return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
basvh
Zet mijn naam met vraagteken er maar bij.

Tis zo goed als op mijn verjaardag. Dat is de 26e en wil dan zker vet feesten zit alleen nog steeds te twijfelen tussen HHA en Ferry. Maar aangezien ik maandag voor 120 man presentatie moet doen lijkt het me toch beter om niet naar engeland te gaan en wat fitter thuis te komen.

En jah met zoveel gezellige TAers wordt het een top feest. Ook goed om te zien dat kolkmans er weer keertje bij is!!!
snitz
quote:
Originally posted by basvh
Zet mijn naam met vraagteken er maar bij.

Tis zo goed als op mijn verjaardag. Dat is de 26e en wil dan zker vet feesten zit alleen nog steeds te twijfelen tussen HHA en Ferry. Maar aangezien ik maandag voor 120 man presentatie moet doen lijkt het me toch beter om niet naar engeland te gaan en wat fitter thuis te komen.

En jah met zoveel gezellige TAers wordt het een top feest. Ook goed om te zien dat kolkmans er weer keertje bij is!!!

Zet mijn naam er dan ook maar met vraagteken bij:D
Sabina
Ze ons er ook maar weer bij :D

Heb er nu alweer zin in.... tis alweer veel te lang geleden dat we een feestje gehad hebben in de HMH! En nu gelijk een goed feestje!!!!
eieregooie
Ok!

Wie zijn ons? :p
Sabina
Ons = Me and Martillo (post hier haast nooit)
plus een aantal vrienden die hier nooit posten. Maar wel een leuke groep :D
Jimmy
hier wil ook naar toe gaan, moet alleen wel even kijken hoe ik met geld zit..:confused:

mwoh...ga waarschijnlijk toch wel...:D
Freezel
Net kaarten gehaald, vertelt Ferry Corsten net tijdens World Tour op ID$T Radio dat ik kaarten gewonnen heb! :)
Jimmy
quote:
Originally posted by Freezel
Net kaarten gehaald, vertelt Ferry Corsten net tijdens World Tour op ID$T Radio dat ik kaarten gewonnen heb! :)

:wtf: :eyes:
eieregooie
Dus Jimmy is ook van de partij? :D
Optimus
quote:
Originally posted by Donna
Ik ga naar Armada ipv hiernaartoe,zit teveel verschil nu tussen 15 of 38 euro,en heb dudes uit israel op bezoek dan en heb hun de keuze laten maken,das dus Armada geworden;)

ik en Theesaus zijn zeker aanwezig op Armada!:) Dus zie jullie daar:cool:

Jimmy
quote:
Originally posted by eieregooie
Dus Jimmy is ook van de partij? :D

AAAAAHHHH:disbelief , kom net van familiebezoek, oompje heeft me wat euro's toegestopt, dus kaartje kopen is eerste wat ik ga doen morgenochtend!!:gsmile: :toocool:
Tom Lont
Wordt een gezellig feessie @ Marcanti :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement