return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Ferry Corsten - Right of Way!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik vind Ferry echt een dik overschatte dj. Op Godskitchen GLobal Gathering hoorde ik um ook nog , en dat vond ik echt niets; niet alleen had hij een voorspelbare platenkeuze, maar ook maakte hij mixtechnisch best wel wat fouten. Ik vind um over zijn hoogtepunt heen, er is veel meer en veel beter trancetalent.

quote:
Originally posted by Biohazard
Mee eens, ook armin en Tiesto verassen mij niet meer

Gelukkig denken de meeste mensen hier daar anders over :D . Dit wordt echt een FEEST hoor! Ben benieuwd wie er nog meer uitgenodigd worden om te draaien (Heb al wat rond zitten snuffelen maar veel andere trance-djs hebben al iets anders die dag... naja misschien dat er een blik onbekenden losgetrokken word...

... vraag me wel af of de verkoop nou wel gaat lopen of niet :conf: . Ferry is groot maar de HMH is wel héél groot :p . Vorig jaar Dutch dimension met junkie XL is toen vlak voor tijd afgelast (meuk zou zijn gejat maar als de verkoop van de tickets destijds als een trein gelopen zou zijn was dat feest allang gegeven :rolleyes: ).

Magoed, van de week es kijken naar die tentamendata *duimt*
TimeportE
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Gaan de gebruikelijke debielen ook weer mee?

misschien minder gebruikelijk als sommige/andere/meeste toch denk ik dat ik hier wel graag heen wil, probleem is dat ik niet meer kan pinnen :s
moogwai
In ieder geval werd er gisteren al goed gepromoot voor onze Ferry :D

M_Peror
Klinkt wel zwaar vet! 8 uur lang Ferry... woei!

Maar 38 euri... sjeezus, daar had ik ook een hele dag Lovefields voor... vinnet wel veel hoor. Kan een van de "gebruikelijke debielen" zich nog herinneren wat we aan entree hebben betaald voor de release party van Armin z'n cd? Geen 38 iig! Misschien is 't idd wel inclusief cd, dan gaat 't nog... :D

Twijfeltwijfeldenkdenk....

quote:
Originally posted by Donna
hij heeft Ligaya on his side

/me agrees... (he Engeltje?) :tongue2

... :eek:

K*T...! 25 oktober kanniknie. GVD! Nou ja, iig twijfel opgelost. :(
MaGiK54
quote:
Originally posted by M_Peror
Klinkt wel zwaar vet! 8 uur lang Ferry... woei!

Maar 38 euri... sjeezus, daar had ik ook een hele dag Lovefields voor... vinnet wel veel hoor. Kan een van de "gebruikelijke debielen" zich nog herinneren wat we aan entree hebben betaald voor de release party van Armin z'n cd? Geen 38 iig! Misschien is 't idd wel inclusief cd, dan gaat 't nog... :D

Was iets van € 10.00, maarja dat was in een club, feessies in de HMH zijn altijd iets van € 35,00 a € 38.00. Tiesto Solo in HMH was ook € 35,00.
M_Peror
quote:
Originally posted by MaGiK54
Was iets van ? 10.00, maarja dat was in een club, feessies in de HMH zijn altijd iets van ? 35,00 a ? 38.00. Tiesto Solo in HMH was ook ? 35,00.

Ja OK, heb je gelijk in...
kolkiewolkie
:)

Ik heb de vrijdag erna pas een tentamen, dus behalve als dat vak niet te snappen is (wordt de komende weken duidelijk) dan ben ik hier dus echt gewoon bij :D :eyespop: :crazy:

en die prijs is gewoon de standaard HMH prijs he, doe ik verder ook niet moeilijk over, tmag wel een keer weer, zeker omdat ik verwacht dat er
a) nog wel meer djs komen
b) als het écht een ferry solo wordt dit bij voorbaat al een legendarisch feest wordt :cool:
Magic83
ik ben iig zeker van de partij :D

dus kom ook maar junkx en neem shallow mee en ferry ofzo ;)

HMH is toplocatie man was er met qontact queensnight echt lekkere sfeer + goed geluid...
HBtje
Volgens clubcharts.nl gaat het een concert worden:

quote:
De top 10 superster DJ Ferry Corsten zal een concert gaan geven in de Heineken Music Hall op 25 oktober aanstaande, op deze nacht zal hij zijn nieuwe solo album "Right of Way" presenteren dat op 3 november 2003 in Nederland wordt uitgebracht. Op dit concert zal hij onder andere een aantal tracks van zijn nieuwe album live uitvoeren. Hij heeft aan dit album de afgelopen 2 jaar in diepste geheimhouding gewerkt, en kan beschouwd worden als een van de belangrijkste dance album releases van 2003.
Ook wordt Corsten tijdens dit concert bijgestaan door een tal van artiesten die hebben bijgedragen aan dit album. Wie dat zijn zal echter pas in een later stadium worden bekend gemaakt.

wel een beetje kopie van Tiesto In Concert, maar imo vind ik ferry beter dan Tiesto, ook al was dat ook een gaaf feest. Nee ik ben er zeker bij, kan nu al niet wachten :D
M_Peror
quote:
Originally posted by HBtje
De top 10 superster DJ Ferry Corsten zal een concert gaan geven in de Heineken Music Hall op 25 oktober aanstaande, op deze nacht zal hij zijn nieuwe solo album "Right of Way" presenteren dat op 3 november 2003 in Nederland wordt uitgebracht. Op dit concert zal hij onder andere een aantal tracks van zijn nieuwe album live uitvoeren. Hij heeft aan dit album de afgelopen 2 jaar in diepste geheimhouding gewerkt, en kan beschouwd worden als een van de belangrijkste dance album releases van 2003.
Ook wordt Corsten tijdens dit concert bijgestaan door een tal van artiesten die hebben bijgedragen aan dit album. Wie dat zijn zal echter pas in een later stadium worden bekend gemaakt.

It keeps on getting better and better! :D

Begin nu langzamerhand een fatsoenlijk beeld te krijgen van de omvang en bedoeling van dit feestje... met wat ik nu weet was mijn opmerking over de entreeprijs idd niet terecht.

tijs08
quote:
Originally posted by M_Peror

Begin nu langzamerhand een fatsoenlijk beeld te krijgen van de omvang en bedoeling van dit feestje... met wat ik nu weet was mijn opmerking over de entreeprijs idd niet terecht.

kom je nou nog mooie plek om weer samen te partyen! :cool:

Ik zal hier ook zeker bij zijn! HMH + Ferry.... dit feest valt voor mij dus duidelijk onder de primaire levensbehoefte :tongue2

Heb Ferry afgelopen jaar paar keer gezien en moet zeggen dat hij een aparte stijl heeft. En deze bevalt mij zeker wel! In de XL 3 uur set was echt super trancey! 1e x Things 2 Say en Sublime gehoord... en op de FFWD stond hij ook goed te knallen op zijn truck! ben dus benieuwd wat hij dit feest ten gehore laat brengen!
ArisE2
Zekerzz!!:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement