return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 11)
View this Thread in Original format
Sniper
ח'ברה חבר שלי עובד על המסיבה של טיטל קיצר ההזמנה אצלי ולא רשום שם שום כלום על ארמין
ויש פה חבילה של

2 לילות
בהולידי אין אקספרס
כולל המסיבות וכו'

650
שקלים לבן אדם בחדר זוגי

ו
550
משו כזה לאדם בחדר של שלושה או רבעייה....
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
ח'ברה חבר שלי עובד על המסיבה של טיטל קיצר ההזמנה אצלי ולא רשום שם שום כלום על ארמין
ויש פה חבילה של

2 לילות
בהולידי אין אקספרס
כולל המסיבות וכו'

650
שקלים לבן אדם בחדר זוגי

ו
550
משו כזה לאדם בחדר של שלושה או רבעייה....


על איזה הפקה מדובר?!
כי אני יודע ש
NX
יורדים לאילת בחבילות כאלה באותם ימים של ארמין....
אולי הוא עובד על זה
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
על איזה הפקה מדובר?!
כי אני יודע ש
NX
יורדים לאילת בחבילות כאלה באותם ימים של ארמין....
אולי הוא עובד על זה


מממ יש מצב שאני מתבלבל...:]
אני יסתכל בהזמנה מאוחר יותר
Hell_Copter
יש כבר פרסומים בבי יו על המסיבה עם ארמין!!!
זה מתקרב חברים!!
Hell_Copter
בצער רב וביגון גדול אני מצטער להודיע שכנראה המסיבה היא לבני 22 פלוס...
נפילה!!!!!!!!
:whip: :whip: :whip: :whip:
Trance man
quote:
Originally posted by Sniper
ח'ברה חבר שלי עובד על המסיבה של טיטל קיצר ההזמנה אצלי ולא רשום שם שום כלום על ארמין
ויש פה חבילה של

2 לילות
בהולידי אין אקספרס
כולל המסיבות וכו'

650
שקלים לבן אדם בחדר זוגי

ו
550
משו כזה לאדם בחדר של שלושה או רבעייה....



לא רשום שם כלום על ארמין בגלל שזאת הפקה של טיטל, לא של נקסט..זה בכלל לא קשור למסיבה של ארמין...
(ואגב המחירים מאוד יקרים)

ובקשר לזה שהמסיבה לבני 22+.....כמו שאמרתי מקודם: אפשר לקנות כרטיסים מראש!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Trance man
ובקשר לזה שהמסיבה לבני 22+.....כמו שאמרתי מקודם: אפשר לקנות כרטיסים מראש!


אפשר... אבל באותה מידה הם יכולים להגיד חשבנו אתה בן 22
אם היינו יודעים לא היינו מוכרים לך מהתחלה...
ואם זה ככה אז חבל על הנסיעה עד אילת בשביל הביאוס הזה
יש לך פה בתל אביב את ראנק 1 הרי... תקבל אותו זין פלוס מינוס
cluBBer
quote:
Originally posted by TranceGiant
IS there any other country with such a stupid, seneless, ty, ed-up, did i say stupid age limit policy?!?!? :whip: :whip: :mad:


לא , ארמין כמעט בטוח לא יבוא בגלל חשש למלחמה באיזור
כמו ש
RANK 1
לא הגיעו היום
חוץ מזה "נקסט הפקות" זה זבל ורזידנט שלהם על הפנים
זה פשוט זוועה מה שהולך פה היום בישראל בסצינת המועדונים
:whip: :whip: :nervous: :nervous: :nervous: :whip: :whip: :nervous: :nervous:
clubber@work
quote:
Originally posted by cluBBer
לא , ארמין כמעט בטוח לא יבוא בגלל חשש למלחמה באיזור
כמו ש
RANK 1
לא הגיעו היום
חוץ מזה "נקסט הפקות" זה זבל ורזידנט שלהם על הפנים
זה פשוט זוועה מה שהולך פה היום בישראל בסצינת המועדונים
:whip: :whip: :nervous: :nervous: :nervous: :whip: :whip: :nervous: :nervous:



ממש לא
אומנם ראנק 1 לא הגיעו
אבל הייתה היום אחלה מסיבה
והלפרין - הרזידנט שלהם
דווקא שם אחלה מוזיקה
ואני ממש נהנתי היום
YuVaL
מדברים על הלפרין...
ראיתי אותו יום שני במטרוק...
היה... דווקא נחמד
בהתחלה הוא התחיל עם טכנו מוזר מהתחת שלא ידעתי מאיפה זה בא..
ואז לאט לאט עלה..
שם
Jurgen Vries - The Theme (Dumonde Mix)
שם לונלינס (פאקינג מדהים בסאונד של המטרוק) שם גם
Svenson & Gielen - Twisted
איזה יופי זה היה
וסיים עם איזה מיקס פסיכאדלי של
Solar Stone - Solar Coaster
כמעט גמרתי מהמלודיההה
יהההההההה

נ.ב - הייתי קצת שיכור שהוא ניגן.. אז זה גם עזר
:)

Rising
איזה חארות ראנק1....איך הם לא באו בסוף :\\

אמרו לי ש-
Dee Dee and Ian van Dahl
מגיעים לארץ..
כל אחד לחוד.
clubber@work
לפי מה שהבנתי מחבר שלי שדיבר עם המנהל של נקסט - ארמין לא ביטל עדיין
ככה שיש עדיין תקווה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement