| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
מורן כבר עד אז ישתחרר לי המלווה אז אולי יהיה מצב שייתנו לי לנהוג
בכל מקרה תעדכן אותי בקשר לאיך אתה מגיע וכל זה וגם איך משיגים כרטיסים? |
חחחחחחחחח גם אם יתנו לך לנהוג אין מצב אני יכנס איתך לאוטו בנסיעה כזאת!!
תגיד לי אתה שרוט?!
אתה יודע מה זה נסיעה לאילת???
קודם תגיע לתל אביב לבד ואז תחשוב על לנסוע כזה מרחק וכזאת דרך קשה...
אחי זה לא סתם עוד נסיעה...
תשתפשף קצת לפני!!
(זה לא בא נגדך או משהו) |
|
|