|
טיול שנתייי
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
שלוווםםםםםם לכווווולללם היום חזרנווו אני והייפר מטיול שנתי ברמת הגולןןן היה בן זונה של טיול לדעתיייי המדריכוות היו אחלהה המאבטחיים היהו שרוטיםם לאאלללה והיה פשוט כיייף היה צחוקיייםםם
והייפר אני מקוווה שגם אתה נהנתת כמו שאני נהנתיי
היה כייף ממש מעולהה
:):):)):):):):) |
|
|
| NaOren |
:-)
העיקר שנהנתם אחים שלי.... |
|
|
| divx-master |
השנהה הטיול השנתי שלנוו הואא ל - 4 ימיםם
שנה שעברה היה שייאא הכיףףף
ומה שהיה הכיי מצחייקק
זהה שהמאבטחחח זה שאמור לשמור עלינו היה הומו
היה הכיי צחוקיםם בארץץ !!!!!1
מקווה שיהיה דחקות כמו שנה שעברה !!!!1 |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by divx-master
השנהה הטיול השנתי שלנוו הואא ל - 4 ימיםם
שנה שעברה היה שייאא הכיףףף
ומה שהיה הכיי מצחייקק
זהה שהמאבטחחח זה שאמור לשמור עלינו היה הומו
היה הכיי צחוקיםם בארץץ !!!!!1
מקווה שיהיה דחקות כמו שנה שעברה !!!!1 |
וואלה?
למה אני לא זוכר שהיה מאבטח בכלל...
לא נורא...
:-)
יוואו באמת היה הטיול הכי כייף בארץ שנה שעברה |
|
|
| MoSH_MaN |
שלנו שנה שעברה היה מסריח וגם השנה יהיה מסריח
לילה טוב מחר אני ירחיב |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחחחח
איתמר אני רואה שהקדמת אותי.........
אקיצר, המאבטח הכין לנו יום אחד תה צמחים מצמחים שקטפנו בדרך
ויום אחר - קפה טורקי משהו חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!
והוא היה מה זה אחלה!!! איזה צחוקים היו איתו!!!
גם היינו בחמת גדר......... היה שם את כל הפארק רק לנו ולעוד איזה בית ספר, ואח"כ היה לנו אוכל ומסיבה!!!!!!!!!!
תאמינו לי, להיכנס לבריכת גופרית שם אחרי הליכה של 5 ק"מ בנחל זה הסבבה של הלייף!!!!!!!!!
אני יכול לדבר על הטיול הזה שעות!!!! אבל אין לי עצבים עכשיו למה הרגע חזרתי אז אני ימשיך.......... מתי שיבוא לי או יותר נכון - מתי שתרצו לשמוע....... :D
אגב, תנו לי את הלינק ל-
avatar
עם הסמל של ה
ILTA
בבקשה
תודה:D |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אני יכול לדבר על הטיול הזה שעות!!!! אבל אין לי עצבים עכשיו למה הרגע חזרתי אז אני ימשיך.......... מתי שיבוא לי או יותר נכון - מתי שתרצו לשמוע....... :D
|
ספר שבא לך...
אנחנו רוצים לשמוע! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
גם היינו בחמת גדר......... היה שם את כל הפארק רק לנו ולעוד איזה בית ספר, ואח"כ היה לנו אוכל ומסיבה!!!!!!!!!!
תאמינו לי, להיכנס לבריכת גופרית שם אחרי הליכה של 5 ק"מ בנחל זה הסבבה של הלייף!!!!!!!!!
|
איזה מפגרים אנחנו יא אללה!!!!!!
אני הייתי מהבי"ס השני, אגב היו 3 בתי ספר, אחד עשה מסיבה בבריכה הקרה, אחד בדשא שם ליד ואנחנו היינו בקצה השני בכלל... אנחנו היינו ממזכרת בתיה, והבי"ס השלישי היה מאשקלון, פגשנו את הפרחות של אשקלון, איזה גוף יש עליהן!!!!! אתה מת!! אבל הן מזה מפגרות, רק צחוקים היה איתן... בקיצר דפוקים אנחנו שלא ארגנו פגישה קטנה, אתה קולט איזה פשלה עשינו???
וואי אבל איך קרע אותי הבריכת גופרית החמה, אתה קולט איזה סבתא זקנה בת איזה 60 הולכת לך למיטת ג'קוזי הכי חזקה שם, נראה לי היא קיבלה סיפוק מיני מזה :)
היה הכי סבבה בעולם, תספר מה אתם עשיתם.. |
|
|
| DjChook |
טוב שמעו שמעו
השנה טיול לאילת כל השכבה , שוווווווווווק
רק נקווה שלא יבטלו אותו בגלל הבעיות עם עיראק .... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
וואי אבל איך קרע אותי הבריכת גופרית החמה, אתה קולט איזה סבתא זקנה בת איזה 60 הולכת לך למיטת ג'קוזי הכי חזקה שם, נראה לי היא קיבלה סיפוק מיני מזה :)
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אנשים מוזרים |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איזה מפגרים אנחנו יא אללה!!!!!!
אני הייתי מהבי"ס השני, אגב היו 3 בתי ספר, אחד עשה מסיבה בבריכה הקרה, אחד בדשא שם ליד ואנחנו היינו בקצה השני בכלל... אנחנו היינו ממזכרת בתיה, והבי"ס השלישי היה מאשקלון, פגשנו את הפרחות של אשקלון, איזה גוף יש עליהן!!!!! אתה מת!! אבל הן מזה מפגרות, רק צחוקים היה איתן... בקיצר דפוקים אנחנו שלא ארגנו פגישה קטנה, אתה קולט איזה פשלה עשינו???
וואי אבל איך קרע אותי הבריכת גופרית החמה, אתה קולט איזה סבתא זקנה בת איזה 60 הולכת לך למיטת ג'קוזי הכי חזקה שם, נראה לי היא קיבלה סיפוק מיני מזה :)
היה הכי סבבה בעולם, תספר מה אתם עשיתם.. |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה פאק!!!!!!!!!
לא ידעתי שאתה ממזכרת!!!!
אגב, השכבה שלי עשתה את המסיבה בבריכה הקרה
אתה היית שם?????
הייתי רוב הזמן במקום הזה שיש מלא מזרקות שמשפריצות למעלה
היה מה זה סבבה שם!!!!!! |
|
|
| AnthemFreak |
כוס עומו
אתם מספרים פה חוויות וזה
לי שנה שעברה ביטלו את הטיול השנתי בגלל המצב הביטחוני!
אם השנה מבטלים לי את הטיול השנתי
אני שורף את הבית ספר!!!
כל מי שבשב"צ
כדיי שתתחילו לחפש בית ספר חדש!
:D |
|
|
|
|