return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 22)
View this Thread in Original format
Blik
de MC was idd bout, voor zover ik op de radio kon horen. Schreeuwde er erg vaak doorheen enzo

vind het ook irritant dat die gast van id-t er zomaar doorheen gaat lullen, maargoed, je moet natuurlijk een beetje reclame maken enzo

tracklist:

Intro:

01. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock (Original Mix - Live Performance By Birgit Schuurman's Band)
02. Ferry Corsten - Punk (Original Mix - Live Performance By Birgit Schuurman's Band)
03. Gouryella - Gouryella (Original Mix - Live Performance By Birgit Schuurman's Band)
04. System F - Dance Valley Theme 2001 (Original Mix - Live Performance By Birgit Schuurman's Band)
05. System F - Out of the Blue (Original Mix - Live Performance By Birgit Schuurman's Band)

Ferry Corsten Live:

01. Moonman - Galaxia (Ferry Corsten Intro Mix)
02. Marcos - La Proxima Parada
03. Koris vs. Jule - Belvedere (Mesh Remix)
04. Jurgen Driessen - Help Me (Chris Cowie Remix)
05. LNG - Inter City (Lange Remix)
06. Altitude - Silence Is Loud (Original Mix)
07. Insigma - Avalon (Original Mix)
08. Dreas - Sonic Rush
09. Rio Klein - Fearless (Agnelli & Nelson Remix)
10. Moogwai - Neon (Kansai Remix)
11. Thrillseekers vs. Ferry Corsten - Sublime (Live)
12. Thrillseekers - Synaesthesia (2003 Remake)
13. ID (FC played this before in his WT show - new Steve Helstrip production?)
14. Gabriel & Dresden pres. Motorcycle - As The Rush Comes (Armin van Buuren's Universal Religion Remix)
15. Armin van Buuren vs. System F - From The Heart (Extended Mix)
16. ID
17. Dirt Devils - Music Is Life (POS vs. Jono Grant Mix)
18. Underworld - Born Slippy.NUXX (Paul Oakenfold Remix)
19. Ferry Corsten - Indigo (Original Mix)
20. Agnelli & Nelson pres. Ultra - Holding On To Nothing (Club Mix)
21. Musix - Cyber Desire
22. Ferry Corsten feat. Birgit Schuurman - Show Your Style
23. Futureshock - Late At Night (Tomcraft Remix)
24. Fred Baker - My Thing (Remix)
25. Vitalic - La Rock 01
26. Egyptian Empire - The Horn Track (Luke Slater's Khufu Mix)
27. DK8 - Murder Was The Bass
28. Ferry Corsten - Rock Your Body, Rock (Orginal Mix)
29. Moguai - Get On (Original Mix)
30. DJ Remy vs. Roland Klinkenberg - Scrambled
31. Oliver Lieb - Subsonik (Filterheadz Remix)
32. Blank & Jones - Suburban Hell (Original Mix)
33. Ferry Corsten - Punk (Original Mix)
34. Qed - Hardly A Day (Filterheadz Remix)
35. Starr - Sunstroke
36. ID
37. Ferry Corsten - Sweet Sorrow
38. System F feat. Saskia Lie-Atjam - Cry (Original Mix) (Live)
39. Moonman - Galaxia 2000 (Solar Stone Remix)
40. Green Atlas - Circulation
41. Afterburn - Summer Sun
42. Empyrical Labs - Turtle Beach (Outback Remix)
43. F Massif - Understatement
44. Plastic Boy - Silver Bath
45. Condor - Velvet Dreams (Skylight Mix)
46. Ferry Corsten - Right Of Way (Live Guitar)
47. Lili Haydn - Anything (Gabriel & Dresden E-String Remix)
48. Roland Klinkenberg - Monday Groove
49. ID
50. Jaydee - Plastic Dreams (Remix)
51. ID
52. ID (Marco V plays this)
53. Tom Hades - Look Up
54. ID
55. ID
56. ID
57. Cave - Street Carnival (Original Mix)
58. Modulation - Spirits (Beatpusher Remix)
59. Y Traxx - Mysteryland (Point 4 2003 Remix)
60. Airscape - Sosei
61. Albion - Air 2000 (Oliver Lieb Remix)
62. U2 - New Years Dub 2000 (Ferry Corsten's Vocal Extended Dub)
63. Paul Oakenfold feat. Tiff Lacey - Hypnotised (Deepsky's Reakto Radio Mix)
64. Envio - Touched By The Sun (Original Mix)
65. Filo & Peri - Elevation
66. Tellurians - The Navigator
Donna
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
NEE

ff posten om donna te pesten ;)

net al zeikenat geworden omdat fouilleren in de open lucht is... nouja het wachten daarop dan :( . Verkoop vond net buiten nog plaats :)

nog even en dan LOOOOOS! :D

Donnies pesten is zeer strafbaar eerwaarde!:P
Ennnnn toevallig!! was de armadanight er toch wel weer 1tje met vleugeltjes heur;)
Denk dat ik mike de boel vond rulen maargoed ik vertrouw mn eigen mening qua dj's @ parties nooit zo als ik het doorlopend naar mn zin gehad heb want voorjet weet staat er alweer iemand anders te draaien en heb ik de hele wissel gemist;)

Heb ENORMMM veel nieuwe ppltjes ontmoet,en belangrijk gedaan met de bobootjes,dus veel lalle,weinig lulle,en was nog lang niet klaar toen we er weer uitgetrapt werden,magoed,komt tijd,komt feest.;)
Flipper01
quote:
Originally posted by total woot
verder: MEESTERLIJK Feest :D:D:D (komt voor mij tot nu toe zeer zeker in de buurt van Tiesto...).

Ik heb afgelopen dagen echt nog zoo zitten twijfelen.. Ik ben benieuwd naar de live-set, kijken hoeveel ik heb gemist.
ahp2002
Aan het begin v/d avond vanaf 22.30 ff met de broertjes Corderoy (die van Sweetest Dreams) wat gaan drinken in een cafe voor de HMH. Echt kutweer.. Toen snel via het gastenlijstje naar binnen en maar gelijk muntjes gehaald en jas opgehangen. Ging allemaal zeer soepel.

Het live gedeelte aan het begin was echt SUPER (1 fout gehoord). Beetje rondgesprongen en moogwai (cyriel) & partyhardy ook es gezien :)
Op een gegeven moment zat iedereen die op de Armada night moest zijn gewoon in de HMH. We stonden op een gegeven moment met Lange (die een superklein ventje is, echt te grappig) en Steve Helstrip en Andy Perring (Pulser) op de dansvloer, top!

Toen de Thrillseekers live, echt geweldig hoor. En daarna Ferry gewoon lang en hard knallen. Op een gegeven moment draaide hij wel erg eentonige . Zo rond 4.00 ofzo, maar daarna werd het weer beter. New Years Day was melancholisch :p . Saskia Atjam was SUPER toen ze live Cry zong. Leuk druk, fijne sfeer, een of ander mens stond helemaal om me nek te springen van blijdschap :) Als dat gebeurt is het een goed feessie.

OJA, de CD is geweldig, en dat voor maar 15 eurootjes. ben blijk dak hem heb :) :p
TranceFool
Al luisterend naar mijn vers aangeschafte albumpje zal ik mijn reportje ff geven.

Om 22:30 aangekomen bij de hmh in de zeik (mooie tijd). Fouilleren ging erg vlot net zoals de garderobe. Allemaal weer heerlijk geregeld bij de HMH. Snel jas afgegeven en de zaal in om te checken.....MOOI! echt die lichtwand was super. Het was nog erg rustig dus besloot ik samen met 2 vrienden om eerst maar een lekker pilsje te pakken en heerlijk op te tribune te gaan lounchen genietend van Ferry zn opbouwende set :). Eerste anderhalf uur geloof ik 2 nummers die me bekend voorkwamen maar waar ik nog niet eens de naam van wist :p. Klonk iig errug ok! Af en toe kregen we ook al een voorproefje van het meesterlijke geluidssysteem van de hmh, lekker die bass :D. In het begin van de avond Bas en Snitz ff gesproken en in de verte zag ik Remy en Glanis al helemaal uit hun dak gaan haha prachtig :D. De biertjes smaakte Glanis goed had ik het idee :p.

Toen de opening wat ik toch wel heel erg speciaal vond hoor, echt super met die band erbij. Rock Your Body, Punk DV Theme Gouryella en Out of The Blue ondersteund met drumstel en electrische gitaar VET!!!! :D echt flinke mierentietjes. Dat drumstel gaf trouwens echt een uberhard geluid, kortom de stemming zat er meteen goed in :).
Moet zeggen dat Ferry al snel steviger te werk ging en vroeg me dus ook af hoe die dat zou voortzetten. Ik vond dat het goed uitpakte......hij bouwde steeds op naar hardere stylen en zakte daarna weer af, lekker variatie erin houden. Top! Hij was op een gegeven moment lekker met zn electro-achtige draaistijl bezig en bij die Moguai track (was het volgens mij) ging ik echt compleet uit mn dak :D.

Op een gegeven moment liep ik naar de plee en hoorde ik iemand keihard schreeuwen. Ik dacht echt wtf is dat......bleek het dus Remy te zijn hahaha :D. Tering zeg jij was echt flink bezopen hehe.....meneer liep iedere neger na te schreeuwen hehe. Hij verklaarde me ook nog voor gek dat ik voor mn muntjes een broodje kroket ging halen omdat je er ook bier van kon kopen :p humor.
Ik moet zeggen dat ik regelmatig op de tribune ben gaan zitten, helaas omdat ik met mn rug zat, maar dat mocht de pret niet drukken toch lekker kunnen genieten van de muziek. Ferry begon richting techno te gaan, jammer dat ik net ff moest gaan zitten want dit klonk VET!!! Jaydee - Plastic Dreams (Remix) was dat die track met die oldskool sample? zo ja MEGA echt bizar vette track.

Ik vond dat er veel partyminded publiek was, de zaal deed eigenlijk heerlijk mee. Op veel momenten gingen de handen massaal de lucht in, dit in combinatie met de supermooie lichteffecten en het zuivere geluid zorgde echt voor hele mooie momenten. Toch vond ik dat er errug veel pillen werden geslikt, meer dan dat ik eigenlijk normaal meemaak. Misschien kwam het omdat ik helemaal nuchter was en ik een beetje voorzichtig aan deed maar af en toe werd ik gek van de 'klerenkasten' die teveel pillen slikken en als een wezenloze ronddwalen en mij dus lekker een por in mn rug verkopen. Op een gegeven moment kwam er zelfs een gast aan die dmv de polonaise ff dacht door mij heen te kunnen :whip: dus toen heb ik maar ff mijn meest boze gezicht laten zien :p. Ik heb geen hekel aan pillenslikkers maar op deze avond heb ik me soms geergerd aan de mensen die hun eigen grenzen niet kennen. Gelukkig zijn er zat mensen die dat wel weten :) Verder als minpunt die MC waar de was die gozer mee bezig??? Face Down ass up thats the way we like to roch.....pleurt op man! Gebeurde iets te vaak naar mijn mening.

Vond het zeer gaaf om es zo'n lange set van Ferry Corsten mee te maken, helaas kon ik er het laatste uur niet meer bijzijn, mn vrienden waren moe en ik trok het niet meer. Ook jammer dat ik een aantal TA's ben misgelopen veel gelukkig wel gezien. FF conclusie maar want ik zou er nog een uur over kunnen doorlullen:

MIN:
- Pauper MC
- Optreden Birgit vond ik biet echt super (was niet ech een minpunt maar ik moet toch wat bedenken :p)
- Heb niet zo los kunnen gaan als anders vanwege mn beginnende hernia en heb daarom ook helaas het laatste uur moeten missen waar oa Exhale en Barbers Adagio for Strings zijn voorbijgekomen :(

PLUS (veel meer :D)
+ De lokatie, veel plee's en gratis, garderobe gratis en lekker snel. HMH de best. Ook drank en eten niet duur vergeleken met andere feesten.
+ Geluid was weer mega, echt super 10/10
+ Licht was heeel erg goed gedaan perfect voor deze zaal 10/10
+ Platenkeus van Ferry was geweldig, heerlijke set met veel variatie
+ Liveoptredens. Band super. Steve Hellstrip erg gaaf!!! En System F - Cry live gezongen suppermooi wat een stem heeft die vrouw zeg (als het live was :p volgens mij wel)
+ Als ik een vergelijking zou moeten maken met TIC vind ik dat Ferry er absoluut niet voor onder heeft gedaan.

Ik ben volgens mij nog 20 dingen vergeten maar dat schiet me nog wel te binnen.

Ferry het was top!!!! :D :D :D
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Freezel
Min
Mensen die altijd aan mij vragen op feesten of ik pillen verkoop :p

:stongue: :stongue:
TranceFool
Bij

Vitalic - La Rock 01

ben ik trouwens zoooo hard uit mn dak gegaan :D :D :D
eieregooie
Wat een megaset zeg!!! Geweldig!!! Alleen die Birgit live... wat was dat slecht haha... De hele zaal stond opeens stil (behalve basvh dan :p) en om mij heen stond iedereen elkaar een beetje aan te kjiken van... Wat is dit?! Nou, toen duurde het ongeveer tot na Rock you body, wat ik ook een kut plaat vind, voordat ik de smaak weer te pakken had... Maar toen was het ook echt FEEST! :D En dan ook nog eens U2 erbij! Mijn avond was compleet :D

En ja, Saskia Atjam was echt live :)
Dj Lex
Het was leuk
TranceFool
quote:
Originally posted by Dj Lex
Het was leuk

lekker makkelijk he :p

http://members.lycos.nl/trancefool/corsten_id52.mp3
(doel opslaan als)

Dit nummer is zooooo bizar vet.......wie kent em? :D :D

Apoptosis
quote:
Originally posted by TranceFool
lekker makkelijk he :p

http://members.lycos.nl/trancefool/corsten_id52.mp3
(doel opslaan als)

Dit nummer is zooooo bizar vet.......wie kent em? :D :D

Hy lykt iig op een oud house nummer uit begin jaren 90... volges my heet die Anasthasia maar ik weet nie meer van wie. Misschien is dit een remake?
Menno
quote:
Originally posted by Apoptosis
Hy lykt iig op een oud house nummer uit begin jaren 90... volges my heet die Anasthasia maar ik weet nie meer van wie. Misschien is dit een remake?

T99 - Anasthasia heet het origineel en dit klinkt idd als en remake.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 
Privacy Statement