return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Armin is comming to Israel! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
אם הוא יבוא אז בטח זה יהיה בטיאלוי או קו מילניום


טי אל וי אני מבין...
אבל למה נראה לך שזה יהיה בקו מילניום?!
Trance man
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טי אל וי אני מבין...
אבל למה נראה לך שזה יהיה בקו מילניום?!


כי שם ליין נקסט הפקות עושים את המסיבות שלהם בימי שישי..



ויהל222 איך אתה רוצה להכנס לורטיגו יום שישי? הכניסה ל
23+..
luckystrike
quote:
Originally posted by Tiger
:)
אני בדרך כלל משוטט יותר בפורומים הכלליים
(גם שם באופן פאסיבי ולא ממש אקטיבי)
אבל גם פה ושם אני מרפרף בפורום הזה, ומעכשיו אני מאמין ומקווה שיהיה לי
יותר זמן גם להיות יותר אקטיבי פה
:)

ובקשר לארמין, שאלתי אותו שאלה אחת בלבד - האם נכונות השמועות שהוא מגיע בקרוב לישראל - נכונות
:והוא ענה
"כן, אני רק צריך לארגן את התאריך"

כך שאי אפשר ממש לדעת נכון לעכשיו מתי הוא יגיע - זה יכול להיות בעוד חודש, בעוד 3 חודשים, ומי יודע - אולי אפילו בקיץ
:)

צריך קצת לשמור על פרופורציות למרות הכל
אני בכל אופן - אופטימי


peace out



ואללה אחי סבבה שנראה אותך פה יותר ...
:)
Tiger
11-04-2003 - Armin Only, Dekel Beach, Eilat - Settime TBC


* from Armin official website
oDrori
quote:
Originally posted by Tiger
11-04-2003 - Armin Only, Dekel Beach, Eilat - Settime TBC


* from Armin official website


הרבה תודה אחי. אם ככה אז אני כנראה אהיה כאן... פולין יהיה 8 ימים.

למה אילת למען השם?!?!? אני אנסה לבדוק אם אני מסודר בכניסה אולי יש צ'אנס.... חבר'ה אם זה באילת אף חבר שלי לא בא איתי אז אם מישהו שוקל ברצינות ללכת לזה אולי נסדר איזה אכסנייה לכולם?
Hell_Copter
בייבי!!! יש מצב באבו אבוה!!!

זה גם ככה סוף הלימודים מבחינתי...
luckystrike
כבוד !!!!

עכשיו לבדוק מה קורה עם הצבא
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בייבי!!!


.....מי זה הבייבי המיסתורי הזה:conf: :conf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
.....מי זה הבייבי המיסתורי הזה:conf: :conf:


לא יודע...
באמת מי זה?!?! :confused:
luckystrike
quote:
Originally posted by Tarantula
.....מי זה הבייבי המיסתורי הזה:conf: :conf:

LOL ........................
:haha: :crazy: :crazy: :haha:

Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
LOL ........................
:haha: :crazy: :crazy: :haha:


רק שאני יבין מה מצחיק אותך...?! :rolleyes:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק שאני יבין מה מצחיק אותך...?! :rolleyes:

מה לא הבנת ?
אם ציטטתי את אלונה כנראה שהיא מצחיקה אותי ...

כאילו דאאאאאההההה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement