|
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 25)
|
View this Thread in Original format
| Partyhardy! |
Hey super vette filmpjes Frankisback! :crazy: :tongue3 Thanks! :cool: |
|
|
| eieregooie |
| Haha... op filmpje 29 zie je links vooraan glaniskanis stuiteren :D |
|
|
| total woot |
zoow, dat was me inderdaad weer een TOPfeestje :)
Heb net n mailtje gestuurd naar de volkskrant, wie weet sta ik morgen in de krant :D
| quote: |
Dames en heren,
Van de ene in de andere verbazing vallend nam ik maandag 27-10 jl. kennis van het artikel van Dhr. Jan Jutte het betreft het artikel geheten: " Corstens show mist visueel spektakel". Ik weet niet of de heer Jutte ooit eerder op een housefeest is geweest, iedereen die dat wel gedaan heeft, ziet onmiddellijk in dat de heer Jutte hier de plank compleet mis slaat.
Met uitspraken als: "Daarbij, in de Jaarbeurs in Utrecht is zaterdagnacht ook het gabberfeest Thunderdome. En de bombastische trance van Ferry Corsten doet het ook goed onder gabbers." probeert hij te verklaren waarom het feest niet "druk" bezocht werd Echter: het laatste plekje waar een "hardcore liefhebber" zou willen zijn is een feest waar een hele nacht "trance" gedraaid wordt, het is net zoiets als stellen dat de fans van George Michael, ook altijd van Mozart houden.
Tot slot wil ik de heer Jutte erop wijzen dat een feest niet gaat om het al dan niet ontbreken van bepaalde shows, het gaat bij een dergelijk feest om het totaalplaatje dwz. sfeer + geluid + mixtechniek van de dj + publiek etc. etc. dat opgeteld maakt een goed feest, niets anders. IC Ferry Corsten was het licht misschien iets minder mooi dan op een gemiddelde houseparty in Nederland, echter het totaalplaatje van dit feest doet mij tot de conclusie komen dat het betreffende artikel Ferry Corsten en zijn publiek -zacht uitgedrukt- geen eer aan doet, en ik verzoek de heer Jutte bij deze voortaan wat research te doen naar een onderwerp, alvoor hij aanvangt te schrijven.
|
|
|
|
| eieregooie |
| Ik vond het licht juist top zo met die 2 grote wanden :) |
|
|
| total woot |
:D ben ik wel met je eens eigenlijk :D (maarja das nu al te laat he, heb m al verzonden).
Grtz |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by total woot
zoow, dat was me inderdaad weer een TOPfeestje :)
Heb net n mailtje gestuurd naar de volkskrant, wie weet sta ik morgen in de krant :D |
Juist schaaf die mensen maar eens even bij:D |
|
|
| TranceZoner |
Dit was mijn eerste feest waar ik TA's heb ontmoet en het was TE GEK!!!
Ff in de regen buiten gewacht, munten gehaald en toen naar binnen gegaan, gelijk vooraan. De intro was vet, met Gouryella en Out of The Blue..
Ik heb een TA ontmoet helemaal vooraan tegen de hekken aan, alleen weet ik zijn naam niet meer, een klein mannetje met blond kort haar en hij stond DE HELE AVOND LOS TE GAAN!!!!!!! TE GEK GEWOON!!!
Steve Helstrip WAS HELEMAAL SUPER, MAAR DIE MC!!!!!!
Ik vervloek die klote MC, hij vond zichzelf echt helemaal de man, met zijn loze uitspraken, dat was wel een minpunt..
Tegen een uur of 4 had Ferry (IMO) een inzinking en ben ik ff op de tribune gaan zitten, schoentjes uit, peukje, drankje......
De lichten waren te gek en de tracks die Ferry draaide waren ook helemaal super. Ik kreeg ook coke aangeboden van een zeer relaxte gast, maar ben er gelukkig niet op in gegaan...
TOen de lichten aangingen vond ik het jammer dat het al weer afgelopen was, maar het was HELEMAAL TE GEK!!!!!!!!!!!!!!!! Ferry BEDANKT!!!!!!!!
Maar wie was nou die TA waar ik het over had |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Dit was mijn eerste feest waar ik TA's heb ontmoet en het was TE GEK!!!
Ff in de regen buiten gewacht, munten gehaald en toen naar binnen gegaan, gelijk vooraan. De intro was vet, met Gouryella en Out of The Blue..
Ik heb een TA ontmoet helemaal vooraan tegen de hekken aan, alleen weet ik zijn naam niet meer, een klein mannetje met blond kort haar en hij stond DE HELE AVOND LOS TE GAAN!!!!!!! TE GEK GEWOON!!!
Steve Helstrip WAS HELEMAAL SUPER, MAAR DIE MC!!!!!!
Ik vervloek die klote MC, hij vond zichzelf echt helemaal de man, met zijn loze uitspraken, dat was wel een minpunt..
Tegen een uur of 4 had Ferry (IMO) een inzinking en ben ik ff op de tribune gaan zitten, schoentjes uit, peukje, drankje......
De lichten waren te gek en de tracks die Ferry draaide waren ook helemaal super. Ik kreeg ook coke aangeboden van een zeer relaxte gast, maar ben er gelukkig niet op in gegaan...
TOen de lichten aangingen vond ik het jammer dat het al weer afgelopen was, maar het was HELEMAAL TE GEK!!!!!!!!!!!!!!!! Ferry BEDANKT!!!!!!!!
Maar wie was nou die TA waar ik het over had |
Ik denk dat je glaniskanis bedoeld |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by snitz
Ik denk dat je glaniskanis bedoeld |
Haha IDD :D |
|
|
| total woot |
wie anders ja :D
(kan me trouwens nog steeds niet voorstellen dat je geen last hebt van je oren Glanis :p) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by total woot
(kan me trouwens nog steeds niet voorstellen dat je geen last hebt van je oren Glanis :p) |
Nou, idd... hehe... Tenzij hij al doof was natuurlijk :p |
|
|
| Glaniskanis |
haha idd het was mij :D
teringvette avond zeg
dikke spierpijn hahaha
maarruh oren die tuutten nog flink na in mn bedje nu weer over hoor ;)
Maar nog ff resumé goeree overvlakkee ik moest zowat janken bij
Agnelli & Nelson Presents Ultra - Holding On To Nothing (Club Mix)
vette meebleren :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: SICK!!
Ferry draaide trouwens de Ferry Corsten Original Mix van U2 en hij draaide de Code 313 Dub van Lili Haydn (voor de tracklist bijhouders)
Groettiez
Glaantje |
|
|
|
|