return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
טיול שנתייי
View this Thread in Original format
itamarsan
שלוווםםםםםם לכווווולללם היום חזרנווו אני והייפר מטיול שנתי ברמת הגולןןן היה בן זונה של טיול לדעתיייי המדריכוות היו אחלהה המאבטחיים היהו שרוטיםם לאאלללה והיה פשוט כיייף היה צחוקיייםםם
והייפר אני מקוווה שגם אתה נהנתת כמו שאני נהנתיי
היה כייף ממש מעולהה
:):):)):):):):)
NaOren
:-)
העיקר שנהנתם אחים שלי....
divx-master
השנהה הטיול השנתי שלנוו הואא ל - 4 ימיםם

שנה שעברה היה שייאא הכיףףף

ומה שהיה הכיי מצחייקק

זהה שהמאבטחחח זה שאמור לשמור עלינו היה הומו

היה הכיי צחוקיםם בארץץ !!!!!1

מקווה שיהיה דחקות כמו שנה שעברה !!!!1
NaOren
quote:
Originally posted by divx-master
השנהה הטיול השנתי שלנוו הואא ל - 4 ימיםם

שנה שעברה היה שייאא הכיףףף

ומה שהיה הכיי מצחייקק

זהה שהמאבטחחח זה שאמור לשמור עלינו היה הומו

היה הכיי צחוקיםם בארץץ !!!!!1

מקווה שיהיה דחקות כמו שנה שעברה !!!!1



וואלה?
למה אני לא זוכר שהיה מאבטח בכלל...

לא נורא...
:-)


יוואו באמת היה הטיול הכי כייף בארץ שנה שעברה
MoSH_MaN
שלנו שנה שעברה היה מסריח וגם השנה יהיה מסריח

לילה טוב מחר אני ירחיב
HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחח
איתמר אני רואה שהקדמת אותי.........
אקיצר, המאבטח הכין לנו יום אחד תה צמחים מצמחים שקטפנו בדרך
ויום אחר - קפה טורקי משהו חבל על הזמן!!!!!!!!!!!!!!
והוא היה מה זה אחלה!!! איזה צחוקים היו איתו!!!

גם היינו בחמת גדר......... היה שם את כל הפארק רק לנו ולעוד איזה בית ספר, ואח"כ היה לנו אוכל ומסיבה!!!!!!!!!!
תאמינו לי, להיכנס לבריכת גופרית שם אחרי הליכה של 5 ק"מ בנחל זה הסבבה של הלייף!!!!!!!!!

אני יכול לדבר על הטיול הזה שעות!!!! אבל אין לי עצבים עכשיו למה הרגע חזרתי אז אני ימשיך.......... מתי שיבוא לי או יותר נכון - מתי שתרצו לשמוע....... :D

אגב, תנו לי את הלינק ל-
avatar
עם הסמל של ה
ILTA
בבקשה
תודה:D
NaOren
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אני יכול לדבר על הטיול הזה שעות!!!! אבל אין לי עצבים עכשיו למה הרגע חזרתי אז אני ימשיך.......... מתי שיבוא לי או יותר נכון - מתי שתרצו לשמוע....... :D




ספר שבא לך...
אנחנו רוצים לשמוע!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
גם היינו בחמת גדר......... היה שם את כל הפארק רק לנו ולעוד איזה בית ספר, ואח"כ היה לנו אוכל ומסיבה!!!!!!!!!!
תאמינו לי, להיכנס לבריכת גופרית שם אחרי הליכה של 5 ק"מ בנחל זה הסבבה של הלייף!!!!!!!!!



איזה מפגרים אנחנו יא אללה!!!!!!
אני הייתי מהבי"ס השני, אגב היו 3 בתי ספר, אחד עשה מסיבה בבריכה הקרה, אחד בדשא שם ליד ואנחנו היינו בקצה השני בכלל... אנחנו היינו ממזכרת בתיה, והבי"ס השלישי היה מאשקלון, פגשנו את הפרחות של אשקלון, איזה גוף יש עליהן!!!!! אתה מת!! אבל הן מזה מפגרות, רק צחוקים היה איתן... בקיצר דפוקים אנחנו שלא ארגנו פגישה קטנה, אתה קולט איזה פשלה עשינו???
וואי אבל איך קרע אותי הבריכת גופרית החמה, אתה קולט איזה סבתא זקנה בת איזה 60 הולכת לך למיטת ג'קוזי הכי חזקה שם, נראה לי היא קיבלה סיפוק מיני מזה :)
היה הכי סבבה בעולם, תספר מה אתם עשיתם..
DjChook
טוב שמעו שמעו

השנה טיול לאילת כל השכבה , שוווווווווווק

רק נקווה שלא יבטלו אותו בגלל הבעיות עם עיראק ....
NaOren
quote:
Originally posted by Vortex_SA



וואי אבל איך קרע אותי הבריכת גופרית החמה, אתה קולט איזה סבתא זקנה בת איזה 60 הולכת לך למיטת ג'קוזי הכי חזקה שם, נראה לי היא קיבלה סיפוק מיני מזה :)


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה אנשים מוזרים

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Vortex_SA


איזה מפגרים אנחנו יא אללה!!!!!!
אני הייתי מהבי"ס השני, אגב היו 3 בתי ספר, אחד עשה מסיבה בבריכה הקרה, אחד בדשא שם ליד ואנחנו היינו בקצה השני בכלל... אנחנו היינו ממזכרת בתיה, והבי"ס השלישי היה מאשקלון, פגשנו את הפרחות של אשקלון, איזה גוף יש עליהן!!!!! אתה מת!! אבל הן מזה מפגרות, רק צחוקים היה איתן... בקיצר דפוקים אנחנו שלא ארגנו פגישה קטנה, אתה קולט איזה פשלה עשינו???
וואי אבל איך קרע אותי הבריכת גופרית החמה, אתה קולט איזה סבתא זקנה בת איזה 60 הולכת לך למיטת ג'קוזי הכי חזקה שם, נראה לי היא קיבלה סיפוק מיני מזה :)
היה הכי סבבה בעולם, תספר מה אתם עשיתם..



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה פאק!!!!!!!!!
לא ידעתי שאתה ממזכרת!!!!

אגב, השכבה שלי עשתה את המסיבה בבריכה הקרה

אתה היית שם?????
הייתי רוב הזמן במקום הזה שיש מלא מזרקות שמשפריצות למעלה
היה מה זה סבבה שם!!!!!!
AnthemFreak
כוס עומו
אתם מספרים פה חוויות וזה
לי שנה שעברה ביטלו את הטיול השנתי בגלל המצב הביטחוני!
אם השנה מבטלים לי את הטיול השנתי
אני שורף את הבית ספר!!!
כל מי שבשב"צ
כדיי שתתחילו לחפש בית ספר חדש!
:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement