|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
| quote: | Originally posted by Optimus
vanaf vrijdagochtend/middag ben ik in het oosten van het land! alvast ff in de mood komen voor Nexus:) |
hier in het oosten van het land is vrijdag toch helemaal niets te doen of ben je op doorreis naar gopark in herford?
http://www.go-parc.de/kaitracid
daar ga ik misschien ook nog ff naar toe want die line-up is wel VET!!
vooral de tochnohall met melanie di tria
coole sig overgens snuggle!! met dan aan .... :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
hier in het oosten van het land is vrijdag toch helemaal niets te doen of ben je op doorreis naar gopark in herford?
http://www.go-parc.de/kaitracid
daar ga ik misschien ook nog ff naar toe want die line-up is wel VET!!
vooral de tochnohall met melanie di tria
coole sig overgens snuggle!! met dan aan .... :D |
Jaja, met dank aan jou :D
Maar ik denk dat Optimus niet deze vrijdag enzo bedoeld (dan is er de Kai Tracid birthday party), maar vrijdag 14 februari. Dan is er in dat go parc een mega single party. Hij komt gewoon hierheen samen met NewWave/Theseus/ ? om ff in Enschede te chillen.
Btw, go parc: Freitag 24 january: PornoDrome, iets voor jou NewWave! |
|
|
| franzelare |
| oh zeg dat dan dat hij de 14 bij je langs komt voor valantijn :D |
|
|
| magrec |
| ik weet nog niet of ik kom bram, donderdag kan ik iig niet, vrijdag wordt lastig. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Btw, go parc: Freitag 24 january: PornoDrome, iets voor jou NewWave! |
Mwhehehe, TOP!!
Tin, komopman, wordt leuk.
Ga gewoon.......wat kan jouw BEN nou schelen :p ...ze hebben nu toch een andere naam :)
Iris, je zult nog versteld staan van de Tin&Tim Mega LIVE performance.
Wordt helemaal te gek!
(Tin, neem je je nederlandse TopHits mee op cassettebandje? woei DAT WOERD ZUIVER KNALLEN!!!!) :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Mwhehehe, TOP!!
Tin, komopman, wordt leuk.
Ga gewoon.......wat kan jouw BEN nou schelen :p ...ze hebben nu toch een andere naam :)
Iris, je zult nog versteld staan van de Tin&Tim Mega LIVE performance.
Wordt helemaal te gek!
(Tin, neem je je nederlandse TopHits mee op cassettebandje? woei DAT WOERD ZUIVER KNALLEN!!!!) :p |
Idd, gewoon komen h03r.
We kunnen wel wat gaan oefenen dan vrijdag, met zijn allen :) Gaan we een vette liveact doen met dansje a-la-macarena :) |
|
|
| Eye-Riz |
Het spijt me dat ik jullie zo enorm moet teleurstellen.
Helaas hebben we vandaag de beslissing gemaakt en.... jullie zijn op het laatst afgevallen. Jullie zaten al in een vergevorderd stadium. Troost jezelf dus met de gedachte dat jullie zo ver gekomen zijn. Misschien dat jullie het bij Trance Energy kunnen proberen. Ik denk dat ze daar enorm blij met jullie zullen zijn! succes met jullie carrière!
:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Het spijt me dat ik jullie zo enorm moet teleurstellen.
Helaas hebben we vandaag de beslissing gemaakt en.... jullie zijn op het laatst afgevallen. Jullie zaten al in een vergevorderd stadium. Troost jezelf dus met de gedachte dat jullie zo ver gekomen zijn. Misschien dat jullie het bij Trance Energy kunnen proberen. Ik denk dat ze daar enorm blij met jullie zullen zijn! succes met jullie carrière!
:p
|
Volgende keer beter :(
Maar toch leuk dat we zo ver gekomen zijn he Tin? :)
Misschien dat je ons volgende keer op Trance Energy ziet.
We hebben geinvesteerd in nieuw apparatuur!, zodat we volgende keer misschien wel mogen draaien!! whoeehoeee!!
Check Check Check!!
Best of the rest!!:
Mwoohoooo...wordt je effe jaloers van he!!! |
|
|
| Optimus |
our equipment:





onze "super CPU":D
:cool: |
|
|
| Eye-Riz |
man, had ik dat maar geweten...
Maar we zoeken ook nog een VJ team wat goed overweg kan met de

Interesse? Nieuwe roeping misschien?
:p |
|
|
| Optimus |
mwhaaa, als ik ga VJ'en gebruik ik meestal dit:

+

+

mijn betamax voor mijn pornoscreenshots voor op de videowall(nee, niet zulke shots:D):D |
|
|
| franzelare |
misschien kan je hier dan wat mee :)
die heb ik nog staan maar dan met basic interpreter, was mijn eerste computerachtige ding in huis :D
 |
|
|
|
|