return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Donna
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.
(...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it)

Ik geef je hier gelijk in,ook in vind ferry niet "je van het"
En over zn hoogtepunt heen....misschien wassie al niet echt goed en is gewoon de kwaliteit van anderen over hem heengegaan waar hij bleef steken.

System F heeft wat vette dingen gedaan,en sja,hij kan mixen,maar hij mist het om energy over te brengen.

Een solo van hem lijkt me echter wel een feest waar ik naartoe wil omdat ie weel de styl draaid waarvan de meeste tranceliefhebbers houden.
Ennnnn misschien verdiend ie wel een 2e kans,zoals ook tiesto wel gekregen heeft.
DJ_Siesta
ik hoor tenshi al bangen, brrrrrrrrrrrrrrr
Blik
klinkt erg vet, vond hem op Sensation en Qontact heel lekker draaien

alleen tentamens houden mij tegen (en waarschijnlijk zelfs dat niet eens)
Biohazard
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.
(...trouwens, die 'niet verrassende platenkeuze' zie je bij meer trance dj's tegenwoordig...maar oke, SMAKEN VERSCHILLEN, maar ik heb zoiets liever niet...flame me for it)

Mee eens, ook armin en Tiesto verassen mij niet meer
Duke2003
het is ook op mijn verjaardag, voor 2 uur dan (25e) t klinkt wel vet maar kzal van m'n pappie wel niet mogen op m'n eigen verjaardag :whip:
qua leeftijd doen ze daar nie moeilijk toch bij de HMH, zeker als t niet uitverkocht is gaan ze niet zeiken waarschijnlijk (zal je zien dat het wel uitverkocht raakt :rolleyes: )
Dj Lex
quote:
Originally posted by Duke2003
het is ook op mijn verjaardag, voor 2 uur dan (25e) t klinkt wel vet maar kzal van m'n pappie wel niet mogen op m'n eigen verjaardag :whip:
qua leeftijd doen ze daar nie moeilijk toch bij de HMH, zeker als t niet uitverkocht is gaan ze niet zeiken waarschijnlijk (zal je zien dat het wel uitverkocht raakt :rolleyes: )

Gezeik altijd over die leeftijd. Zo moeilijk doen ze niet tegenwoordig. Als je gewoon netjes gekleed gaat en normaal doet sta je zo binnen
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Gaan de gebruikelijke debielen ook weer mee?

uiiteraard! ;) :D

tering hé! wat een mega vet nieuws deze party! hier ga ik 100% zeker heen! :cool: :)

ik heb zo´n vermoeden dat dit weer onwijs speciaal gaat worden! :crazy: :eyespop: :tongue3
Optimus
Ferry had vandaag een superset!!!:) Nou ja superset, hij was errrrrg lekkerr!!:crazy:

Lekkere tranceset, (Traffic, Rock Your Body, New Time, New Place en ik geloof ook Pocket Damage) en leuk om te zien hoe hij contact met het publiek had:)
basvh
quote:
Originally posted by Partyhardy!
uiiteraard! ;) :D

tering hé! wat een mega vet nieuws deze party! hier ga ik 100% zeker heen! :cool: :)

ik heb zo´n vermoeden dat dit weer onwijs speciaal gaat worden! :crazy: :eyespop: :tongue3

he onno, weer terug? Kan je nu beetje spaans?

Maar goed ik zie je wel de komende weken op school rondhobbelen
JunKX
Hmm ook ik zal even moeten kijken hoe de tentamens vallen dit jaar. Ik ben ook benieuwd of Ferry Corsten de Heineken Music Hall vol krijgt, maar ik denk het wel. Ik verwacht dat er ook wel flink wat buitelandse trance-peeps komen aangezien Ferry volgens mij in het buitenland veel groter is dan in Nederland... HMH is wel een phatte locatie voor dit soort feesten, ik weet het allemaal nog niet. :conf:

total woot
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Gaan de gebruikelijke debielen ook weer mee?

DUH :D

Waar zijn we anders "debielen" voor? :D:D:p
HBtje
gisterochtend voor Mysteryland kaartje gehaald al, ga hier zekerteweten bij zijn helemaal na zn super set op Mysteryland. Ferry Corsten wiew :D:eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement