|
Nexus - 15 februari 2003 - Deventer (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
he hebben jullie dan al een mailing gehad?????
ik niet :confused: :conf: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by franzelare
he hebben jullie dan al een mailing gehad?????
ik niet :confused: :conf: |
ja, per post:D |
|
|
| magrec |
Ik zot in Deventer op school, ik geloof dat er een aantal voorverkoop adressen zijn?
Of niet?
Kan er altijd een paar extra kopen? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by magrec
Kan er altijd een paar extra kopen? |
dan mag je voor mij er al eentje kopen! :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Optimus
ja, per post:D |
ik ook, moet je alleen nie kijken hoe :p |
|
|
| franzelare |
nou zal de post naar enschede er gewoon wat langer over doen omdat ik zo ver weg woon.
wacht wel af...... |
|
|
| New Wave |
zozo, krijg net een mailing binnen.
Eerste wat je ziet is een pak reclame over kilo's paddo's :p |
|
|
| franzelare |
| een emailling of een analoge mailing?? :D |
|
|
| basd |
Een emailing... ik heb em ook :D
Dus Enschede is te halen.. denk dat zelfs jij dan wel wat moet hebben Frans ! |
|
|
| franzelare |
emailing is te verklaaren want die krijg ik via mijn @home mailadres en de mail daar is een puinhoop de laatste dagen :(
krijg soms de meel meerdere keeren binnen soms pas heeel laat en deze dus nog niet. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by franzelare
een emailling of een analoge mailing?? :D |
Bijdehandje :p |
|
|
| Dr. Kuipers |
Nou ja ook deze keer ben ik er nie bij...
Is dan ook het weekend met Valentijn, ben dan 3 maand samen met vriendin :)
En heb een 4 sterren hotel in Eindhoven geregeld :D
Dus ik breng daar een paar nachtjes door :)
Geen Nexus dus..., maar 1 keer zal de 1e keer moeten zijn :) |
|
|
|
|