|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik heb 6 kaarten gereserveerd.
Voor BasD, Anke, Ik ...en ??? Voor jou, New_Wave en Theseus dus omdat die ook naar Enschede komen. |
lekkol makkelijk:D |
|
|
| T.H.C. |
| zo...ik heb er 9 gereserveerd, krijg er nu wel erg veel zin in.:) |
|
|
| franzelare |
ik heb er ook net nog even 3 gereserveerd :)
en ik krijg er steeds meer zin in!!!! |
|
|
| TimeportE |
| ik moet nog steeds reserveren... of als iemand anders dat nou ook doet maar dan 1 extra (moet je in het begin er zijn) :D:D |
|
|
| kolkiewolkie |
ik heb uiteraard (allang) gereserveerd :) . wel 1 hele kaart jaja.. onder het mom van het moet wel gezellig blijven :p (ik wil ten koste van alles voorkomen dat er sjacha mensen meegaan, mensen die de muziek niet snappen en mensen die een houseparty niet snappen) :p en binnen mijn niet-TA-wel-kennissen-kring is het aantal dat dan nog overblijft klein (en die kunnen allemaal niet).
dit laat ik niet aan mn neus voorbij gaan! me heeft er ook weer zin in, alleen moet ik dan wel even wat meer gaan slapen, want sinds maandagmorgen toch wel 8 uur slaap gehad denk ik. nou maar hopen dat die mensen die ik geflyerd heb ook zo slim zijn geweest om te reserveren.. zal vast wel :)
wie komen dr allemaal trouwens? lijstje maken? (
!_petrus_!
basd
dj alpha
eye-riz ;)
eieregooie
franzelare
kolkiewolkie
little theseus
magrec
mr. zimz?? (delft toch?)
optimus
new wave
snuggle
spinning jack?? (delft toch)
t.h.c.
timeporte
de delft-crew houdt zich vrij rustig, al riep eiersmijter in het begin dat ze kwamen dus :conf:
kunnen dr trouwes best nog wat meer zijn van mij, wat mensjes uit arnhem en omgeving bijvoorbeeld... en ene switch .. is ook dichtbij voor hen :) |
|
|
| New Wave |
Uhm, gerdinant...Josta en Wouter (Total Woot) komen niet op Nexus dus die ken je weglaten.
Tjow |
|
|
| magrec |
Waar ken je reserveren?
Ben de hele week al ziek dus ik ben nog niet naar deventer geweest.
Ach ja ik zie wel ff.
oe aha ik zie het al ff bellen :)
hoewel gaat het uitverkocht raken? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Waar ken je reserveren?
Ben de hele week al ziek dus ik ben nog niet naar deventer geweest.
Ach ja ik zie wel ff.
oe aha ik zie het al ff bellen :)
hoewel gaat het uitverkocht raken? |
harmen kun je als je reserveerd ook voor mij reserveren plzz.. ik ben lui! :D |
|
|
| franzelare |
| gewoon ff bellen man! das toch niet zo moeilijk! je hoeft alleen maar je naam te zeggen en hoeveel kaarten je wil , dat lukte mijn zelfs nog :D |
|
|
| SnuggLe |
[img]
Heb er zin in! |
|
|
| magrec |
Nah lucas ik heb ook voor jouw kaartje gereserveerd...
krijg vast wel een biertje vanje?
Naja als ik kom hehehe denk het wel griep is wel voorbij nu. |
|
|
| franzelare |
he mensen check this!!!
| quote: | Friday 02/07/2003 4:55:33pm
Name: Beckham
E-Mail: [email protected]
Home: http://Deventer
Comments: Ik ga voor een lokale krant hier in Deventer een artikel over Nexus schrijven, en was benieuwd naar jullie mening over de feesten van Nexus. Deze kan ik dan meenemen in het artikel. Ik hoor graag jullie ervaringen per e-mail of laat het achter hier in het gastenboek! Alvast bedankt voor de medewerking.
|
uit het nexus gastenboek, als we nou eens met zijn alle beckham zijn emailbox vol spammen met onze lof over nexus :D
Ik zal alvast beginnen!!
er staat overgens ook vandaag in het huis aan huis blad van deventer een stuk over nexus! ik heb het nog niet maar als ik het heb zet ik het wel ff online :) |
|
|
|
|