return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 13)
View this Thread in Original format
moogwai
Kaartje ook in de pocket! Heb er super veel zin in, de sets van Ferry zijn laatste tijd erg goed en dit wordt zeker nog veel specialer :)

[*] -=Freezel=-
[*] ahp2002
[*] ArisE2
[*] basvh
[*] Dj Lex
[*] eieregooie
[*] Frankisback
[*] HBtje + Semtex (#taforum)
[*] Jimmy
[*] kolkiewolkie
[*] Magic83
[*] Martillo
[*] mgerrits
[*] moogwai
[*] Partyhardy!
[*] Remy D
[*] Sabina
[*] snitz
[*] Three 'O Three
[*] tijs08
[*] total woot
[*] TranceFool
[*] TranceZone
Remy D
Kaartje is binnen.. :D
snitz
quote:
Originally posted by Remy D
Kaartje is binnen.. :D

kom je ook dan?
:D
Partyhardy!
De kriebeltjes beginnen al weer te komen! ;) heeeerlijk! :tongue3
wat heb ik er alweer zin in! :crazy:

ps; ben benieuwd hoe het met de kaartverkoop staat!......
ArisE2
He Onno..Havannah was toch die ene plaat bij Misja om ongeveer 10 voor 5.Je vond dat echt een super nummer vanaf cd-r, met een string (soort gitaar/saxofoon-achtig)met een erg lekkere en duidelijke melody, weet je dan welke ik bedoel? haha..zie je gast!!:crazy:
ahp2002
over welke havannah gaat het? beetje solarstone style?

vette track uit zweden idd :)
ArisE2
Ik denk dat het Dreas is ...zie vette tunes Party Hardy..heeft hem gedraaid in XL waarna Party Hardy compleet uit z'n plaat ging.(een springend geel object):crazy:
ahp2002
Ja, die heb ik. vette plaat idd, (nu nog cd-r)
komen ook remixen van uit, waaronder een dreas remix.
Partyhardy!
Waaaaaat?! :crazy: heb jij die al ahp2002! :cool: VET!
Klopt inderdaad, Misja Helsloot draaide hem in de XL en hij vertelde me dus dat die inderdaad door een zweedse gast gemaakt is! en Misja is zelf ook met een remix van dat nummer bezig, zei die! :)
ahp2002
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Waaaaaat?! :crazy: heb jij die al ahp2002! :cool: VET!
Klopt inderdaad, Misja Helsloot draaide hem in de XL en hij vertelde me dus dat die inderdaad door een zweedse gast gemaakt is! en Misja is zelf ook met een remix van dat nummer bezig, zei die! :)

sorry voor de offtopc:

komt ook een remix van Mike Shiver van ;)

total woot
Damn! kan nu al niet meer wachten, (bedankt voor de overhaalactie T&D :D:D) als ie net zo draait als ik m nu voorbij hoor komen (op mp3 dan :p) dan gaat het looos :eyespop: :eyespop: :tongue3 :crazy: :toocool:

nog 8 nachtjes slapen :cool:
basvh
snitz en ik zijn er nu echt officeel bij. Gister zijn de kaartjes opgehaald.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement