|
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 19)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Remy D
Whaha ik heb een vrijkaartje gewonnen. Gister bekend gemaakt in a state of Trance door Ferry. :D :haha: :haha: Heb nog nooit wat gewonnen. Toch mooi ff mijn naam op de radio! Ben echt beroemd nu! :happy2: :happy2: | haha vet :D
nou ben ik wel benieuwd welke smoes jij had bedacht
die van die schoonmoeder zeker....of die paddo´s??? :D:p |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha vet :D
nou ben ik wel benieuwd welke smoes jij had bedacht
die van die schoonmoeder zeker....of die paddo´s??? :D:p |
Ik had gezegd dat ik het niet wou missen en dat ik al een kaartje had maar dat het gratis altijd beter is. Verder stond er nog wel meer maar dat noemde hij niet in de show. :) En nu sta ik op de gastenlijst. :D |
|
|
| total woot |
En wie vergaten we:
| quote: | [*] -=Freezel=-
[*] ahp2002
[*] ArisE2
[*] basvh
[*] Dj Lex
[*] eieregooie
[*] Frankisback
[*] HBtje + Semtex (#taforum)
[*] Jimmy
[*] kolkiewolkie
[*] Magic83
[*] Martillo
[*] mgerrits
[*] moogwai
[*] Partyhardy!
[*] Remy D
[*] Sabina
[*] snitz
[*] Three 'O Three
[*] tijs08
[*] total woot
[*] TranceFool
[*] TranceZone
[*] Glaniskanis |
Das 25 :D |
|
|
| kolkiewolkie |
Ik heb echt MEGAVEEL zin hier in :D :D :D ! Ik kom himmel solo dus als ik wat rond blijf hangen dan weet je waarom dat is. Vandaag weer een knaken tentamen gehaald en ik ga echt alle frustratie van de laatste 4 weken achterlaten morgen :) :D :eyespop: . Kheb dit echt nódig :p .
Oja, allemaal nie vergeten extra doekoe mee te nemen want tijdens dat phonegesprek waarin Ferry die gastenlijstplaats aan Remy weggaf vertelde ie dat je de ceedee ook al kon kopen tijdens het feest :) .
CU! |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
is het eigenlijk uitverkocht of niet?
ben namelijk misschien toch van plan te gaan :D
als het niet uitverkocht is, kan je dan tickets aan de deur van de HMH scoren of moet je perse in de voorverkoop halen? |
is nog niet uitverkocht. zou je kaartje bij FRS ofzo proberen te halen, anders lijkt het me zo'n gedoe bij HMH. kies beter voor zekerheid |
|
|
| snitz |
| quote: | | is het eigenlijk uitverkocht of niet? |
Op ID$T radio hadden ze het steeds over de allerlaatste kaarten die je kon winnen. Maar hoeveel zijn er dat? 10, 100 of 1000????
Als ik jou was zou ik op safe gaan en even langs een ticketwinkeltje gaan:D :D :D |
|
|
| eieregooie |
| Okeej, nog ff vraagie... Ik moet vandaag voor 't eerst met de Trein naar de HMH... Hoe kan ik dat het beste doen vanuit Den Haag? Welk station is het makkelijkst bijvoorbeeld? |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Okeej, nog ff vraagie... Ik moet vandaag voor 't eerst met de Trein naar de HMH... Hoe kan ik dat het beste doen vanuit Den Haag? Welk station is het makkelijkst bijvoorbeeld? |
Station Duivendrecht is het makkelijkst volgens reisleider basvh:D Vanaf dat station is het dan nog een minuut of 5 á 10 lopen richting de HMH |
|
|
| Partyhardy! |
Zo wij vertrekken ook zo richting Rotterdam om met de gang te gaan eten :cool: En daarna hoppa richting HMH! :crazy:
Tot straks allemaal! :) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Zo wij vertrekken ook zo richting Rotterdam om met de gang te gaan eten :cool: En daarna hoppa richting HMH! :crazy:
Tot straks allemaal! :) |
Kijk das nou eens een goede start van een feest:D TOT STRAX!!!!!!
en een smakelijk |
|
|
| magrec |
| Hehe check het laatste nieuws maar op id-t.com birgit gaat ook nog ff optreden met haar band. Gezellig joh :p |
|
|
| eieregooie |
| Dat we dat maar mogen missen dan :) |
|
|
|
|