return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
יאללה מלחמה!!!
View this Thread in Original format
NyKoN
עניין של יומיים- שלושה עד שהמלחמה בעיראק תפרוץ (סוף סוף)!!
בכל מקרה
רציתי לדעת מה אתם הולכים לעשות אם/כשהיא תפרוץ

בבקשה לא לגלוש לפוליטיקה
:D
clubber@work
quote:
Originally posted by NyKoN
עניין של יומיים- שלושה עד שהמלחמה בעיראק תפרוץ (סוף סוף)!!
בכל מקרה
רציתי לדעת מה אתם הולכים לעשות אם/כשהיא תפרוץ

בבקשה לא לגלוש לפוליטיקה
:D


ניכנס לחדר האטום שם נהיה בטוחים
סתם
נראה לי כל הניילונים והאיזולירבנד לא ממש יעזרו נגד התקפה כימית וזה רק כדי להרגיע את הציבור ולשקם את הכלכלה (זה תוצרת הארץ:D )

אני כבר מתגייס אז אני מקווה שלא יעשו שינויים בטירונות וכאלה שלא נדפק שם
ובכלל המלחמה הזאת נראית ממש לא קשורה אלינו
כי במילא ארה"ב עוד פעם לא תיתן לנו להגיב אפילו אם יפלו עלינו טילים
אז נראה לי שהכל ימשיך אותו הדבר בערך
Hell_Copter
אני בכלל הבנתי שיש סבירות מאוד נמוכה שיתקפו אותנו...
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני בכלל הבנתי שיש סבירות מאוד נמוכה שיתקפו אותנו...



זה גם מה שאני הבנתי..
אין לכם מה לדאוג בכלל.
NyKoN
אני הבנתי שלא לומדים
:D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by NyKoN
אני הבנתי שלא לומדים
:D


:disbelief
KrazyDJs
לא יפלו כאן טילים ולא בטיח...

אני הולך לחגוג את פורים..כמו שצריך
בלי לפחד...

זין על הערבים, האמריקאים וכל השאר...

:D

ד"א
רק אם יפלו טילים - אני מסודר
בממ"ד שלי יש מחשש, טלויזיה, מיטה, מקרר...:)
Sniper
ממממ בוא נגיד ככה אני יהיה בבאסה רצינית מאוד למה ידחו לי תטיול שנתיי:\\\\\

הוא צריך להיות בדיוק שבוע מהיום... גרררר
ממש לא מתאים
DjNumShum
כן חברס זה עניין של יומיים שלושה בדוק
התחילו להקפיץ כוחות צבא
MoSH_MaN
יאלללללה

זובי על צרפת החראות האלה
איזה חוצפנים!!!!

אחרי מה שארצות הברית עשו להם בכל העבר

וזין על כל אירופההההההההה


בואו קבלו ז-ו-ב-י

NyKoN
זה יוצא לי ממש טוב המלחמה הזאת
כי לא לומדים בקושי ואמור להיות לי מבחן בהיסטוריה שאין לי כח לעשות ביום שישי
ואני לא אעשה
:D
Rising
אלון?

עד יום שישי זה כבר יעבור ..
תלמד תלמד למבחן


לי יש ביום חמישי, כוס עמק, בא טוב לא לעשות אותו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement