return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Trance man
quote:
Originally posted by YuVaL
מי שמביא אותו זה בטח
Next Productions
90 %... יש לי חבר שהבעל של אחותו זה כמובן מי אם לא
אלון הלפרין
שהוא המנהל של נקסט הפקות.. ויש להם בעלות עליו בארץ...


אלון הלפרין הוא הרזידנט דיג'יי של הליין, הוא לא המנהל אחי..
וזה באמת די ברור שארמין יוזמן בליין הזה, הם בד"כ מארגנים את ההפקות קלאב-טראנס הגדולות. שנה שעברה הם הביאו את פרי וארמין ביחד
Scorchio
Halperin you say???
יש לי מורה פרטי שמכיר אותו אישית ויש מצב שהוא יארגן לי כניסה אם ככה
Rising
איפה?!!?! מתי ?1?!!

:eek:

אני נוסע ואני נכנס
mark my words!
Shahar
גוג ומגוג !!!!
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
גוג ומגוג !!!!


כבד
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Shahar
גוג ומגוג !!!!


בוא נגזים
Hell_Copter
ייפי יו קאי יייייי!!!!!!
איזה כיף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סוף סוף התותח מגיע לפה!!!!
חובה ללכת לראות!!!!

יאללה מתארגנים ביחד מורן ונוסעים לשם!!!
הלוואי זה יהיה בהנאגר.. אולי תהיה לי כניסה חינם
luckystrike
יובל - לא התכוונתי לזה ברור שנקסט תביא אותו
זוכר שדיברנו איתו לפני איזה שנה וחצי והוא אמר לנו
את זה - שהם הייצוג דרכו הארץ ...

התכוונתי יותר באיזה מועדון או הפקה הוא הולך להיות ...

וחבר'ה אין כזה דבר הגבלת גיל יא צעירים !!!
החבר'ה רוצה לעשות כסף - נקנה כרטיסים בטלפון
לי לא אכפת מחברים שלי הדפוקים האלה שטיאסטו מגיע הם
אומרים שבשבילם זה כמו דיסקוטק רגיל רק שעולה המון
כסף .... איזה חארות באמא שלי ...

יאללה - מתארגנים קונים כרטיסים בקנייה מוקדמת והולכים !

יא אלללללללללללה איזה כבוד

FINALLY !!!
luckystrike
דרך אגב מסכן מי שכתב את הט'רד הזה
לא נראה לי הוא יודע עברית והוא בטח לא מבין מילה
ממה שאנחנו אומרים פה ...

תכתבו לו איזה פוסט תודה באנגלית :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יאללה - מתארגנים קונים כרטיסים בקנייה מוקדמת והולכים !

יא אלללללללללללה איזה כבוד

FINALLY !!!


That's the spirit...!!!
אני בתור!!!!!!!
ארמין הוא הכי תותח בעולם ולא יעזור לאף אחד...

luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
That's the spirit...!!!
אני בתור!!!!!!!
ארמין הוא הכי תותח בעולם ולא יעזור לאף אחד...


ראסמי !

סוף סוף גם יהיה כמו בפורומים האחרים שניפגש יענו במסיבות ...
Scorchio
מורן אני נוסע איתך!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement