|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt? :p |
Nou ja, ik dus... en Magik56... en dat zijn de enige tot nu toe... alleen is het wachten op het antwoord van Ding geloof ik of die niet mod zou willen worden... Voor hem gingen ook een aantal stemmen op... |
|
|
| magrec |
Ik wil ook wel hoor maar dat is een beetje kansloos :p :p
Dusse doe maar niet ;) maarre ik ga iig niet weer die voting organiseren.
www.modjestemmen.tk :haha: :haha: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by magrec
Ik wil ook wel hoor maar dat is een beetje kansloos :p :p
Dusse doe maar niet ;) maarre ik ga iig niet weer die voting organiseren.
www.modjestemmen.tk :haha: :haha: |
Ahh toe? Jij hebt de ervaring :p |
|
|
| Miss Proximus |
*stommel stommel stommel*
Hier ben ik nog ff, vind het ook jammer Bram, maar denk dat het inderdaad ook beter is. Als je t forum niet meer leuk vindt op deze manier dan schiet het gewoon niet op...en als dit ervoor kan zorgen dat je nog wel gewoon lid blijft (lid, wat klinkt dat idioot, we zijn lid van een TA vriendengroep whehehe)! :)
Ik denk dat Blik op zich ook best wel een aan vervanging toe is. Niet omdat ik vind dat hij slecht werk levert - respect dat je het zo lang hebt volgehouden (oh, je bent nog niet weg) - maar meer omdat ik denk dat het goed is om even een ander persoon te hebben die de touwtjes in handen heeft.
Nog ff dit:
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja anders maak je er even een dictatorum van hey! |
lol!
ennu
| quote: | Originally posted by Donna
mekker | (hehe)
Mevrouw wanneer bent u volwassen geworden! ;) |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
Zijn er nou al kandidaten die moderator willen worden en het risico willen nemen dat je over 6 maanden overspannen bij het RIAG terecht komt? :p |
doe jij t dan maar Tim... jij bent toch al kind aan huis bij het RIAGG :p |
|
|
| Optimus |
ik steun kleine Massive:disbelief
Markie 4 mod!!:cool: |
|
|
| eXos |
Ik wil wel weer MOD worden. Ik mis t gewoon enorm & ben bereid veel veranderingen door te voeren!
DREAM ON!! Kut forum, kom hier bijna nooit meer. 16 jarig pubers die, zonder enige vorm van discussie, elkaar proberen te overtroeven. 
En btw, wat valt hier nou te modden. 2 is echt wel meer dan voldoende...
Ar101 moet t zowieso niet worden. Die denkt l33t te zijn door hier van alles te sharen zonder enig crediet te geven aan de mensen die t verdienen. Iedereen kan serverruimte kopen knaapie! en niemand geeft ene reet om je aantal posts btw...
zow.... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
doe jij t dan maar Tim... jij bent toch al kind aan huis bij het RIAGG :p |
Mwjha, ik twijfel nog.
Want weet je wat het probleem is, regelmatig wordt ik om de stomste redene in een dwangbuis gepropt.
Dan kan ik dus niet op internet voor een week.
Ik heb het aan mijn begeleiders gevraagt en die gaan overleggen met het hoofd van afdeling psychiatrie.
Ik moet eerst wachten tot dat onderzoek is afgesloten. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by eXos
Ik wil wel weer MOD worden. Ik mis t gewoon enorm & ben bereid veel veranderingen door te voeren!
DREAM ON!! Kut forum, kom hier bijna nooit meer. 16 jarig pubers die, zonder enige vorm van discussie, elkaar proberen te overtroeven. 
En btw, wat valt hier nou te modden. 2 is echt wel meer dan voldoende...
Ar101 moet t zowieso niet worden. Die denkt l33t te zijn door hier van alles te sharen zonder enig crediet te geven aan de mensen die t verdienen. Iedereen kan serverruimte kopen knaapie! en niemand geeft ene reet om je aantal posts btw...
zow.... |
zozo ik ben vast de enige die shared of niet. jij zit in de scene;wie voelt zich hier dan 1337 :o, en ik koop ook vast serverruimte :haha: |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Optimus |
I want more
:disbelief |
|
|
| jploveparade |
:toothless |
|
|
|
|