|
Mocht iemand de nood voelen om...
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| zijn of haar gezicht eens te late zien... dan doet ge da best hier :tongue3 |
|
|
| Ashelon |
| Mijn bakkes staat al online, op www.innercircle.be. Linksonder, dus... lees er maar op los mocht het u interesseren, is mijn site over mijn verblijf hier. |
|
|
| Gladius |
zeer schone site Ashelon! die journals lijken me zeer de moeite.
oh btw, hoe kunde ne foto poste die op uwe pc staat? of moete die uploade?
Glad |
|
|
| Tiger777 |
| bij die knopkes as ge een bericht maakt, staat IMG, klikt daar is op en ge kunt e fotoke derbij zetten |
|
|
| Ashelon |
Thanks :)
Ik denk dat ge alleen kunt linken naar foto's die al online staan. Ge kunt alleen mp3s uploaden. |
|
|
| Tiger777 |
jep, hij moet idd al online staan...
op mijn foto's zult ge allemaal nog ffe moete wachte, want die zijn van verlede jaar, en trekke écht op niks... Ik zie der nen high'en drugsverslaafde uit...(het schijnt) |
|
|
| Ashelon |
| So? Online zetten die handel. Dan kunnen we nog wat lachen :D |
|
|
| Tiger777 |
allé, vooruit, omdat jullie aandringen...
Nu, ik zie der wel nogal belachelek uit zenne... maar bon... vooruit "met die handel" :)
 |
|
|
| Tiger777 |
heh, ik had hetzelfde voor
probeer es
op die foto, rechter muisknop EIGENSCHAPPEN en daar die link te kopieren en hier te plakke |
|
|
| Tiger777 |
ik heb hem erges upgeloaden... Ma, probeert anders is héél u profiel te geven...
btw, mijn foto staat hoger. |
|
|
|
|