return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 3)
View this Thread in Original format
T.H.C.
Ok dan, burgerweeshuis is een erg gezellig tentje, als iemand nog slaapplek zoekt moet je me even pmen, ik heb er slaapplek voor iedereen die optijd vraagt(loopafstand van het feestje)
zin an!
!_PeTrUs_!
Ja, Burgers Weeshuis is prima locatie en ik heb op die datum geen teqnology dus ik kom ook maar eens een keertje kijken dan :D
Donna
Like we daarop zitten te wachten:o :rolleyes:
















































:D
TimeportE
vorige keer kon ik der op het laatste moment nie meer heen waar ik best wel van baalde maar ja.. ik beloof nix (krijg je weer van die dingen zoals vorig keer) maar wil wel! :)
SnuggLe
Nu allemaal ff wachten op de reply van Kolkie met "Ja ik weet het niet helemaal zeker, moet nog even kijken, want kan misschien wel de auto krijgen en ik had eigenlijk nog een ander feest dus moet nog maar even zien weet het niet helemaal zeker enzo, dus ik kijk nog wel even etc etc"

:D :D :D
franzelare
hij heeft mij al gezegd dat hij komt dus ik vrees ervoor :(






:p
Donna
Kolkie blijft alleen weg als hij tussen 6 planken ligt denk ik,dus sjah mensen,der zit weer niks ander op dan maar weer te accepteren:)
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
als ik dan in het land ben (en daar lijkt het op) lijkt me dit een uitstekend alternatief voor trance energy: betere muziek, dichter bij huis, goedkoper enz. enz.

:D



quote:
Nu allemaal ff wachten op de reply van Kolkie met "Ja ik weet het niet helemaal zeker, moet nog even kijken, want kan misschien wel de auto krijgen en ik had eigenlijk nog een ander feest dus moet nog maar even zien weet het niet helemaal zeker enzo, dus ik kijk nog wel even etc etc"


:conf:






:p
SnuggLe
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
:conf:






:p



Hahahha, ik ben echt DOM & SCHEEL! :) LOL!
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
Like we daarop zitten te wachten:o :rolleyes:

:D


It will be a night you wont forget!

Eye-Riz
we gaan kijken of we het zo kunnen regelen dat er iets van een after georganiseerd wordt voor mensen die van ver komen, totdat de eerste treinen weer gaan. Maar dat horen jullie dan nog wel.;)
Optimus
hmmm, eerste trein rijdt om 7.44 voor mij, hoe laat is het afgelopen dan?:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement