|
Armin is comming to Israel! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
אם הוא יבוא אז בטח זה יהיה בטיאלוי או קו מילניום
|
טי אל וי אני מבין...
אבל למה נראה לך שזה יהיה בקו מילניום?! |
|
|
| Trance man |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טי אל וי אני מבין...
אבל למה נראה לך שזה יהיה בקו מילניום?! |
כי שם ליין נקסט הפקות עושים את המסיבות שלהם בימי שישי..
ויהל222 איך אתה רוצה להכנס לורטיגו יום שישי? הכניסה ל
23+.. |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tiger
:)
אני בדרך כלל משוטט יותר בפורומים הכלליים
(גם שם באופן פאסיבי ולא ממש אקטיבי)
אבל גם פה ושם אני מרפרף בפורום הזה, ומעכשיו אני מאמין ומקווה שיהיה לי
יותר זמן גם להיות יותר אקטיבי פה
:)
ובקשר לארמין, שאלתי אותו שאלה אחת בלבד - האם נכונות השמועות שהוא מגיע בקרוב לישראל - נכונות
:והוא ענה
"כן, אני רק צריך לארגן את התאריך"
כך שאי אפשר ממש לדעת נכון לעכשיו מתי הוא יגיע - זה יכול להיות בעוד חודש, בעוד 3 חודשים, ומי יודע - אולי אפילו בקיץ
:)
צריך קצת לשמור על פרופורציות למרות הכל
אני בכל אופן - אופטימי
peace out |
ואללה אחי סבבה שנראה אותך פה יותר ...
:) |
|
|
| Tiger |
11-04-2003 - Armin Only, Dekel Beach, Eilat - Settime TBC
* from Armin official website |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Tiger
11-04-2003 - Armin Only, Dekel Beach, Eilat - Settime TBC
* from Armin official website |
הרבה תודה אחי. אם ככה אז אני כנראה אהיה כאן... פולין יהיה 8 ימים.
למה אילת למען השם?!?!? אני אנסה לבדוק אם אני מסודר בכניסה אולי יש צ'אנס.... חבר'ה אם זה באילת אף חבר שלי לא בא איתי אז אם מישהו שוקל ברצינות ללכת לזה אולי נסדר איזה אכסנייה לכולם? |
|
|
| Hell_Copter |
בייבי!!! יש מצב באבו אבוה!!!
זה גם ככה סוף הלימודים מבחינתי... |
|
|
| luckystrike |
כבוד !!!!
עכשיו לבדוק מה קורה עם הצבא |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בייבי!!! |
.....מי זה הבייבי המיסתורי הזה:conf: :conf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
.....מי זה הבייבי המיסתורי הזה:conf: :conf: |
לא יודע...
באמת מי זה?!?! :confused: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
.....מי זה הבייבי המיסתורי הזה:conf: :conf: |
LOL ........................
:haha: :crazy: :crazy: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
LOL ........................
:haha: :crazy: :crazy: :haha: |
רק שאני יבין מה מצחיק אותך...?! :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק שאני יבין מה מצחיק אותך...?! :rolleyes: |
מה לא הבנת ?
אם ציטטתי את אלונה כנראה שהיא מצחיקה אותי ...
כאילו דאאאאאההההה |
|
|
|
|