return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 14)
View this Thread in Original format
sputnik_IL
מישהו יודע אם יהיה שידור בסוף ??

כי אחד סיפר לי שישדרו את זה רק ב
10FM
רדיו ירושליים
יש מצב לפחות לרדיו במרכז???:nervous:

בחיאת רבאק זה ארמין מספר 5 בעולם!!

למה לא שלא ישדרו את זה

כאשר טיאסאטו מגיע
רדיו ת"א 102
ראשונים לשדר אותו

:disbelief
Sm0keMachine
טוב אני רואה שרק גיל בסוף הלך למסיבה הזאת?!
בושה וחרפה..!;)
Tiger
הבושה והחרפה היא ההגבלת גיל המטופשת
שיכולה להתבצע רק במדינה כל-כך מטומטמת כמו שלנו

עם כל המלחמות, ההרוגים, המצב הכלכלי והבטחוני הקשה
עד שסוף סוף יש לצעירים ולחיילים שבינינו הזדמנות
לשמוח עם הדי ג'יי מס' אחד בעולם
אז גם את זה מונעים מאיתנו עם הגבלת גיל דבילית
וזו כמובן לא הפעם הראשונה שזה קורה

או קיי, אז ההגבלה זו לא הסיבה היחידה שלא הלכתי
אבל זו בהחלט הסיבה המרכזית

ואני לא דורש מנקסט שיכניסו כל ילד בן 15
אלא לפחות המינימום שהם יכולים לעשות זה לאפשר
לחיילים או לצעירים מעל גיל 18-19 קצת להנות
מארמין - שגם ככה כמעט ולא מגיע לכאן
בניגוד גמור לטיאסטו

אז מה אני אגיד לכם - אני לאט לאט מתחיל להתייאש מהמדינה הזו
והעתיד גם לא נראה כל-כך ורוד
כל-כך הרבה טימטום יש פה, שזה פשוט לא יאמן

בכל אופן, אני מאוד מקווה שלפחות יהיה שידור של הסט
כי אם כן, צפו ממני לטראקליסט
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Tiger
הבושה והחרפה היא ההגבלת גיל המטופשת
שיכולה להתבצע רק במדינה כל-כך מטומטמת כמו שלנו

עם כל המלחמות, ההרוגים, המצב הכלכלי והבטחוני הקשה
עד שסוף סוף יש לצעירים ולחיילים שבינינו הזדמנות
לשמוח עם הדי ג'יי מס' אחד בעולם
אז גם את זה מונעים מאיתנו עם הגבלת גיל דבילית
וזו כמובן לא הפעם הראשונה שזה קורה

או קיי, אז ההגבלה זו לא הסיבה היחידה שלא הלכתי
אבל זו בהחלט הסיבה המרכזית

ואני לא דורש מנקסט שיכניסו כל ילד בן 15
אלא לפחות המינימום שהם יכולים לעשות זה לאפשר
לחיילים או לצעירים מעל גיל 18-19 קצת להנות
מארמין - שגם ככה כמעט ולא מגיע לכאן
בניגוד גמור לטיאסטו

אז מה אני אגיד לכם - אני לאט לאט מתחיל להתייאש מהמדינה הזו
והעתיד גם לא נראה כל-כך ורוד
כל-כך הרבה טימטום יש פה, שזה פשוט לא יאמן

בכל אופן, אני מאוד מקווה שלפחות יהיה שידור של הסט
כי אם כן, צפו ממני לטראקליסט


פששש אחי יפה אמרת!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Tiger
הבושה והחרפה היא ההגבלת גיל המטופשת
שיכולה להתבצע רק במדינה כל-כך מטומטמת כמו שלנו

עם כל המלחמות, ההרוגים, המצב הכלכלי והבטחוני הקשה
עד שסוף סוף יש לצעירים ולחיילים שבינינו הזדמנות
לשמוח עם הדי ג'יי מס' אחד בעולם
אז גם את זה מונעים מאיתנו עם הגבלת גיל דבילית
וזו כמובן לא הפעם הראשונה שזה קורה

או קיי, אז ההגבלה זו לא הסיבה היחידה שלא הלכתי
אבל זו בהחלט הסיבה המרכזית

ואני לא דורש מנקסט שיכניסו כל ילד בן 15
אלא לפחות המינימום שהם יכולים לעשות זה לאפשר
לחיילים או לצעירים מעל גיל 18-19 קצת להנות
מארמין - שגם ככה כמעט ולא מגיע לכאן
בניגוד גמור לטיאסטו

אז מה אני אגיד לכם - אני לאט לאט מתחיל להתייאש מהמדינה הזו
והעתיד גם לא נראה כל-כך ורוד
כל-כך הרבה טימטום יש פה, שזה פשוט לא יאמן

בכל אופן, אני מאוד מקווה שלפחות יהיה שידור של הסט
כי אם כן, צפו ממני לטראקליסט


אשכרה ...
איזה ביעוס יא אללה ... רק אצלנו יש את החרא הזה
דרך אגב רוי דה סילבה גם בארץ עכשיו - הוא היה אתמול באומן ...

אני גם לא מבין למה מביאים את ארמין רק להופעה אחת ועוד באילת ?
יענו רק מהכסף אכפת להם הם רוצים שאנשים יקנו את החבילות נופש
האלה ... למה אם הוא כבר פה לא מביאים אותו גם בת"א ?!?
פעם אמרו לי שזה גם בגלל שאין דיסקוטק מספיק גדול לארח
דיג'יי ברמה טובה בינלאומית באזור המרכז וזה דיי נכון האמת ...
nimrod levi
כמה תמונות











Sm0keMachine
quote:
Originally posted by nimrod levi
כמה תמונות


איזה חתיייייייך...;)
קצת מבאס לראות את התמונות האלה!


יאללה יש ריפ של הסט איפשהו?!?!
hangover
איזה מלך הארמין הזה!!!! היה מדהים!
הרגע חזרתי ועדיין לא נרגעתי. איך הוא ירד לרקוד איתנו בסוף הסט, ואחרי שנגמר הוא נשאר לדבר עם חבר'ה, עד האחרון שבנו. הוא חילק שני תקליטים של yet another day לשני חבר'ה, אז חבר שלי בא אליו ועשה לו רגשי אשמה, אז הוא אמר, חכה רגע תן לי לבדוק. הלך והביא לו את sunburn שהוא ניגן קודם לכן... איזה ענק הוא...
אני מקווה שיהיו לי תמונות לשים פה מחר.
Sniper
בטח היה שם ככ כיףףף
Scorchio
איזה אוזניות אלה לעזאזל...

YuVaL
quote:
Originally posted by Scorchio
איזה אוזניות אלה לעזאזל...


Pioneer HDJ-1000
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אני גם לא מבין למה מביאים את ארמין רק להופעה אחת ועוד באילת ?
יענו רק מהכסף אכפת להם הם רוצים שאנשים יקנו את החבילות נופש
האלה ... למה אם הוא כבר פה לא מביאים אותו גם בת"א ?!?
פעם אמרו לי שזה גם בגלל שאין דיסקוטק מספיק גדול לארח
דיג'יי ברמה טובה בינלאומית באזור המרכז וזה דיי נכון האמת ...


בקטע של הגודל של הדיסקוטק אני לא מסכים איתך
למה חוף הדקל לא מכיל לך 10,000 איש...
הוא מכיל 2,000-3,000 בלחץ לפי מה שהבנתי
זה לא כמו חוות היען שבלחץ מכיל כמעט 10 אלף איש!!

אבל ארמין הוא מלך!! :D

דרך אגב... תם ונשלם הסיפור אז אני מוריד את הסטיקי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement