return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 4)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
quote:
Maar dat horen jullie dan nog wel
Optimus
maar maar maar blub blub
magrec
De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was..
eieregooie
Deventer... dat klinkt wel ver weg hoor... :( :p
Eye-Riz
Ik zal je eens iets verklappen....



















DAT IS HET OOK!
:p
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by magrec
De eclips feesten in het burgerweeshuis duurden altijd tot 7:00 maar ik dacht dat de sluitingstijd in deventer 4:00 was..


Paar mnd geleden met Eclips ging men ook door tot half 6. Is nog te doen. Ach, ik kan zo ff met de auto naar huis crosse.... :tongue2
Donna
quote:
Originally posted by Eye-Riz
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...



Alleen een listig vrouwmens kan zo'n opmerking plaatsen,bah:whip: :stongue:

Buuf en ik zijn ook weer van de party,ff kijken of we maybe iets met auto's kunnen regelen,we hebben gelukkig nog ff de tijd;)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Ik zal je eens iets verklappen....



















DAT IS HET OOK!
:p
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...


tis maar hoe je het bekijkt :rolleyes:




























(3 kwartier poken, wooooooooot! :disbelief )
eieregooie
quote:
Originally posted by Eye-Riz
15 feb...1 dag na Valentijnsdag....eens kijken of de liefde voor Nexus groot genoeg is...

Nou, als ik de vriendjes mag geloven die de vorige keer mee waren, dan had Nexus zelfs in Delfzijl gehouden kunnen worden en dan gingen we er nog heen... "Al moeten we fietsen" zei Zip... Dus ja... wij gaan er wel weer bij zijn... ff vrij vragen dan maar :D

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
tis maar hoe je het bekijkt :rolleyes:

Voor ons mensen uit de randstad is het gewoon een tyfusend... dat zijn we niet gewend :D :p
franzelare
ik ben wel voor een after maar dan moet er ook weer een voor komen anders is het niet in evenwicht he ;)

Teal'k
Ik was eigenlijk eerst ook wel van plan van de party te zijn.. Maar het is wel behoorlijk ver weg (vanaf breda gezien dan).. Ik ga er nog ff over denken :)
Dr. Kuipers
Het is wel lekker dichtbij huis :D

Alleen is dan ook Qlubtempo #15...

En ben geloof ik een beetje verslaafd geraakt aan die Qlubtempo feesten :D

Dus ik zie wel hoe mn financiele positie dan is aangezien Nexus wel minder kost dan Qlubtempo :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement