return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 13)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחח
הייתי בשנקין אז הבאתי מלא הזמנות
איזה זיון בתחת יש הזמנה אחת
שכתוב בענק
friday 4.4
YAHEL
-
halperin res
ובצד בקטן
armin van buuren eilat, 10-12/4/03


מה זיון בתחת בזה?!
הם מדברים על המסיבה של יום שישי הזה...
ומזכירים ששבוע אחרי יש ארמין באילת...
יענו שאם מישהו לא ראה את ההזמנה על ארמין הוא יכול לדעת על זה דרך ההזמנה של יום שישי
זה רעיון טוב... הרבה עושים את זה
sputnik_IL
quote:

Armin only 8 hrs set



O - M - G
O - M - G
O - M - G
O - M - G
O - M - G
O - M - G

כנראה יהיה שידור של
BU:whip:
yahel222
יש לי תהזמנה לסופ"ש באילת
אדם בחדר לארבעה 499 שקל ל 2 לילות
חצי פנסיון
מסיבות מסביב לשעון
יום חמישי ינגנו (ההזמנה לא מולי אז יכול להיות שאני יטעה) די ג'יי יהל ובנג'מין בייטס (כן גם הוא בא !!!!!)
ויום שישי ארמין סט של 8 שעות לבד מ23:00 ועד 7 בבוקר
ויום שבת מ10 בבוקר הלפרין אינפקטד משרום ונראה לי שגם גיטלמן
יכול להיות שהתבלבלתי עם חמישי ושבת אבל אלה הדיג'יים שיהיו שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
יש לי תהזמנה לסופ"ש באילת
אדם בחדר לארבעה 499 שקל ל 2 לילות
חצי פנסיון
מסיבות מסביב לשעון
יום חמישי ינגנו (ההזמנה לא מולי אז יכול להיות שאני יטעה) די ג'יי יהל ובנג'מין בייטס (כן גם הוא בא !!!!!)
ויום שישי ארמין סט של 8 שעות לבד מ23:00 ועד 7 בבוקר
ויום שבת מ10 בבוקר הלפרין אינפקטד משרום ונראה לי שגם גיטלמן
יכול להיות שהתבלבלתי עם חמישי ושבת אבל אלה הדיג'יים שיהיו שם


גם בבי יו פרסמו על זה לפי מה ששמעתי בבוקר
אפילו הם מחלקים סופשבוע חינם למישהו...
אבל צריך להיות מעל 22... :(
Sm0keMachine
אנשים יש כתבה על המסיבה ב"לילה"
http://layla.ynet.co.il/newLayla/news.asp?itemID=254
אני רשמתי שם את התגובה הראשונה :D
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה זיון בתחת בזה?!
הם מדברים על המסיבה של יום שישי הזה...
ומזכירים ששבוע אחרי יש ארמין באילת...
יענו שאם מישהו לא ראה את ההזמנה על ארמין הוא יכול לדעת על זה דרך ההזמנה של יום שישי
זה רעיון טוב... הרבה עושים את זה


וואייייי רק הרגע שמתי לב!
חשבתי שהם מדברים בהזמנה על המסיבה שיהל מנגן בה ב 12.4 ברייב הענקי

Edit:
ומה לגבי ביו!?!?!?
יש שידור?
ד"א אל תתיחסו לזה שאמרתי שבדקתי בלוח משדרים.. הסתכלתי בזה של השבוע וחשבתי שיום שישי הקרוב זה 11.4...
hangover
אחח... חשבתי ללכת. הייתי מת לשים וי גם על ארמין ברשימה שלי. אבל למה דוחפים לנו חבילה של שלושה ימים? ובסוף הוא גם יבטל... נראה לי שנחכה להזדמנות הבאה.
Gil Shwarts
הוא לא יבטל...
ואם זה התירוץ שלך, חפש תירוץ יותר טוב :)
hangover
טוב, לא יודע איכשהו החבר'ה הצליחו לשכנע אותי לבוא אבל עדיין נראה לי שיהיה מגעיל.
itamarsan
quote:
Originally posted by hangover
טוב, לא יודע איכשהו החבר'ה הצליחו לשכנע אותי לבוא אבל עדיין נראה לי שיהיה מגעיל.

למה אחייי יהיה מגעיל תן לי הכוללל אני מת לנסוע אבל יש לי אירוע ובסוף אני לא נוסעעע
יש לי כרטיס ואני טמבל לא נוסעעע מה אני יעשהה:(:(:((
על תיהיה דפוק ותיסע עם יש לך אפשרות

Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
למה אחייי יהיה מגעיל תן לי הכוללל אני מת לנסוע אבל יש לי אירוע ובסוף אני לא נוסעעע
יש לי כרטיס ואני טמבל לא נוסעעע מה אני יעשהה:(:(:((
על תיהיה דפוק ותיסע עם יש לך אפשרות


גם 100 כרטיסים לא היו עוזרים לך שם...
למה לא היו מכניסים אותך בחיים
hangover
כבר התאכזבתי מנקסט מספיק פעמים בשביל לא לסמוך על אף מילה שלהם.
ניתן להם עוד צ'אנס - מקסימום סתם סופ"ש באילת
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement