|
Armin is comming to Israel! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Tiger |
בלי ממש קשר לארמין
נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים
Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות
לכל המעוניינים
:) |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Tiger
בלי ממש קשר לארמין
נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים
Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות
לכל המעוניינים
:) |
לא שמעתי על זה..!
אתה בטוח שבתאריך הזה?
כי זה יוצא יום שני...:conf:
*edit*
בסדר נכנסתי עכשיו לאתר של נקסט
ואכן הדבר נכון! ראנק און יהיו בארץ בתאריך הזה:D

יש מצב שאני הולך..
http://www.nxt.co.il/party/party_de...&party_type=all
אגב מוזר שאין עוד דילים לסוףשבוע באילת כשארמין יהיה |
|
|
| nimrod levi |
וואו!
פרטים משהו?
גילאים מחיר? |
|
|
| Sniper |
טראנס מן אני שמעתי שיש כבר דילים...:]
ואכן צריך להיות חזק ראנק 1!!!!!
שליטה! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Sniper
טראנס מן אני שמעתי שיש כבר דילים...:]
|
אז שתף אותנו אחי..
לא שאני הולך, אני יהיה בטירונות בזמן המסיבה המטורפת הזאת
:)
אבל מעניין לדעת... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tiger
בלי ממש קשר לארמין
נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים
Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות
לכל המעוניינים
:) |
וואי פצצה!!!
איזה גילאים זה יוצא??
אולי נלך לזה?
הרי תל יצחק יוצא ב 16.... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tiger
בלי ממש קשר לארמין
נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים
Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות
לכל המעוניינים
:) |
אאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה
עננננננננננקקקקקקק
אני לא מאמין !!!
אאאאאאאאאאאאאאההההההה
מאאאאאאררריצצצצצצצצההההה
אין מצב שאני לא שם !
פיאט ובואנו !!!
איזה כבוד - פעם ראשונה שלהם בארץ אם אני לא טועה !
אין מצב לפספס ...
:):):) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Trance man
אז שתף אותנו אחי..
לא שאני הולך, אני יהיה בטירונות בזמן המסיבה המטורפת הזאת
:)
אבל מעניין לדעת... |
אם אני לא טועה רשמתי למעלה..:]
ד"א יש לי פה הזמנה של
האנגר כתוב פה
ש נרקוטיק טראסט יהיו שם:]] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
ד"א יש לי פה הזמנה של
האנגר כתוב פה
ש נרקוטיק טראסט יהיו שם:]] |
been there, done that ;)
הם חמודים אבל אני מעדיף את ראנק 1 בהרבה!!!!!!
סגנון דיפ פרוג כזה הם מתקלטים
ומורן... בואנו?!
מה הוא סוג של קינדר?!?!?!
בנו דה גוי....
(כמו בנו אודריך ממכבי) |
|
|
| Scorchio |
וואי מורן חייבים ללכת!!!
לא יעזור כלום שבעולם את ראנק 1 אני רואה!!!!!! |
|
|
| arik |
אני בעד כולכם
אני גם אולי יביא אוטו אם יהיה
ושנית אם באמת הולכים צריך להיות שם שעתיים ליפני אחרת יהיה מצב שנתקע בתור 5 שעות |
|
|
| luckystrike |
בטח שחובה ללכת !...
ראנק 1 !!!!
רק חבל שרק פיאט בא אינעל ראבקום ... |
|
|
|
|