|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
we hebben nog geen keuze gemaakt voor een guest dj. Mochten er dus nog mensen een kansje willen wagen (moeten ze wel in Deventer of directe omgeving wonen!): als je maandag een cd'tje op de post doet, kunnen we 'm nog net beoordelen 's avonds. Dinsdag valt de belsissing namelijk.
Verder: er is geen garderobe-, bar- of ander soortig gespuis nodig. Het wordt EINDELIJK dus eens een feestje voor iedereen :) |
|
|
| Optimus |
mag t ook een liveact zijn?:D dan gaat Tim achter de knoppen en ik doe de vocals a la Underworld:D
en gespuis?:eek: nounounou, hulpvaardige jongens bedoel je:p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Verder: er is geen garderobe-, bar- of ander soortig gespuis nodig |
is er wel een garderobe en een bar? :D |
|
|
| magrec |
hmm 15 februari is ook fake weer in zwolle en als ik nu al die goede verhalen daarover lees begin ik toch te twijfelen.....
:p |
|
|
| franzelare |
| lijkt mij heeeeel makkelijk!...... NEXUS DUS! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
mag t ook een liveact zijn?:D dan gaat Tim achter de knoppen en ik doe de vocals a la Underworld:D
|
Juustem!!!
Ik pak alvast mijn 303 en My First Sony keyboard met upgrade box!!
Tijdens deze spectaculaire show zal er een LIVE graffeti STOEPKRIJT performance gehouden worden door Donna!!!
WWHOEEHOEEE en dit allemaal onder leiding van:
MC SUPERSJINEES!!! |
|
|
| Eye-Riz |
| hm, wat heb ik zin om te zeggen 'toe maar New Wave, ga je gang' en om jou dan peentjes te zien zweten :p Ik zou het bijna gaan doen....:stongue: |
|
|
| SnuggLe |
| He Iris, wat vind je van mijn nieuwe sig? :cool: :cool: |
|
|
| Eye-Riz |
| hahaha, hij is echt vet cool Snuggle :) jullie verdienen de titel 'beste promomeisjes van het jaar' :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
hahaha, hij is echt vet cool Snuggle :) jullie verdienen de titel 'beste promomeisjes van het jaar' :D |
Duh! "Nexus komt naar je toe deze zomer!" |
|
|
| Optimus |
| vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus:) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus:) |
Je komt dus wel? Waarom nou nie donderdag al man! :(
Niet te vroeg komen vrijdag, dan liggen we allemaal hier nog bij te komen van donderdag :D |
|
|
|
|