return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 5)
View this Thread in Original format
T.H.C.
Ik moet ook nog even kijken, Trance Energy is ook de 15de en aangezien dat feestje 4x zo duur is zal het ook wel 4x zo leuk zijn...ik twijfel nog
franzelare
4* zo duur 4* zo leuk is dat de wet van wouter ofzo?!?!?!

ik denk eerder 4* zo duur 4* zo commercieel en 4* zoveel klein BrEaZaH drinkende kinderen :mad:
T.H.C.
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...
SnuggLe
quote:
Originally posted by T.H.C.
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan...


Ah Wouter toe toe toe??? PLeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase? Alstjeblieeeeeeeeeeeeeft?? Kom je kom je kom je???? :)
T.H.C.
ehm...ok.
SnuggLe
quote:
Originally posted by T.H.C.
ehm...ok.


Mooi :)
franzelare
quote:
Originally posted by T.H.C.
ehm...ok.


woeiiiiii 1 hoeratje voor wouter!
T.H.C.
:D maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.:D)
SnuggLe
quote:
Originally posted by T.H.C.
:D maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.:D)


Ik ga terug met de trein denk ik....Samen met BasD en Anke. Ook heen, dus spreken we wel ff wat af. Weet niet of er meer mensen gaan vanuit deze kant met (Switch met de auto??).
franzelare
ik zie tegen die tijd wel hoe ik er heen ga :)

maar als ik met de trein ga dan spreken we wel ff wat af!

total woot
zijn r meer groningers die gaan? of is me only 1?
Optimus
komt Rembrand(t) niet?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement