return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 2)
View this Thread in Original format
Little Theseus
Of ik erbij ben? Stel geen domme vragen!


quote:
Originally posted by SnuggLe
Gaan we van tevoren even een pre-meeting houden ofzo weer? Kanen met zijn allen???? Of loop ik weer op zaken vooruit :)

Ik heb er gewoon zin an! :D


Ik vind alles best zolang we maar geen spare-ribs gaan eten :D
Heb ik niet zulke goede herinneringen aan :whip: (behalve de serveersters, woei!)
basd
quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik vind alles best zolang we maar geen spare-ribs gaan eten :D
Heb ik niet zulke goede herinneringen aan :whip: (behalve de serveersters, woei!)


Krijgen we dat gezeur over die spareribs weer... was niks mis mee man !

Met die serveersters trouwens ook niet :D
magrec
Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...



AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat ;)

owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel :)
franzelare
ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!

:p
SnuggLe
quote:
Originally posted by magrec
Je hebt wel leuke kleine restaurants in deventer...



AND NO MORE SPARERIBS BAH!!!! iig niet op de avond dat je uitgaat ;)

owjah denk dak erwel bij ben...auto mee en binnen 20 mins ben ik erwel :)


Ik kom deze keer met de trein i think.
Als menesen nog een slaapplaats ofzo voor erna zoeken: Enschede is een 45 minuten verderop, en er is bij ons plaats zat.
total woot
quote:
Originally posted by franzelare
ik kom niet!
er lopen daar allemaal rare mensen!!! je schrikt je te pletter daar!

:p
:p :p :p


ps. snug: eten = strak plan, ben dabaaai:D
SnuggLe
Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Tsja, ik laat mijn camera wel thuis....kan/mag hem waarschijnlijk nie meenemen. Voor PF kan ik toch geen foto's maken...beetje jammer.
Dan ga ik maybe wel op TE werken, kan ik daar maybe eindelijk een keer foto's schieten en me voor PF bewijzen.


kan/mag niet? leg eens uiT?:conf:

en den dat je met je complete partyreports+foto's wel bewezen hebt hoor:)
Eye-Riz
Hey Snuggle, kunnen jullie dan niet allebei gewoon je camera meenemen? Is toch niets mis mee? Enne, Frans kon de eerste keer ook niet op de gastenlijst hoor :p
Geen ruzie maken he?

Vind het wel jammer dat ik nooit meekan om lekker ff gezellig te eten.
Moet ik toch eens wat op gaan verzinnen. Een splitter, een beamer, een transporter...zoiets? :)
Optimus
mogen de jassenboysweer de jassen doen dan?:p:D

franzelare
ik ga me jas niet weer bij die sjinees achter laten straks krijg ik hem weer pas om 10uur s'ochtens terug :p

als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!
SnuggLe
quote:
Originally posted by franzelare
als jullie nou in plaats van uit eten gaan voor de nexus crew gaan koken is dat geen idee? denk dat ze dat echt niet erg vinden hoor!!


Dan moeten ze wel naar Enschede komen, want ik Deventer kan ik zo nie gaan koken, omdat mijn huis in Enschede woont :D

Maar koken is wel een idee, maar waar? En wat krijgen wij daarvoor terug? Gaan zij dan de volgende keer koken voor ons??? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement