|
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
opzouten jullie met je marcanti! ik wil er niets meer over horen! :mad: :p (want ik weet zeker dat ook dat een mega superavond gaat worden, en wil er dus niet te veel aan herinnert worden! ;) de marcanti blijft trouwens ook extra lang open op die avond, tot 7 uur! :crazy: )
maar in ieder geval, DIT is de Ferry thread! ;) |
|
|
| Tom Lont |
| LOL :D wordt mooi, maar Ferry wordt net zo mooi en dit is idd de Ferry thread :) dus geen geouwehoer meer over AN hier. |
|
|
| Magic83 |
ik wil niet meer wachten :eyespop: :nervous: :crazy:
:) |
|
|
| TranceFool |
| Haal mijn vraagteken maar weg, mn kaartje heb ik vandaag meteen gehaald na de hartverzakking van gisteren, ben er dus 100% zeker bij en heb dr enorm veel zin in :D:D:D:D |
|
|
| Jimmy |
| heeft een kaartje:) |
|
|
| HBtje |
- -=Freezel=-
- ahp2002
- ArisE2
- basvh (?)
- Dj Lex
- eieregooie
- Frankisback
- HBtje + Semtex (#taforum)
- Jimmy
- kolkiewolkie
- Magic83
- Martillo
- Partyhardy!
- Remy D
- Sabina
- snitz (?)
- Three 'O Three
- tijs08
- total woot (?)
- TranceFool
- TranceZoner
|
|
|
| TranceFool |
| Hmmm de vraag is nu weer of ik wel kan / mag......ik heb zojuist te horen gekregen van de fysio dat ik een beginnende hernia heb :rolleyes: :( |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Hmmm de vraag is nu weer of ik wel kan / mag......ik heb zojuist te horen gekregen van de fysio dat ik een beginnende hernia heb :rolleyes: :( |
Zo dat zuigt behoorlijk Remco :( Mocht je nog mee willen gaan, ik wil je wel een uurtje gezelschap houden op de tribune om je rug te ontlasten :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Zo dat zuigt behoorlijk Remco :( Mocht je nog mee willen gaan, ik wil je wel een uurtje gezelschap houden op de tribune om je rug te ontlasten :) |
whehe k dan :)
ja idd, ik baal ook echt gigantisch :(......en het is al over 2 weken, denk dat het niet verstandig is om als een gek te gaan springen bij ferry, maar ik wil dit feestje echt niet missen :(. Zal dus erg rustig aan moeten doen, komende 3 weken ook niet werken (=geen geld :whip: ) |
|
|
| Dj Lex |
| We slepen je met ze allen gewoon de nacht door joh ;) Gewoon goed uitgerust er naar toe gaan en gewoon lekker gaan chillen op de tribunes of waar dan ook als je last krijgt :) De meest willen best even met je gaan zitten hoor :) |
|
|
| TranceZoner |
Hey mensen!
Ff voor de duidelijkheid, komt er een meeting van Tranceaddicts bij Ferry??? Dit is namelijk dan mijn eerste feestje (voor zover ik weet) met jullie! :):):):) Ik ben benieuwd, waar en wanneeer als er dus een meeting komt.. Mazzels! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Hey mensen!
Ff voor de duidelijkheid, komt er een meeting van Tranceaddicts bij Ferry??? Dit is namelijk dan mijn eerste feestje (voor zover ik weet) met jullie! :):):):) Ik ben benieuwd, waar en wanneeer als er dus een meeting komt.. Mazzels! |
als er geen meeting komt moet je ff naar de thread van invited gaan, zie je een foto staan van een gast met ubergrote smile, das partyhardy.....die je zie je vast en zeker vooraan in de hmh boven iedereen uit springen :p |
|
|
|
|