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Pfff... gewoon gaan joh... Vrienden van mij gaan ook falen op het laatste moment en ik kom dus ook alleen met Access... Boeiuh... Kolkie komt toch ook alleen? Maak ut uit joh... |
Ow ... dus geen auto ???
Jammerz :(
Nahjah ... dan maar met 't OV !!! |
|
|
| tijs08 |
See ya all there people!!
kheb er echt onwijs zin in.. en nu maar zien hoelang ik het volhou.. al 3e feest deze week :p |
|
|
| Optimus |
| ik vertek over een uurtje:) ben er dan ongever 23.45:);) |
|
|
| Robert |
| ik ga ook over een paar minuten.. helaas kan lvee/airwave niet meer komen, zn auto werkt niet echt meer.. |
|
|
| Robert |
| ik ben net terug.. zagen julie ook al die t.nu geeks.. leek net de gustappo met dezelfde shirts aan. iedereen die voorbij liep lachtte ze uit :D |
|
|
|
|