return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 12)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
Erg jammer :'(
Ik heb een berichtje gehad dat Josta niet komt. Schade, ik heb juist dit feest ook echt zelf de tijd om te feesten! Ben heel blij, want het enige dat ik hoef te doen is....DRAAIEN! Ja, en mensen goeiedag zeggen, hihi! Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen... :D

Ik heb in ieder geval HEEEEEEEEEEEEEL veel zin!!!! Ik moet van 23.00 tot 01.00 en ik ga voor een lekkere opbouwset, iets wat ik al hgeel erg lang niet meer heb gedaa, heb ik echt heel erg zin in!!! (ik vind opbouwen een hele eer, omdat je in feite de sfeer van de avond zet)
Daarna komt Johan. Die zal van waar ik eindig draaien naar waar de live set begint: van trance naar goatrance. Dan komt de live set dus. Erg spannend! We kennen hem alleen maar van demo. Op zich dus niet de beste move om hem op het midden van de nacht te laten draaien, maar we wilden nou eenmaal graag goa, en dat zet je nou eenmaal niet in het begin van de avond neer. En als afsluiter... Bemmel. Zijn nieuwste cd heet Verschrikkelijk Acid. Dus weet wat je te wachten staan ;) Voor de liefhebbers van iets minder heftig, hebben we de overheerlijke chill met de chill van dr Ixxe en dr Nixxe :)

Op naar een heerlijk avondje!
eieregooie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
eieregooie

IK KOM! :)

mr. zimz?? (delft toch?)

KOMT NIE, MOET WERKEN

spinning jack?? (delft toch)

ZIT IN DE ARDENNEN

access

KOMT OOK NIE, MOET ZONDAGMIDDAG WERKEN


de delft-crew houdt zich vrij rustig, al riep eiersmijter in het begin dat ze kwamen dus :conf:

Mja, ik kom dus wel :) Samen met 2 andere leute... en ik hoef nie te reserveren... ksta lekker op de gastenlijst :p ghehehe... TNX Iris! :) Kbegon me al zorgen te maken :nervous: Nu nog ff me pa z'n nieuwe 2e hands Mercedes zien te lenen :D en dan zijn we zo in Deventer :)

Dusss... Kheb er zin in :D
kolkiewolkie
excellent :)
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Oja, en Kolkie 39 cent betalen omdat ie een boete had gekregen omdat wij vergeten waren een postzegel op zijn flyer te doen... :D


Haha, coole actie!
Smirnoff
hey mensen, ik kom ook ! ;)
MaGiK54
Veel plezier peeps vanavond :D
eieregooie
Nou, het plan is gewijzigd... ik kom nog steeds, maar met 2 andere peepz... De 2 die eigenlijk mee zouden gaan zijn beide ziek, nu komt dus toch ook Access mee...

Tot strakkies! :)
T.H.C.
quote:
Originally posted by Smirnoff
hey mensen, ik kom ook ! ;)


Ah leuk...
Mijn plan is ook gewijzigd, ik kom ook met wat andere mensen.Nu heb ik auto vervoer, da's beter.
Tot zo!
kolkiewolkie
kom dur an!
SnuggLe
1 woord: TOP!

Aan het eind te hard voor me, maar verder een TOPfeest! Leuke mensen, gezellige sfeer, VETTE energie in die Goa live act!

Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ... :(

Meer foto's/details/verhalen morgen...!!

Greetz,
SnuggLe

eieregooie
Zow, ben ook net thuis :) Wat een end joh... maarja, wel zeer de moeite waard :)

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ... :(

Jammer ook dat Petrus eruit geschopt is :(
New Wave
quote:
Originally posted by SnuggLe

Jammer alleen dat Harmen in de parkeergarage zijn auto tegen een betonpaal aanrijdt ... :(


Die auto is van zijn ma, niet van harmen zelf.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Privacy Statement