|
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 21)
|
View this Thread in Original format
| Menno |
| Is het trouwens uitverkocht want er zei net een stemmetje in mijn hoofd dat ik misschien toch wel even moet gaan? :) |
|
|
| eieregooie |
| VVK liep officieel tot 18:00 geloof ik, weet nie of je ook aan de deur kan kopen... |
|
|
| total woot |
Ook geen id of je aan de deur kunt kopen...
Anywayz ik gaat richting trein :)
Gasten tot straks :):):toocool: |
|
|
| Miss Proximus |
| ben vast a te laat voor sommigen: maar veel plezier!! :) |
|
|
| Blik |
veel plezier allemaal
voor de mensen die het op de radio willen horen, die kunnen in de volgende thread thread terecht voor streams
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=137018
(vernieuwd) Schedule:
20:00 - 22:00 Johan Gielen Lift Off
22:00 - 23:00 Marco V
23:00 - 07:00 Ferry Corsten Solo |
|
|
| eieregooie |
| Dank jullie wel!!! Lateeeeeeeeeeeer!!! :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Remy D
JA |
NEE
ff posten om donna te pesten ;)
net al zeikenat geworden omdat fouilleren in de open lucht is... nouja het wachten daarop dan :( . Verkoop vond net buiten nog plaats :)
nog even en dan LOOOOOS! :D |
|
|
| moogwai |
't is hier echt gigantisch vet :crazy: :crazy:
Lekker gouryella, out of the blue, punk, rock your body live met een band!! Tis weer genieten... die intro track
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| basvh |
zo he vet feestje hoor. en nogal zat. HEINEKEN MUSIC HALL HALVE LITERS RULEZZ
thrill seekers zijn nu bezig als ik me niet vergis. klinkt lekker. |
|
|
| total woot |
En de thrillseekers waren idd vet, net is birgit geweest, was wel leuk, niet verschrilkkelijk super ofzo...
verder: MEESTERLIJK Feest :D:D:D (komt voor mij tot nu toe zeer zeker in de buurt van Tiesto...).
Ik ga weer looos:D
Grtz
WooT
Ps. Proxi wat doe je toch aan de andere kant van de wereld???? (there's parties 2 go 2 here.....) |
|
|
| Robert |
wat een onwijze top avond. eerst naar de armada night en met alle djs/producers gepraat in de vip. echt cool om iedereen weer zo bij elkaar te zien. rond 2.30 (zomertijd) naar de hmh en nog ferry gezien tot het eind. vooral exhale en adagio for strings aan het waren cool.
luister nu naar de cd en die is tot zover ook top. :D |
|
|
| Freezel |
Ik vond het erg top! Ferry draaide echt magistraal vond ik. Opening vond ik erg origineel, leuke liveband erbij, gewoon goed!
Geluid vond ik perfect, althans waar ik stond (links halverwege), en op de tribunes en vooraan voelde je echt lekker dreunen van binnen :D
Had wel een paar kippenvelmomentjes zoals LNG - Intercity, Moonman - Galaxia, Plastic Boy - Silver Bath en ATRC.
Klote dat ik eerder weg moest ivm voetballen, wat dus afgelast is en werk + presentatie morgen. Kwam ook nog eens bij dat ik al met buikpijn er naar toe ging.
Grote minpunt vond ik toch echt wel de MC. Die gast moeten ze echt afschieten, hij kon zijn gore bek gewoon niet houden. Tussen klassiekers heen praten zoals bij New Years Day......:mad: :mad:
Heb toen ik wegging nog de nieuwe CD van Ferry gekocht die we zo uitgebreid gaan luisteren.
Alles op een rijtje:
Plus
+ Ferry in goede vorm
+ Publiek was gewoon goed
+ Geluid was goed
+ Vette lichtshow
+ Schone wc's
Min
- MC
- Muntjes ipv bonnen (ik heb liever bonnen)
- Mensen die altijd aan mij vragen op feesten of ik pillen verkoop :p |
|
|
|
|