|
יאללה מלחמה!!!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
עניין של יומיים- שלושה עד שהמלחמה בעיראק תפרוץ (סוף סוף)!!
בכל מקרה
רציתי לדעת מה אתם הולכים לעשות אם/כשהיא תפרוץ
בבקשה לא לגלוש לפוליטיקה
:D |
|
|
| clubber@work |
| quote: | Originally posted by NyKoN
עניין של יומיים- שלושה עד שהמלחמה בעיראק תפרוץ (סוף סוף)!!
בכל מקרה
רציתי לדעת מה אתם הולכים לעשות אם/כשהיא תפרוץ
בבקשה לא לגלוש לפוליטיקה
:D |
ניכנס לחדר האטום שם נהיה בטוחים
סתם
נראה לי כל הניילונים והאיזולירבנד לא ממש יעזרו נגד התקפה כימית וזה רק כדי להרגיע את הציבור ולשקם את הכלכלה (זה תוצרת הארץ:D )
אני כבר מתגייס אז אני מקווה שלא יעשו שינויים בטירונות וכאלה שלא נדפק שם
ובכלל המלחמה הזאת נראית ממש לא קשורה אלינו
כי במילא ארה"ב עוד פעם לא תיתן לנו להגיב אפילו אם יפלו עלינו טילים
אז נראה לי שהכל ימשיך אותו הדבר בערך |
|
|
| Hell_Copter |
| אני בכלל הבנתי שיש סבירות מאוד נמוכה שיתקפו אותנו... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני בכלל הבנתי שיש סבירות מאוד נמוכה שיתקפו אותנו... |
זה גם מה שאני הבנתי..
אין לכם מה לדאוג בכלל. |
|
|
| NyKoN |
אני הבנתי שלא לומדים
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני הבנתי שלא לומדים
:D |
:disbelief |
|
|
| KrazyDJs |
לא יפלו כאן טילים ולא בטיח...
אני הולך לחגוג את פורים..כמו שצריך
בלי לפחד...
זין על הערבים, האמריקאים וכל השאר...
:D
ד"א
רק אם יפלו טילים - אני מסודר
בממ"ד שלי יש מחשש, טלויזיה, מיטה, מקרר...:) |
|
|
| Sniper |
ממממ בוא נגיד ככה אני יהיה בבאסה רצינית מאוד למה ידחו לי תטיול שנתיי:\\\\\
הוא צריך להיות בדיוק שבוע מהיום... גרררר
ממש לא מתאים |
|
|
| DjNumShum |
כן חברס זה עניין של יומיים שלושה בדוק
התחילו להקפיץ כוחות צבא |
|
|
| MoSH_MaN |
יאלללללה
זובי על צרפת החראות האלה
איזה חוצפנים!!!!
אחרי מה שארצות הברית עשו להם בכל העבר
וזין על כל אירופההההההההה
בואו קבלו ז-ו-ב-י |
|
|
| NyKoN |
זה יוצא לי ממש טוב המלחמה הזאת
כי לא לומדים בקושי ואמור להיות לי מבחן בהיסטוריה שאין לי כח לעשות ביום שישי
ואני לא אעשה
:D |
|
|
| Rising |
אלון?
עד יום שישי זה כבר יעבור ..
תלמד תלמד למבחן
לי יש ביום חמישי, כוס עמק, בא טוב לא לעשות אותו. |
|
|
|
|