|
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Helaas niet, volgens mij is dat standaard concept van q-Dance/ID&T.
Ik zeur liever niet teveel over mijn duitse belevenissen, maar er is 1 ding wat me opvalt daar, op elk feest waar dan ook mag je gewoon met je cam binnenkomen. Vind ik beetje jammer van ID&T en co. :rolleyes: |
|
|
| Partyhardy! |
Nou ik vind het wel logisch na het zien van 2 knetterdetetter wauze lui op partyscene. Die ogen vielen er dus letterlijk uit :eek: en zulke foto's wil je gewoon niet hebben rondcirculeren ;)
je mag je wegwerpcameratje altijd mee nemen en dat is leuk voor het fotoalbum :cool: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by HBtje
Ik heb het nog nooit koud gehad tijdens een party :haha: |
zeker niet op Impulz geweest in februari 2001, het was toen echt heel koud in de trancezaal |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by Jimmy
Hé jongens, morgen een superfeest, maar zijn jullie wel eens eerder in HMH geweest? Ik niet namelijk, hoe is de zaal eigenlijk en hoe goed is het geluid? Ik hoor daar namelijk verschillende dingen over. Oh ja, nog iets, een domme vraag misschien, maar is het een beetje op temperatuur in de main zaal? :o
Hoe laat zijn jullie daar al?:) |
HMH is perfect geregeld. Goed geluid, veel wc's en bars en niet zo groot, als je er voor het eerst binnen komt denk je echt.. huh is dit het nou? maar vind ik wel beter dan een hele grote megazaal zoals innercity.
Ik ben er vanaf 22.30 denk ik, als de gasten uit engeland op tijd zijn. :p |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by HBtje
Ik zeur liever niet teveel over mijn duitse belevenissen, maar er is 1 ding wat me opvalt daar, op elk feest waar dan ook mag je gewoon met je cam binnenkomen. Vind ik beetje jammer van ID&T en co. :rolleyes: |
UDC doen ze ook totaal niet moeilijk. Als je leuke party pics heb zetten ze zelf jouw link op hun site.ID-T en Qdance zijn qua dat betreft echt zeikerds.
| quote: | | zeker niet op Impulz geweest in februari 2001, het was toen echt heel koud in de trancezaal |
feb 2002 was het ook zo koud. Totaal niet relekst. Bederfde echt mijn party sfeer. Voordeel was wel dat alle vrouwen met stijve(.)(.) rondliepen |
|
|
| Jimmy |
Gaaf man!:cool: Dus dan kan ik gewoon m'n short-sleeve hemd aandoen.:D
Ik zag ferry corsten nog vanochtend op tv tijdens ontbijt-tv oid (ned.1) in gesprek met Daphne. Hij vertelde dat hij er veel zin in heeft morgen, over dat extra uurtje ivm wintertijd en waarom hij nu pas met een album onder z'n eigen naam komt. Hij kan er nu tracks op produceren met z'n eigen stijl, zit niet vast aan andere label, nu kan hij laten zien hoe hij echt is. :rolleyes:
Gisteren vertelde hij tijdens ASOT dat ie best nerveus is. Elk uur in z'n set wordt zo opgebouwd naar een bepaald hoogtepunt of zoiets.
:cool: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by basd
(hij zal wel slapen dus doe ik et effe :p )
Volgens mij werkt (nou ja werkt, hij heeft tijd zat om te posten dus dat zal wel meevallen) ie 's nachts, heb em ergens een keer zoiets horen zeggen geloof ik.. Maar goed, dat kan ie zelf beter vertellen uiteraard :) |
Ech niet! Was er vandaag al om half 9 uit :p Naar Kill Bill geweest! VET! :D
Maar ik werk niet 's nachts, ik werk 's avonds (in een bioscoop)... Wat betekent dat ik dus in principe iedere dag kan uitslapen :D Uitzonderingen daargelaten natuurlijk zoals vandaag :)
En ik heb zin in Ferryyyyyyy :D |
|
|
| TranceFool |
ik dacht dat je bij q-dance wel digicams mee mocht nemen? :(
wie kan hier ff duidelijk over zijn? :) |
|
|
| eieregooie |
Q-Dance NIET!
Duidelijk genoeg? ;) |
|
|
| total woot |
Kan t minder duidelijk dan? :D
T is volgens mij nog steeds niet Sold Out, maar boeit ook niet, bouwen gewoon ons eigen TA Feestje :):)
zinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn |
|
|
| Sabina |
:nervous: :nervous: :nervous:
we gaan helemaal los morgen :D |
|
|
| Remy D |
| Whaha ik heb een vrijkaartje gewonnen. Gister bekend gemaakt in a state of Trance door Ferry. :D :haha: :haha: Heb nog nooit wat gewonnen. Toch mooi ff mijn naam op de radio! Ben echt beroemd nu! :happy2: :happy2: |
|
|
|
|