return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by Scorchio
מורן אני נוסע איתך!


סבבה :)

אבל נראה לי שהכל באוויר ועד שיהיה תאריך אורגינל ייקח עוד זמן ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
מורן אני נוסע איתך!


יש מצב שעד שזה יגיע מורן יוכל לנסוע איתך כבר...
וכמובן שתוכלו שניכם לנסוע איתי
היצע וביקוש אחי... זה שם המשחק
Sniper
זיןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
שנה שעברה אני יודע שהוא היה באילתת
ואיזה אחד שאני מכיר תיקלט שם גם:]]
דווקא היום ראיתי אותו
בכל אופן כמו שהבנתי הם מכירים דיי טוב
נברר ואנייי מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
אני רוצה!!!!
Tiger
quote:
Originally posted by luckystrike
דרך אגב מסכן מי שכתב את הט'רד הזה
לא נראה לי הוא יודע עברית והוא בטח לא מבין מילה
ממה שאנחנו אומרים פה ...

תכתבו לו איזה פוסט תודה באנגלית :)


i understand every single word ;)

hehe =p
Scorchio
הבינותי רועי ידידי
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by Tiger
i understand every single word ;)

hehe =p

סורי :)

לא ידעתי
צריכים להוסיף אותך למפה ...

למה אתה לא פה יותר ?
oDrori
מורן \ רועי תנו לזה סטיקי שיהיה כבוד :) התארגנות ככה :)

קיצור אנשים... אני מביא מצלמה ובנוסף,


איז ויניל אני מבקש שיחתום לי??!?!!?

ובנוווווווסף : בואו נרים כבר תאתר שלנו ונשים את זה שם בתור אירוע מרכזי!
Flotser
מה זה רציני אתם מתארגנים??
אז אולי גם אני אבוא אבל אין לי ממש איך, חברים שלי יהיה קשה להביא אותם לזה... :wtf:
oDrori
quote:
Originally posted by Flotser
מה זה רציני אתם מתארגנים??
אז אולי גם אני אבוא אבל אין לי ממש איך, חברים שלי יהיה קשה להביא אותם לזה... :wtf:


סביר להנייח שגם אני שם בלי חברים שלי... רק החברים מהפורום
:)
שמע אחי מאחר ואתה גר רחוק וכל זה, מבחינתי אין בעיה אם תתארח אצלי אח"כ עד שיוכלו לאסוף תך
Flotser
quote:
Originally posted by oDrori
סביר להנייח שגם אני שם בלי חברים שלי... רק החברים מהפורום
:)
שמע אחי מאחר ואתה גר רחוק וכל זה, מבחינתי אין בעיה אם תתארח אצלי אח"כ עד שיוכלו לאסוף תך


ואלה תודה על ההצעה אחי , נישב אצלך נכין איזה
ODrori vs. Flotser - Matkot of the Maze
:p

אבל מזתורמת גר רחוק? כבר יודעים איפה המסיבה תהיה?
כי אם זה נגיד בהאנגר, או טיאלוי, אז זה לא רחוק בכלל

oDrori
quote:
Originally posted by Flotser
ואלה תודה על ההצעה אחי , נישב אצלך נכין איזה
ODrori vs. Flotser - Matkot of the Maze
:p

אבל מזתורמת גר רחוק? כבר יודעים איפה המסיבה תהיה?
כי אם זה נגיד בהאנגר, או טיאלוי, אז זה לא רחוק בכלל

וואלה שכחתי מזה :) :) :)

ובלאט בוא ונעשה באמת ככה איזה
Ima Shelkha Authority
:)
DjChook
מה סטיקי איזה סטיקי

אני לא חושב על זה בכלל כי אין מצב שאני אהיה שם איפה שלא יהיה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement