|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
| mmm op partyflock sta ik overal als ??? zo onbekend ben ik toch ook weer niet? :( |
|
|
| franzelare |
| wat is je naam op Pf dan want die weet ik niet dus heb ik hem niet ingevuld! |
|
|
| TimeportE |
| zit niet op pf, dus dat verklaar aardig wat :) |
|
|
| franzelare |
| dan moet je ook niet zo zeuren man! |
|
|
| Eye-Riz |
hey hey hey, geen ruzie maken he? :p
bedankt dat jullie er allemaal waren, ik vond het harstikke gezellig!
THC, hoe zat dat met die spuitbussen dan? Nix van meegekregen.
Over die portiers waren wij ook niet te spreken hoor...wat een bullebakken! |
|
|
| eieregooie |
Whahaha! Wat een waus joh :toothless |
|
|
| kolkiewolkie |
| hehehe, ik d8 al, is ei nou echt om 3.00 al naar bed gegaan.. zal toch niet.. en idd :p |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
hehehe, ik d8 al, is ei nou echt om 3.00 al naar bed gegaan.. zal toch niet.. en idd :p |
Nog steeds bezig joh? Moet je nie naar school morgen ofsow? :p |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
THC, hoe zat dat met die spuitbussen dan? Nix van meegekregen.
|
Een vriend van me zei dat tegen me, ik heb het niet zelf gezien.
Verder niet zo interesant, ik vond het alleen een beetje kinderachtig om zoiets te gaan misbruiken. |
|
|
| Smirnoff |
Ik had ook nog wat foto,s gemaakt.
ze staan HIER
voor de liefhebbers ;) |
|
|
| Eye-Riz |
Leuk Smirnoff!
Heb ook het verslag gelezen... enne, ik draai techno-achtig? hihi :)
Ik hoor elke keer weer wat anders van mensen. Ik zou zelf ook niet weten wat ik draai, elke keer als ik die vraag krijg, weet ik niet wat ik moet antwoorden.
Nou maar op naar de volgende Nexus! |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Leuk Smirnoff!
Heb ook het verslag gelezen... enne, ik draai techno-achtig? hihi :)
Ik hoor elke keer weer wat anders van mensen. Ik zou zelf ook niet weten wat ik draai, elke keer als ik die vraag krijg, weet ik niet wat ik moet antwoorden.
Nou maar op naar de volgende Nexus! |
Ik heb het verslag niet geschreven, dat was futyo ;) |
|
|
|
|