|
Armin Only - Review! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Ja, dancenetfm.com
Maar er werd om radio gevraagd, dus ik dacht aan zown ding dat de meeste mensen in de huiskamer en in de auto hebben ;) |
|
|
| Donna |
Denk dat Basicbeats de meuk ook wel streamed,magoed hoor je dan wel.
Ik bendur iig bij:P |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Donna
Denk dat Basicbeats de meuk ook wel streamed,magoed hoor je dan wel.
Ik bendur iig bij:P |
Mooi!!
Ik waarschijnlijk ook! Ik heb de week erna tentamen, maar dat valt pas op een woensdag duzz ik kom ook wel ff langs samen met Dave :D
dat word dan 3e keer Armin @ the <> in klein half jaartje :D
als het net zo word als die solo van 9 uur dan word het dus weer SUPER!
en 'eierengooie' ik hoop niet dat je je naam eer aan doet, want dat verdient armin echt niet ;) :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
en 'eierengooie' ik hoop niet dat je je naam eer aan doet, want dat verdient armin echt niet ;) :D |
Whehehe... don't you worry 'bout a thing :) Kheb Iris ook nie bekogeld vorige week :D |
|
|
| Donna |
Super Tijs!:) Oh en praat jij s wat sense in Onno zn kop en zorg dat ie ook meegaat:toocool:
Heel leuk dat Dave ook meekomt,zie ik die ook weer s,dikke lol hebben we gehad op/na mysteryland,en nu dan het volgende feesie:D :D |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Donna
Super Tijs!:) Oh en praat jij s wat sense in Onno zn kop en zorg dat ie ook meegaat:toocool:
Heel leuk dat Dave ook meekomt,zie ik die ook weer s,dikke lol hebben we gehad op/na mysteryland,en nu dan het volgende feesie:D :D |
aaaah Onno had zn kaartje voor Xqlusive al gehaald gloof ik dus denk niet dat dat gaat;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Donna
Super Tijs!
Heel leuk dat Dave ook meekomt,zie ik die ook weer s,dikke lol hebben we gehad op/na mysteryland,en nu dan het volgende feesie :D
|
Ja juist Mysteryland, wat was dat een mooi land zeg :) op naar een iets minder vaag feest in de O dan vorige keer ;) :D
| quote: | Originally posted by Optimus
aaaah Onno had zn kaartje voor Xqlusive al gehaald geloof ik dus denk niet dat dat gaat;) |
ja! daar zal hij nu wel van balen denk ik... hoewel... :p
maar Xqlusive is om 7 uur afgelopen toch..
Armin gaat dan nog tot 11 uur door.....
en PartyHardy kennende.. doet hij zijn naam wel eer aan.... :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by skaborough fats
Hey...
Sorry 'bout the english :D Jappio pointed me in the direction of this forum. He said you were talking about the Armin set on the 26th...
Anyway, I'm from Toronto, Canada, and I'll be in the Hague for this in-in-credable set (by my standards anyway) and I was looking to meet some NLTA's before the show...
If anyone wanted to show a foreigner what a party in the Netherlands was like, I would be very appreciative. :)
Cheers,
Fats |
Usually we meet inside the building or so. Maybe you can arrange something with guys who are coming from Amsterdam, cause you're staying over there. I think we set up a big meeting there, but info will be posted in this thread.
:)
Keb mn vrienden nu ook zo ver gekregen om mee te gaan. Dat wordt dus niet rijden en wel zuupen :D
CHEERS! :p |
|
|
| skaborough fats |
| quote: | Originally posted by Jappio
Usually we meet inside the building or so. Maybe you can arrange something with guys who are coming from Amsterdam, cause you're staying over there. I think we set up a big meeting there, but info will be posted in this thread.
:)
Keb mn vrienden nu ook zo ver gekregen om mee te gaan. Dat wordt dus niet rijden en wel zuupen :D
CHEERS! :p |
Thanx for the info man. I'm lookin forward to meeting TA's from another country... should be quite the experience.
Cheers,
Fats |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by skaborough fats
Thanx for the info man. I'm lookin forward to meeting TA's from another country... should be quite the experience.
Cheers,
Fats |
it sure will :) |
|
|
| kolkiewolkie |
is die eau nog een beetje bereikbaar met OV eigenlijk?
want mn neef waarmee ik in eerste instantie zou komen moet werken en behalve als ruben(_dubbink) voor het eerst sinds qontact weer eens goed wil feesten betekent dit dat ik dus helemaal remy moet :( en ook dat het onverantwoord duur is met de auto te komen.
dus: is die zooi ver van station af? |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
is die eau nog een beetje bereikbaar met OV eigenlijk?
want mn neef waarmee ik in eerste instantie zou komen moet werken en behalve als ruben(_dubbink) voor het eerst sinds qontact weer eens goed wil feesten betekent dit dat ik dus helemaal remy moet :( en ook dat het onverantwoord duur is met de auto te komen.
dus: is die zooi ver van station af? |
Tot 1.30 uur kun je de «O» bereiken met tram 3. Stap uit bij halte ‘Heliotrooplaan’. Vanaf hier is het een paar minuten lopen naar de «O». Ook kan je de «O» bereiken met buslijn 4.
Volgens mij stopt tram drie ook op het centraal station.
Nog meer info:
Armin van Buuren zal op 26 oktober proberen een set van 12 uur te draaien in «O» Dance Theatre in Den Haag. Na eerder een 9-uurs set eveneens in de «O» te hebben neergezet, zal Armin zijn eigen record proberen te verbeteren. De echte Armin van Buuren fans mogen deze avond niet missen.
Armin's optreden zal live worden uitgezonden op radio 538 tijdens Partynight! Dus mocht het niet lukken om naar «O» Dance Theatre te komen, zet dan in ieder geval de radio aan.
Armin behoort tot de absolute wereldtop; hij werd dit jaar uitgeroepen tot één van de beste deejays ter wereld door het Engelse DJ Magazine en ook in de Amerikaanse deejay charts is de Nederlander populair. Daar staat hij op de 14e plaats. Hij heeft inmiddels in meer dan 25 landen zijn sets laten horen en deze maand is hij onder meer te vinden in Australië, Engeland en Amerika. Naast zijn optredens is Armin hard aan het werk in de studio om in navolging van zijn vier compilatie CD’s zijn allereerste solo album op te nemen.
Armin van Buuren in overigens niet de enige deejay die in «O» Dance Theatre lange sets draait. Ook deejays als Tiësto, Carl Cox en Jean hebben er sets gedraaid van meer dan 6 uur lang. Carl Cox zal in december voor het derde achtereenvolgende jaar naar «O» Dance Theatre komen. |
|
|
|
|