|
Armin is comming to Israel! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| מגיע לארמין כבוד להיות סטיקי! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Shahar
מגיע לארמין כבוד להיות סטיקי! |
אז גם מגיע לזיין שלי
נו באמת |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז גם מגיע לזיין שלי
|
אפשר לסדר משהו.... |
|
|
| nimrod levi |
רגע לא הבנתי...
אתה רוצה לסדר שהזין של חן יהיה סטיקי? |
|
|
| Sniper |
חחחחחחח איזה דפוקים אתם
חחחח
מממממ בקיצר אני חושב שזה יהיה באחד המועדונים היותר גדולים נגיד כמו האומן
או חוות היען |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן \ רועי תנו לזה סטיקי שיהיה כבוד :) התארגנות ככה :)
|
למה נראה לך!?
אחי אין תאריך עדיין!!!
וסביר להניח שזה יהיה לפחות עוד כמה חודשים ולא מהיום למחר
שזה יגיע אז אני מבטיח שאני אישית שם את זה כסטיקי
אבל עד אז יעברו עוד הרבה סרטנים בקישון... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by nimrod levi
רגע לא הבנתי...
אתה רוצה לסדר שהזין של חן יהיה סטיקי? |
כן כן.. |
|
|
| DjChook |
נמרוד יא חמוד
שחר יא מסטול בקשר למורן, מה זה יש שמועות
העיקר איך היא בעיניך
אני מכיר ? |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
למה נראה לך!?
אחי אין תאריך עדיין!!!
וסביר להניח שזה יהיה לפחות עוד כמה חודשים ולא מהיום למחר
שזה יגיע אז אני מבטיח שאני אישית שם את זה כסטיקי
אבל עד אז יעברו עוד הרבה סרטנים בקישון... |
מסכים איתך בקטע הזה ...
עודד - יהיה סטיקי שיובהר מתי,מי,ומה קורה עם זה ...
בינתיים במילא הכל באוויר |
|
|
| Tiger |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סורי :)
לא ידעתי
צריכים להוסיף אותך למפה ...
למה אתה לא פה יותר ? |
:)
אני בדרך כלל משוטט יותר בפורומים הכלליים
(גם שם באופן פאסיבי ולא ממש אקטיבי)
אבל גם פה ושם אני מרפרף בפורום הזה, ומעכשיו אני מאמין ומקווה שיהיה לי
יותר זמן גם להיות יותר אקטיבי פה
:)
ובקשר לארמין, שאלתי אותו שאלה אחת בלבד - האם נכונות השמועות שהוא מגיע בקרוב לישראל - נכונות
:והוא ענה
"כן, אני רק צריך לארגן את התאריך"
כך שאי אפשר ממש לדעת נכון לעכשיו מתי הוא יגיע - זה יכול להיות בעוד חודש, בעוד 3 חודשים, ומי יודע - אולי אפילו בקיץ
:)
צריך קצת לשמור על פרופורציות למרות הכל
אני בכל אופן - אופטימי
peace out |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Tiger
ובקשר לארמין, שאלתי אותו שאלה אחת בלבד - האם נכונות השמועות שהוא מגיע בקרוב לישראל - נכונות
:והוא ענה
"כן, אני רק צריך לארגן את התאריך"
כך שאי אפשר ממש לדעת נכון לעכשיו מתי הוא יגיע - זה יכול להיות בעוד חודש, בעוד 3 חודשים, ומי יודע - אולי אפילו בקיץ
:)
צריך קצת לשמור על פרופורציות למרות הכל
אני בכל אופן - אופטימי
peace out |
באיזה חפיפות הוא אמר את זה ...
זה מראה לכם כמה הסיכויים קטנים.
לפעמים הוא סתם מסתלבט עם התשובות שלו |
|
|
| yahel222 |
ואתם גם בכלל כולכם בסרטים
אם הוא יבוא אז בטח זה יהיה בטיאלוי או קו מילניום
בטוח לא במקום עלוב כמו ההאנגר...
אם בקיץ אולי חוות היען...
אבל אם יופיע רק בדיסקוטק אז בטח בליין חמישי של הטיאלוי וזה 25+
אתם כבר נכנסים אההה
והעיקר יום שישי מרקו וי
אני מנסה לארגן נסיעה
עד חיפה....רחוק |
|
|
|
|