|
Armin is comming to Israel! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחח
הייתי בשנקין אז הבאתי מלא הזמנות
איזה זיון בתחת יש הזמנה אחת
שכתוב בענק
friday 4.4
YAHEL
-
halperin res
ובצד בקטן
armin van buuren eilat, 10-12/4/03
|
מה זיון בתחת בזה?!
הם מדברים על המסיבה של יום שישי הזה...
ומזכירים ששבוע אחרי יש ארמין באילת...
יענו שאם מישהו לא ראה את ההזמנה על ארמין הוא יכול לדעת על זה דרך ההזמנה של יום שישי
זה רעיון טוב... הרבה עושים את זה |
|
|
| sputnik_IL |
| quote: |
Armin only 8 hrs set
|
O - M - G
O - M - G
O - M - G
O - M - G
O - M - G
O - M - G
כנראה יהיה שידור של
BU:whip: |
|
|
| yahel222 |
יש לי תהזמנה לסופ"ש באילת
אדם בחדר לארבעה 499 שקל ל 2 לילות
חצי פנסיון
מסיבות מסביב לשעון
יום חמישי ינגנו (ההזמנה לא מולי אז יכול להיות שאני יטעה) די ג'יי יהל ובנג'מין בייטס (כן גם הוא בא !!!!!)
ויום שישי ארמין סט של 8 שעות לבד מ23:00 ועד 7 בבוקר
ויום שבת מ10 בבוקר הלפרין אינפקטד משרום ונראה לי שגם גיטלמן
יכול להיות שהתבלבלתי עם חמישי ושבת אבל אלה הדיג'יים שיהיו שם |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
יש לי תהזמנה לסופ"ש באילת
אדם בחדר לארבעה 499 שקל ל 2 לילות
חצי פנסיון
מסיבות מסביב לשעון
יום חמישי ינגנו (ההזמנה לא מולי אז יכול להיות שאני יטעה) די ג'יי יהל ובנג'מין בייטס (כן גם הוא בא !!!!!)
ויום שישי ארמין סט של 8 שעות לבד מ23:00 ועד 7 בבוקר
ויום שבת מ10 בבוקר הלפרין אינפקטד משרום ונראה לי שגם גיטלמן
יכול להיות שהתבלבלתי עם חמישי ושבת אבל אלה הדיג'יים שיהיו שם |
גם בבי יו פרסמו על זה לפי מה ששמעתי בבוקר
אפילו הם מחלקים סופשבוע חינם למישהו...
אבל צריך להיות מעל 22... :( |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה זיון בתחת בזה?!
הם מדברים על המסיבה של יום שישי הזה...
ומזכירים ששבוע אחרי יש ארמין באילת...
יענו שאם מישהו לא ראה את ההזמנה על ארמין הוא יכול לדעת על זה דרך ההזמנה של יום שישי
זה רעיון טוב... הרבה עושים את זה |
וואייייי רק הרגע שמתי לב!
חשבתי שהם מדברים בהזמנה על המסיבה שיהל מנגן בה ב 12.4 ברייב הענקי
Edit:
ומה לגבי ביו!?!?!?
יש שידור?
ד"א אל תתיחסו לזה שאמרתי שבדקתי בלוח משדרים.. הסתכלתי בזה של השבוע וחשבתי שיום שישי הקרוב זה 11.4... |
|
|
| hangover |
| אחח... חשבתי ללכת. הייתי מת לשים וי גם על ארמין ברשימה שלי. אבל למה דוחפים לנו חבילה של שלושה ימים? ובסוף הוא גם יבטל... נראה לי שנחכה להזדמנות הבאה. |
|
|
| Gil Shwarts |
הוא לא יבטל...
ואם זה התירוץ שלך, חפש תירוץ יותר טוב :) |
|
|
| hangover |
| טוב, לא יודע איכשהו החבר'ה הצליחו לשכנע אותי לבוא אבל עדיין נראה לי שיהיה מגעיל. |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by hangover
טוב, לא יודע איכשהו החבר'ה הצליחו לשכנע אותי לבוא אבל עדיין נראה לי שיהיה מגעיל. |
למה אחייי יהיה מגעיל תן לי הכוללל אני מת לנסוע אבל יש לי אירוע ובסוף אני לא נוסעעע
יש לי כרטיס ואני טמבל לא נוסעעע מה אני יעשהה:(:(:((
על תיהיה דפוק ותיסע עם יש לך אפשרות |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
למה אחייי יהיה מגעיל תן לי הכוללל אני מת לנסוע אבל יש לי אירוע ובסוף אני לא נוסעעע
יש לי כרטיס ואני טמבל לא נוסעעע מה אני יעשהה:(:(:((
על תיהיה דפוק ותיסע עם יש לך אפשרות |
גם 100 כרטיסים לא היו עוזרים לך שם...
למה לא היו מכניסים אותך בחיים |
|
|
| hangover |
כבר התאכזבתי מנקסט מספיק פעמים בשביל לא לסמוך על אף מילה שלהם.
ניתן להם עוד צ'אנס - מקסימום סתם סופ"ש באילת |
|
|
|
|