|
Armin is comming to Israel! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Rising
איזה חארות ראנק1....איך הם לא באו בסוף :\\
אמרו לי ש-
Dee Dee and Ian van Dahl
מגיעים לארץ..
כל אחד לחוד. |
זה די אותם אנשים יאן ואן דאהל ודי די לא?
יענו די די זאת הזמרת... אבל מי שמפיק לה את המוזיקה זה פטר לוטס ושות' לא?
הבנתי שגם יענו לאסגו אמורה לבוא לארץ... |
|
|
| luckystrike |
יו אם ארמין יבטל זה זיין רציני ...
:( |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
יו אם ארמין יבטל זה זיין רציני ...
:( |
גם נכון.. אבל בכל זאת זה באילת... ככה שאין לדעת |
|
|
| clubsolutely |
יש! סגרתי מקומות חברים!
אני יהיה שם
וחבר'ה אין מצב אם אתם לא בני 22 פלוס
הם כל כך מחמירים שהם ביקשו ממני לפקסס את התעודת זהות שלי
בכל מקרה אני יבוא עם תמונות להראות לכם וכמובן יחתים את כל התקליטים של ארמין שיש לי..........
אז יאללה ביי |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by clubsolutely
יש! סגרתי מקומות חברים!
אני יהיה שם
וחבר'ה אין מצב אם אתם לא בני 22 פלוס
הם כל כך מחמירים שהם ביקשו ממני לפקסס את התעודת זהות שלי
בכל מקרה אני יבוא עם תמונות להראות לכם וכמובן יחתים את כל התקליטים של ארמין שיש לי..........
אז יאללה ביי |
טוב תאמת רציתי לשאול את כולם חוץ ממך מי באא לארמין או מי ינסה לבוא לארמין כי אני נוסע תאמת אירגנתי לי כרטיס בפול קומבינות היום קיבלתי טלפון שסגור אני מקבלללל כרטיס לא משנה מה יהיה |
|
|
| oDrori |
| איך אני מקנא בכם... תהנו שם מאוד ושתפווווווו חוויות!!!!!! |
|
|
| sputnik_IL |
לכול אלה של יכול להגיע לשם או הם לא יכולים להכנס
כנראה יהיה שידור ב
BU99FM
כי יש להם חלק בעסקה הזאת
לדעתי זה הולך להיות סטייל
טיאסטו בחוות היען
איזה סט של כמה שעות טובות3- 4 אולי
אולי מישהו יש פרטים על הסט שהוא הולך , כמה זמן ?...:crazy: |
|
|
| Scorchio |
אתה סתם מזיין תשכל איתמר
תקבל תכרטיס אולי אבל למסיבה לא תכנס... |
|
|
| Shahar |
מממממ יש לי תהזמנה ביד ... אז מי שרוצה פרטים:
10.4 - יום חמישי
14:00 קוקטייל וקבלת פנים בלובי המלון
צ'יל אאוט סביב הבריכה
18:00 - ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #1:
* Infected mushroom
* Dj Benjain Bates
11.4 - יום שישי
9:00-12:00 ארוחת בוקר
12:00 מסיבת יום ב"גרין ביץ
18:00 ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #2
* Armin only 8 hrs set
12.4 - יום שבת
9:00-12:00 ארוחת בוקר
10:00 מסיבת יום סביב הבריכה:
* Dj Halperin
* Dj Yahel
* Dj Gitelman
מקווה שעזרתי
Edit:
בדקתי באתר של ביו ולא כתוב בלוח שידורים שיש שידור...
מה אתם אומרים , יהיה? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Shahar
מממממ יש לי תהזמנה ביד ... אז מי שרוצה פרטים:
10.4 - יום חמישי
14:00 קוקטייל וקבלת פנים בלובי המלון
צ'יל אאוט סביב הבריכה
18:00 - ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #1:
* Infected mushroom
* Dj Benjain Bates
11.4 - יום שישי
9:00-12:00 ארוחת בוקר
12:00 מסיבת יום ב"גרין ביץ
18:00 ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #2
* Armin only 8 hrs set
12.4 - יום שבת
9:00-12:00 ארוחת בוקר
10:00 מסיבת יום סביב הבריכה:
* Dj Halperin
* Dj Yahel
* Dj Gitelman
מקווה שעזרתי
Edit:
בדקתי באתר של ביו ולא כתוב בלוח שידורים שיש שידור...
מה אתם אומרים , יהיה? |
ווווואאאיייי !!!!!!!! נשמע ענננננק !!!!
זייין אני מת להיות שם ... :(
חייב לשכנע את החברים ... |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחח
הייתי בשנקין אז הבאתי מלא הזמנות
איזה זיון בתחת יש הזמנה אחת
שכתוב בענק
friday 4.4
YAHEL
-
halperin res
ובצד בקטן
armin van buuren eilat, 10-12/4/03
וד"א..
יש שידור!? |
|
|
| Sniper |
| פאקינג שיט!!!! זה גדוללל איזה ליגה זה צריך להיותתתת |
|
|
|
|