|
Armin is comming to Israel! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
איזה זין
למה לעזאזל באילת???
:/ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מה לא הבנת ?
אם ציטטתי את אלונה כנראה שהיא מצחיקה אותי ...
כאילו דאאאאאההההה |
אתה לא אמור להיות בצבא?!?!?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אתה לא אמור להיות בצבא?!?!?! |
חחחחחחחחחחחחחח
כן אבל היה לי אימון בדרום וגמרתי ב11 בלילה
לקחתי מהדרום טרמפים הבייתה אחי !
:)
היה צחוקים אחושרמוטה
תבין איפה נתקעתי הגעתי בטרמפים עד צומת רעננה ורק שם
לא עצרו לי איזה שנה !!!
באו 4 כלבים ג'מוסות והתחילו לקפוץ עליי ורק ב12 בלילה
בא אוטובוס מזדיין קו 247 ...
ומשם חבר הקפיץ אותי
:)
קיצר מחר אני בביית כבר באיזה שתיים נראה לי ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
קיצר מחר אני בביית כבר באיזה שתיים נראה לי ... |
סבבה
אז נסע לעודד בערב ככה
אני מתחיל ברביעי מאוחר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סבבה
אז נסע לעודד בערב ככה
אני מתחיל ברביעי מאוחר |
המממ כמעט בטוח אני יכול לבוא אבל אני צריך עוד לראות |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
סטיקי ? למה ? |
טייגר הגיש בקשה מיוחדת ודיברתי עם רועי
והסכמנו שזה לא אסון ...
גם ככה בסופו של דבר זה יהיה סטיקי אז מה זה משנה ?
דרך אגב - אין לי בעיה עם שאלות כאלה אפילו שהשאלה
קצת מוזרה אבל לא משנה פעם הבאה
PM ... |
|
|
| Gil Shwarts |
תראו
התאריך הזה נופל בדיוק על היום הולדת שלי (כן אני יהיה בן 21!)
בכל אופן, אני בטוח יהיה שם אם מישהו רוצה טרמפ או משהו כזה כי אני נוסע עם הרכב ויש לי עוד 2 מקומות כי החברה כבר תהיה שם :) |
|
|
| luckystrike |
טוב החברים שלי נקניקיות והם עניים כמוני אני לא
מאמין שהם יוציאו על זה כסף ...
נארגן פה משהוא גדול יהיה נחמד |
|
|
| Gil Shwarts |
זה יהיה פשוט בזבוז לא להוציא כסף על אירוע שיכול להיות, לחלקנו, אירוע של פעם בחיים...
והייתי בהמון מסיבות בחוף הדקל באילת, בחלקן גם תיקלטתי
אני יודע בדיוק איזו חוויה זו ובאמת שבאמת חבל לפספס אירוע כזה
במיוחד שאיזה הולנדי בא לארץ בפעם הראשונה כדי לדפוק לאנשים את הראש...
בכל אופן, למי שאין איך להגיע לשם, שייצור איתי קשר אולי אני יסגור איתו על איזה טרמפ...
אני נוסע עם רכב משפחתי ככה שיש לי עוד 2 מקומות, יכול להיות אפילו 3 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
במיוחד שאיזה הולנדי בא לארץ בפעם הראשונה כדי לדפוק לאנשים את הראש...
|
אם אני לא טועה זאת לא הפעם הראשונה שלו פה...
הוא היה כבר באילת מתישהו לא?
בכל אופן...
אני מאוד מקווה שזה לא נופל על איזה מגן או משהו כי לימודים יושבים לי על הזין ואני נוסע!! |
|
|
| Gil Shwarts |
לפי דעתי זו הפעם הראשונה שהוא יהיה בארץ אבל יכול להיות שאני טועה
בכל אופן זה יוצא בחול המועד
ביום שישי... |
|
|
|
|