|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| T.H.C. |
| Ik moet ook nog even kijken, Trance Energy is ook de 15de en aangezien dat feestje 4x zo duur is zal het ook wel 4x zo leuk zijn...ik twijfel nog |
|
|
| franzelare |
4* zo duur 4* zo leuk is dat de wet van wouter ofzo?!?!?!
ik denk eerder 4* zo duur 4* zo commercieel en 4* zoveel klein BrEaZaH drinkende kinderen :mad: |
|
|
| T.H.C. |
| ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ghehe...nee dit was mijn enige goede voornemen dit jaar, naar betere feesten gaan... |
Ah Wouter toe toe toe??? PLeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase? Alstjeblieeeeeeeeeeeeeft?? Kom je kom je kom je???? :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ehm...ok. |
Mooi :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
ehm...ok. |
woeiiiiii 1 hoeratje voor wouter! |
|
|
| T.H.C. |
| :D maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.:D) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by T.H.C.
:D maare als er hier niemand een slaapplek in deventer nodig heeft pak ik ook de tjoekert wel terug. Nog meer mensen vanuit enschede met trein? (of plaats in auto.:D) |
Ik ga terug met de trein denk ik....Samen met BasD en Anke. Ook heen, dus spreken we wel ff wat af. Weet niet of er meer mensen gaan vanuit deze kant met (Switch met de auto??). |
|
|
| franzelare |
ik zie tegen die tijd wel hoe ik er heen ga :)
maar als ik met de trein ga dan spreken we wel ff wat af! |
|
|
| total woot |
| zijn r meer groningers die gaan? of is me only 1? |
|
|
| Optimus |
| komt Rembrand(t) niet? |
|
|
|
|