return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Tiger
בלי ממש קשר לארמין

נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים

Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות

לכל המעוניינים
:)
Trance man
quote:
Originally posted by Tiger
בלי ממש קשר לארמין

נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים

Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות

לכל המעוניינים
:)


לא שמעתי על זה..!
אתה בטוח שבתאריך הזה?
כי זה יוצא יום שני...:conf:

*edit*
בסדר נכנסתי עכשיו לאתר של נקסט
ואכן הדבר נכון! ראנק און יהיו בארץ בתאריך הזה:D

יש מצב שאני הולך..
http://www.nxt.co.il/party/party_de...&party_type=all

אגב מוזר שאין עוד דילים לסוףשבוע באילת כשארמין יהיה
nimrod levi
וואו!
פרטים משהו?
גילאים מחיר?
Sniper
טראנס מן אני שמעתי שיש כבר דילים...:]

ואכן צריך להיות חזק ראנק 1!!!!!
שליטה!
Trance man
quote:
Originally posted by Sniper
טראנס מן אני שמעתי שיש כבר דילים...:]



אז שתף אותנו אחי..

לא שאני הולך, אני יהיה בטירונות בזמן המסיבה המטורפת הזאת
:)
אבל מעניין לדעת...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tiger
בלי ממש קשר לארמין

נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים

Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות

לכל המעוניינים
:)


וואי פצצה!!!
איזה גילאים זה יוצא??
אולי נלך לזה?
הרי תל יצחק יוצא ב 16....
luckystrike
quote:
Originally posted by Tiger
בלי ממש קשר לארמין

נקסט החליטו לפנק אותנו גם בפורים

Rank 1 (Benno & Piet)
יופיעו בקו ב-17/3
החל מחצות

לכל המעוניינים
:)


אאאאאאאאאאאאאאהההההההההההההההה
עננננננננננקקקקקקק

אני לא מאמין !!!
אאאאאאאאאאאאאאההההההה
מאאאאאאררריצצצצצצצצההההה


אין מצב שאני לא שם !
פיאט ובואנו !!!
איזה כבוד - פעם ראשונה שלהם בארץ אם אני לא טועה !
אין מצב לפספס ...
:):):)
Sniper
quote:
Originally posted by Trance man
אז שתף אותנו אחי..

לא שאני הולך, אני יהיה בטירונות בזמן המסיבה המטורפת הזאת
:)
אבל מעניין לדעת...


אם אני לא טועה רשמתי למעלה..:]

ד"א יש לי פה הזמנה של

האנגר כתוב פה
ש נרקוטיק טראסט יהיו שם:]]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ד"א יש לי פה הזמנה של

האנגר כתוב פה
ש נרקוטיק טראסט יהיו שם:]]


been there, done that ;)

הם חמודים אבל אני מעדיף את ראנק 1 בהרבה!!!!!!
סגנון דיפ פרוג כזה הם מתקלטים


ומורן... בואנו?!
מה הוא סוג של קינדר?!?!?!
בנו דה גוי....
(כמו בנו אודריך ממכבי)
Scorchio
וואי מורן חייבים ללכת!!!
לא יעזור כלום שבעולם את ראנק 1 אני רואה!!!!!!

arik
אני בעד כולכם
אני גם אולי יביא אוטו אם יהיה

ושנית אם באמת הולכים צריך להיות שם שעתיים ליפני אחרת יהיה מצב שנתקע בתור 5 שעות
luckystrike
בטח שחובה ללכת !...

ראנק 1 !!!!
רק חבל שרק פיאט בא אינעל ראבקום ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement