|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
| wacht maar tot jullie de projecties zien de 15e :) |
|
|
| eieregooie |
| Aaaahhh... Lynx, Betamax... Die goeie ouwe tijd... :) |
|
|
| Eye-Riz |
| even wat nieuwe info: de mailing gaat er VOOR het weekend nog uit. Belangrijkste nieuws: we hebben een live act!!!! Verder zijn we dus bezig met een bus van Deventer naar Utrecht, als het feest is afgelopen. Kosten zullen zo'n € 7,50 zijn, met een beetje geluk nog iets goedkoper! Kaartverkoop zal vrijdag van start gaan. Check je mailbox of brievenbus!! |
|
|
| franzelare |
Das wel cool een bus :)
kunnen we met de bus naar utrecht en dan vanaf daar weer de trein naar enschede nemen, dan hoeven we niet zo lang in deventer op de trein te wachten :D |
|
|
| Eye-Riz |
| inderdaad, ik bedoel maar ;) |
|
|
| Optimus |
| moeten wij nog reserveren zoals de mailing adviseert? Of hoeft dat niet aangezien we waarschijnlijk wel vanaf het begin er zijn?:cool: |
|
|
| Eye-Riz |
het is wel verstandig ja. Want ook al zijn jullie vroeg, dadelijk is het vantevoren uitverkocht, en dan staan jullie daar..
Ik wil jullie niet dwingen, of haasten, want wellicht zal het allemaal wel meevallen, maar weet wel dat het vorig feest in feite ook vantevoren was uitverkocht, en dat was een feest met 700 man. Het Burgerweeshuis is een stuk kleiner, dus kaarten zijn ook eerder op.
denk aan de mogelijkheid van de bus, en dat we dat uiterlijk 1 feb moeten weten! (voor degenen die op de emailing staan: die krijgen de mail morgen!!!) |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
het is wel verstandig ja. Want ook al zijn jullie vroeg, dadelijk is het vantevoren uitverkocht, en dan staan jullie daar..
Ik wil jullie niet dwingen, of haasten, want wellicht zal het allemaal wel meevallen, maar weet wel dat het vorig feest in feite ook vantevoren was uitverkocht, en dat was een feest met 700 man. Het Burgerweeshuis is een stuk kleiner, dus kaarten zijn ook eerder op.
denk aan de mogelijkheid van de bus, en dat we dat uiterlijk 1 feb moeten weten! (voor degenen die op de emailing staan: die krijgen de mail morgen!!!) |
ow ja, de bus weet niet of ik daar gebruik van moet maken:D Ff vragen:D En ff kijken hoeveel er gereserveerd moet worden, dan doen we gelijk een stuk of 5/6/7 ofzo:D |
|
|
| SnuggLe |
Heb vier kaarten gereserveerd door te mailen naar [email protected]
Hopen dat dat zo kan/lukt........ |
|
|
| franzelare |
misschien zaterdag ff presale houden??
daar zijn ook een hoop mensen die gaan. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
moeten wij nog reserveren zoals de mailing adviseert? Of hoeft dat niet aangezien we waarschijnlijk wel vanaf het begin er zijn?:cool: |
Inderdaad, zet de koffie maar alvast heet! |
|
|
| Optimus |
heb net Burgerweeshuis gebeld... die weet van niks met reserveren, hij zei dat het bij Nexus niet mogelijk was:eyespop:
Toen ik hem op de mailing wees, wist hij het ook nietmeer en zei hij dat ik maar morgen terug moest bellen |
|
|
|
|