|
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 23)
|
View this Thread in Original format
| moogwai |
Trancefool heeft het geweldige feest al erg goed verwoord, dus veel hoef ik niet meer toe te voegen :)
Ferry wist mij echt weer te verrassen met veel onbekende tracks, rond Afterburn - Summer Sun draaide hij echt de ene na de andere topper... niet normaal :crazy: Alleen dat uitstapje naar techno vond ik niks, veel te eentonig of beter gezegd eindeloos... maar goed het einde vergoedde weer veel. Met natuurlijk Barber's Adagio for Strings!
Maar waar was Stone Cold???? om toch nog een klein minpuntje te noemen :D |
|
|
| mgerrits |
Heerlijk feest !!!
Alleen jammer dat ik zo snel moe was ( uur of 1) en er pas rond een uur of 5 echt door was maarja dat licht aan mezelf natuurlijk.
maar zijn er nog meer mensen die rond een uur of half 11 Motorcycle - Deep breathe love hebben gehoord of is dat helemaal niet gebeurd.
Hoorde wel een plaat met die vocalen die ik bij invited ook hoorde.
Als ik nog zin heb maak ik morgen nog wel een uitgebreid rapportje
Groeten Jenser |
|
|
| raoel |
Yoji Biomehanika heeft ook een remix van Anasthasia gemaakt: Anasthasia 2001.
Ook een supervet nummer. Die sample klinkt ook wel lekker ja.
Het heeft wel iets weg van Fortuna, maar dan toch anders... :) |
|
|
| Jimmy |
SUPERSFEEST!!! :eyes:
mijn hemel, wat een muziek, echt een genot was dit! Ben heel blij dat ik heb meegemaakt! :) |
|
|
| Ries'79 |
ben zelf niet naar dit feest geweest, vind t top om te horen dat iedereen het flink naar zijn zin feest gehad!
Waar ik op zoek naar ben is iemand die de set op cd wil branden gewoon mp3, hier kan ik namelijk mijn australische vriendin dol gelukkig mee maken. Ik wil best betalen voor verzend kosten, heb eventueel ook wat ruil materiaal sets van tiesto uit 99 en 2000 bijvoorbeeld.
Cheers! |
|
|
| snitz |
Trancefool heeft het inderdaad al goed verwoord. Hij miste alleen het laatste uurtje:D
keb het goed naar m'n zin gehad maar dat hadden jullie waarschijnlijk al gezien. Het was weer gezellig jongens:happy2: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Frankisback
Ja het was weer is een leuk feestje met Ferry in tha House.
Heb het super naar me zin gehad
Hier zijn wat foto's en filmpjes die ik gemaakt hebt, zodat de mensen die niet geweest toch een beed kunnen krijgen :)
Ferry_Corsten-Right_Of_Way_25-10-2003 Pictures and Movies |
vette fotos en filmpjes man. Had je perskaart of zo dat je je digitale camera mee naar binnen had? |
|
|
| Jimmy |
| hmm..ja klopt..op het einde was het iets minder. De beste nummers kwamen zo rond 00.00-04.00. |
|
|
| ahp2002 |
voor de mensen die het album hebben gekocht. welke tracks vind je het beste?
mijn top 3 (heel moeilijk)
1. kyoto
2. whatever
3. sweet sorrow
uitgebreide review zie t.nu |
|
|
| kolkiewolkie |
GRUWELIJK Feest weer zeg :eyespop: . Ik sluit me voor een groot deel aan bij trancefool maar het publiek heeft me geen moment geirriteerd eigenlijk.... waarschijnlijk was ik blind door euforie ;) . Verder vond ik dat het nog wel uitbundiger had gekund qua sfeer, maarja dat krijg je als je het gaat vergelijken met het vorige feest (sonar, 20.000 gekke spanjaarden :eek: ). Desalniettemin goede sfeer en uitstekend feest! Echt knetterhard gefeest en enorm genoten! Zonde voor de mensen die dít gemist hebben! Dank ook aan de TA-crew weer, ik was alleen maar kheb me geen moment alleen gevoeld :) . Grootste minpunt vond ik die knaken regenbui waarin wij ons bevonden voorafgaand aan het fouilleren :p . Verder top geregeld... oja die TRUT die me die poster niet van de wand wou laten halen niet meegerekend. Moet cd nog deels luisteren maar wat ik al gehoord heb ist zéér ok :) .
randzaken: terugreis verliep zowaar goed, hoewel ik om moest reizen om via utrecht (uitgerekend vandaag werkzaamheden), veeeeel gabbers op Utrecht Centraal... wat 'n ander volk zeg. Verder mag ik westerse vrouwen beter dan die oosterse exemplaren hier in de buurt. Ik doe echt niks anders in vergelijking met hier en in het westen blaat ik bijna altijd met een wijf ofzo en hier echt praktisch niet :conf: . Anyways, ik weet weer waarom ik zo graag mag feesten, ik heb dit gewoon nodig om in leven te blijven :D :D . |
|
|
| Jimmy |
| aahh..afterburn - summersun...:toocool: ..wat klonk dat toch vaag en duister lekker uit die boxen...wie eens? |
|
|
|
|