return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
איזה חארות ראנק1....איך הם לא באו בסוף :\\

אמרו לי ש-
Dee Dee and Ian van Dahl
מגיעים לארץ..
כל אחד לחוד.


זה די אותם אנשים יאן ואן דאהל ודי די לא?
יענו די די זאת הזמרת... אבל מי שמפיק לה את המוזיקה זה פטר לוטס ושות' לא?
הבנתי שגם יענו לאסגו אמורה לבוא לארץ...
luckystrike
יו אם ארמין יבטל זה זיין רציני ...
:(
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יו אם ארמין יבטל זה זיין רציני ...
:(


גם נכון.. אבל בכל זאת זה באילת... ככה שאין לדעת
clubsolutely
יש! סגרתי מקומות חברים!
אני יהיה שם
וחבר'ה אין מצב אם אתם לא בני 22 פלוס
הם כל כך מחמירים שהם ביקשו ממני לפקסס את התעודת זהות שלי
בכל מקרה אני יבוא עם תמונות להראות לכם וכמובן יחתים את כל התקליטים של ארמין שיש לי..........
אז יאללה ביי
itamarsan
quote:
Originally posted by clubsolutely
יש! סגרתי מקומות חברים!
אני יהיה שם
וחבר'ה אין מצב אם אתם לא בני 22 פלוס
הם כל כך מחמירים שהם ביקשו ממני לפקסס את התעודת זהות שלי
בכל מקרה אני יבוא עם תמונות להראות לכם וכמובן יחתים את כל התקליטים של ארמין שיש לי..........
אז יאללה ביי

טוב תאמת רציתי לשאול את כולם חוץ ממך מי באא לארמין או מי ינסה לבוא לארמין כי אני נוסע תאמת אירגנתי לי כרטיס בפול קומבינות היום קיבלתי טלפון שסגור אני מקבלללל כרטיס לא משנה מה יהיה
oDrori
איך אני מקנא בכם... תהנו שם מאוד ושתפווווווו חוויות!!!!!!
sputnik_IL
לכול אלה של יכול להגיע לשם או הם לא יכולים להכנס

כנראה יהיה שידור ב
BU99FM
כי יש להם חלק בעסקה הזאת
לדעתי זה הולך להיות סטייל
טיאסטו בחוות היען
איזה סט של כמה שעות טובות3- 4 אולי

אולי מישהו יש פרטים על הסט שהוא הולך , כמה זמן ?...:crazy:
Scorchio
אתה סתם מזיין תשכל איתמר
תקבל תכרטיס אולי אבל למסיבה לא תכנס...
Shahar
מממממ יש לי תהזמנה ביד ... אז מי שרוצה פרטים:
10.4 - יום חמישי
14:00 קוקטייל וקבלת פנים בלובי המלון
צ'יל אאוט סביב הבריכה
18:00 - ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #1:
* Infected mushroom
* Dj Benjain Bates

11.4 - יום שישי
9:00-12:00 ארוחת בוקר
12:00 מסיבת יום ב"גרין ביץ
18:00 ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #2
* Armin only 8 hrs set

12.4 - יום שבת
9:00-12:00 ארוחת בוקר
10:00 מסיבת יום סביב הבריכה:
* Dj Halperin
* Dj Yahel
* Dj Gitelman


מקווה שעזרתי

Edit:
בדקתי באתר של ביו ולא כתוב בלוח שידורים שיש שידור...
מה אתם אומרים , יהיה?
luckystrike
quote:
Originally posted by Shahar
מממממ יש לי תהזמנה ביד ... אז מי שרוצה פרטים:
10.4 - יום חמישי
14:00 קוקטייל וקבלת פנים בלובי המלון
צ'יל אאוט סביב הבריכה
18:00 - ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #1:
* Infected mushroom
* Dj Benjain Bates

11.4 - יום שישי
9:00-12:00 ארוחת בוקר
12:00 מסיבת יום ב"גרין ביץ
18:00 ארוחת ערב חגיגית
23:00 Rave #2
* Armin only 8 hrs set

12.4 - יום שבת
9:00-12:00 ארוחת בוקר
10:00 מסיבת יום סביב הבריכה:
* Dj Halperin
* Dj Yahel
* Dj Gitelman


מקווה שעזרתי

Edit:
בדקתי באתר של ביו ולא כתוב בלוח שידורים שיש שידור...
מה אתם אומרים , יהיה?



ווווואאאיייי !!!!!!!! נשמע ענננננק !!!!
זייין אני מת להיות שם ... :(
חייב לשכנע את החברים ...

Shahar
חחחחחחחח
הייתי בשנקין אז הבאתי מלא הזמנות
איזה זיון בתחת יש הזמנה אחת
שכתוב בענק
friday 4.4
YAHEL
-
halperin res
ובצד בקטן
armin van buuren eilat, 10-12/4/03

וד"א..
יש שידור!?
Sniper
פאקינג שיט!!!! זה גדוללל איזה ליגה זה צריך להיותתתת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement