return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by moogwai

idd.. wel prijzig ja... misschien inclusief z'n nieuwe cd :)

Normale prijs voor de HMH!
Cosmic
Klinkt leuk, maar ik vind het echt TE prijzig hoor...

38 euro voor 1 DJ, als je t vergelijkt met Qontact had je voor 7 euro meer wel 7 dj's, waaronder ook Ferry...

Ander keertje
Three 'O Three
Nou lieve mensen, hier betaal ik graag 38 euro voor. Ga hier dus wel heen dacht ik.

Gaan de gebruikelijke debielen ook weer mee?
Biohazard
Ik zie een Q-dance logo op dat plaatje :tongue3
Jappio
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Nou lieve mensen, hier betaal ik graag 38 euro voor. Ga hier dus wel heen dacht ik.

Als de tentamens deze herfst niet te vroeg vallen dan ga ik hier zeker heen.

De laatste solo die ik hoorde in de HMH was errug vet, en ik denk dat dit ook wel een topper gaat worden!
ambs
Als ik in Nederland was geweest was ik er ZEKER ZEKER bij geweest... maar helaas.... :( veel plezier!! en feest ook voor mij mensjes :)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Three 'O Three

Ben ik debiel genoeg??? Want dan wil ik mee!!!

:crazy:
Donna
/me donderd daar ook wel gezellig ff door t gat van de deur naar binnen weet ik bijna for sure;)

38 euro voor 1 dj,mja why not,aangezien qontact met een bere-lineup niet eens dichtbij de sfeer van een solo komt van dit kaliber,hebbik dat er echt wel voor over heur.

Ik kijk meestal niet maar de kwantiteit,ik ga voor de kwaliteit,zoals met vele zaken des levens
MaGiK54
Aangezien ik geen groot Ferry-fan ben ga ik zekers niet, maar ome Ferry krijgt de HMH niet (of moeilijk) vol. Ben benieuwd of het hem gaat lukken. Er zijn maar weinig dj's die de HMH vol krijgen (Tiesto en Dana).
Donna
ach dat zien we dan wel;)

tijs zou ook t gelredome niet volkrijgen en t werd een feest om nooit te vergeten,en degenen die er niet bijwaren baalden als een stekker...

Dus laat ferry ook s een gokkie wagen,hij heeft Ligaya on his side;)

SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.
(...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it)
basvh
Klinkt wel vet, en tis ook nog op mijn verjaardag. Nou niet precies maar het grootste gedeelte van het feest wel: 26 okt. Enige 'probleem' is dat de 25 ook de hardhouse academy in london is. En JP draait als 1e nederlander daar dus daar ga ik liever heen mocht ik geen tentamen hebben
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement