return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
View this Thread in Original format
raoel
Er zijn al meerdere topics over de vermeende release datum van de DVD van Ti�sto in concert.

Maar een maat van me is net in de winkel geweest en hij vroeg naar deze DVD.

Deze man wist te vertellen dat deze uitkomt op 13 septemder onder de naam: Ti�sto live

Het zal een dubbel DVD zijn en de kosten zijn in die winkel �23,95
Maar deze winkel is altijd iets goedkoper met DVD's, dus pin je niet vast op deze prijs.

Die maat van me begint nu plots te twijfelen of het niet de 16e was.
Maar hij stond iig in de database van die winkel.

Ik vond dit heugelijk nieuws toch wel een topic waard!
kreischer2000
beter nieuws dit! kan niet wachten!
dutchy
Ja ik hoorde weer dat ie de 15e uitkwam ,maar iig komt ie rond die tijd uit... En ik vind t ook wel gaaf dat t n dubbel dvd is!:D
deejayv
woei das op mn verjaardag :D
ga m zeker halen, ben blij dat t een dubbeldvd is!
hopen dat t hele concert erop staat of is dat teveel gevraagd?
kreischer2000
quote:
Originally posted by deejayv
woei das op mn verjaardag :D
ga m zeker halen, ben blij dat t een dubbeldvd is!
hopen dat t hele concert erop staat of is dat teveel gevraagd?

k denk dat dat wat veel gevraagd is:(
Divine9
Ik neem aan dat er toch sowieso wel minimaal 3 uur aan beeld/live materiaal op zal staan. Dus dat is ook niet slecht :) Verder veel bonus materiaal?
raoel
Dit staat op tiestoworld.com

quote:

Ik denk dat elke Dj Ti�sto fan wel op 10 mei in het gelderdome te vinden was. En we hebben goed nieuws voor de fans. De DVD ti�sto in concert zal op 25 september worden uitgebracht. Het mooie er van is het wordt een dubbele dvd.

Twordt steeds later :whip:
Maar, misschien klopt hun datum ook wel niet.

Maar het zal sowieso niet meer lang duren :)
Remy D
Op 25 september is er ook een Invited in Rotterdam en normaal gesproken was Invited eens in de 2 maanden dus wat Ambs al eerder zei: Misschien word 25 september wel een dvd releaseparty.
Blik
dit is mooi nieuws, een dubbel DVD, zal toch zeker wel een paar uur van het "Concert" op komen te staan

zal wel interview op komen te staan, opbouw van Tiesto in Concert... etc

(misschien ook nog andere optredens van Tiesto, want er staat nergens dat het Tiesto in Concert is)

het zal waarschijnlijk wel de 16de zijn, want op dinsdag komen heel veel nieuwe CD's/DVD's uit
Duke2003
ik denk ook dat het niet alleen TiC zal zijn aangezien het Tiesto live heet... misschien wat beelden van invited enzo? Als de nieuwe invited inderdaad de releaseparty zou zijn zou het wel logisch zijn dat er wat oude beelden opstaan.

basvh
Misschien komt ook wel dance valley erop als het echt tiesto live heet. Maar trouwens op de dvd van another day at the office daar komt snuggle ff in beeld. Is dat al bij iedereen bekent of ben ik de enige die het opgemerkt heeft?
MaGiK54
quote:
Originally posted by basvh
Misschien komt ook wel dance valley erop als het echt tiesto live heet. Maar trouwens op de dvd van another day at the office daar komt snuggle ff in beeld. Is dat al bij iedereen bekent of ben ik de enige die het opgemerkt heeft?

Tis mij niet opgevallen, welk stukkie dan ?? Die Nederlanders in New York zijn dat toevallig niet de Boumas ??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 
Privacy Statement