return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Shahar
מגיע לארמין כבוד להיות סטיקי!
DjChook
quote:
Originally posted by Shahar
מגיע לארמין כבוד להיות סטיקי!


אז גם מגיע לזיין שלי

נו באמת
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
אז גם מגיע לזיין שלי


אפשר לסדר משהו....
nimrod levi
רגע לא הבנתי...

אתה רוצה לסדר שהזין של חן יהיה סטיקי?
Sniper
חחחחחחח איזה דפוקים אתם
חחחח
מממממ בקיצר אני חושב שזה יהיה באחד המועדונים היותר גדולים נגיד כמו האומן
או חוות היען
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
מורן \ רועי תנו לזה סטיקי שיהיה כבוד :) התארגנות ככה :)


למה נראה לך!?
אחי אין תאריך עדיין!!!
וסביר להניח שזה יהיה לפחות עוד כמה חודשים ולא מהיום למחר
שזה יגיע אז אני מבטיח שאני אישית שם את זה כסטיקי
אבל עד אז יעברו עוד הרבה סרטנים בקישון...
Shahar
quote:
Originally posted by nimrod levi
רגע לא הבנתי...

אתה רוצה לסדר שהזין של חן יהיה סטיקי?


כן כן..
DjChook
נמרוד יא חמוד

שחר יא מסטול בקשר למורן, מה זה יש שמועות

העיקר איך היא בעיניך

אני מכיר ?
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
למה נראה לך!?
אחי אין תאריך עדיין!!!
וסביר להניח שזה יהיה לפחות עוד כמה חודשים ולא מהיום למחר
שזה יגיע אז אני מבטיח שאני אישית שם את זה כסטיקי
אבל עד אז יעברו עוד הרבה סרטנים בקישון...


מסכים איתך בקטע הזה ...

עודד - יהיה סטיקי שיובהר מתי,מי,ומה קורה עם זה ...
בינתיים במילא הכל באוויר
Tiger
quote:
Originally posted by luckystrike
סורי :)

לא ידעתי
צריכים להוסיף אותך למפה ...

למה אתה לא פה יותר ?



:)
אני בדרך כלל משוטט יותר בפורומים הכלליים
(גם שם באופן פאסיבי ולא ממש אקטיבי)
אבל גם פה ושם אני מרפרף בפורום הזה, ומעכשיו אני מאמין ומקווה שיהיה לי
יותר זמן גם להיות יותר אקטיבי פה
:)

ובקשר לארמין, שאלתי אותו שאלה אחת בלבד - האם נכונות השמועות שהוא מגיע בקרוב לישראל - נכונות
:והוא ענה
"כן, אני רק צריך לארגן את התאריך"

כך שאי אפשר ממש לדעת נכון לעכשיו מתי הוא יגיע - זה יכול להיות בעוד חודש, בעוד 3 חודשים, ומי יודע - אולי אפילו בקיץ
:)

צריך קצת לשמור על פרופורציות למרות הכל
אני בכל אופן - אופטימי


peace out

Rising
quote:
Originally posted by Tiger

ובקשר לארמין, שאלתי אותו שאלה אחת בלבד - האם נכונות השמועות שהוא מגיע בקרוב לישראל - נכונות
:והוא ענה
"כן, אני רק צריך לארגן את התאריך"

כך שאי אפשר ממש לדעת נכון לעכשיו מתי הוא יגיע - זה יכול להיות בעוד חודש, בעוד 3 חודשים, ומי יודע - אולי אפילו בקיץ
:)

צריך קצת לשמור על פרופורציות למרות הכל
אני בכל אופן - אופטימי


peace out


באיזה חפיפות הוא אמר את זה ...
זה מראה לכם כמה הסיכויים קטנים.
לפעמים הוא סתם מסתלבט עם התשובות שלו
yahel222
ואתם גם בכלל כולכם בסרטים
אם הוא יבוא אז בטח זה יהיה בטיאלוי או קו מילניום
בטוח לא במקום עלוב כמו ההאנגר...
אם בקיץ אולי חוות היען...

אבל אם יופיע רק בדיסקוטק אז בטח בליין חמישי של הטיאלוי וזה 25+
אתם כבר נכנסים אההה

והעיקר יום שישי מרקו וי

אני מנסה לארגן נסיעה
עד חיפה....רחוק
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement