|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| arj1o1 |
| 1 nieuwe mod lijkt me genoeg, Blik is een meer dan perfecte mod! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Switch
Snuggle je zuigt!!! :rolleyes:
wat gebeurt er nou met onze nachtelijke escapades? :o |
Dank je dank je Frank :)
Welke nachtelijke escapades?
En wanneer ga je in hemelsnaam weer een keer mee feesten, gek? |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by arj1o1
1 nieuwe mod lijkt me genoeg, Blik is een meer dan perfecte mod! |
pfff
| quote: | | [15:29] me dont shove up dicks in someones ass |
|
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by robin
pfff |
eej
niet quoten uit DC |
|
|
| Chicane |
Ik vind Ding Chavez wel een goede mod, erg neutraal en niet beinvloedbaar :)
Bij deze dus mijn vote naar Ding als er gestemt moet worden. |
|
|
| Subsonik |
| kdenk dat ik op eieregooie zou stemmen als die mee zou doen, jploveparade lijkt me btw ook een goeie mod |
|
|
| MennoB |
Jammer Snuggle.
BTW, je zei dat het ook ging over het maken van treads die helemaal niet mogen. Ging dit over de Tread van de felicitaties die je gaf aan basvh?? Opzich heb ik daar geen problemen mee, maar als een mod. dat zelf gaat doen dan gaat de rest dat naar mijn mening ook doen en dan zullen er wel elke week een paar van dat soort treads komen...
Zelf weet ik niet veel van dat geflame, want dat lees ik allemaal niet. Ik ken jullie persoonlijk niet dus weet ik ook meestal niet waar jullie het allemaal over hebben en ga me daar dus allemaal niet mee bemoeien. Ik hou me dus meestal wel op de achtergrond... |
|
|
| DJ_Massive |
en nu Blik nog weg !
.. oeps dat zei ik niet ;)
nee maar jammer dat je stopt dr Snuggle, maar een keuze is een keuze ;)
*Massive stelt voor dat New_Wave mod wordt :disbelief |
|
|
| Remy D |
| Het zat er natuurlijk vroeg of laat aan te komen dat zo'n zielige rukker als Bram door zijn hoeven zou zakken. Deze jongen heeft totaal geen ballen in zijn broek en loopt bij iedere ieniemienie flame al te janken en word een week wakker met een nat nest. Op zich best nog een doorzetter want hij heeft het toch nog best lang uitgehouden. Verder kan ik alleen maar blij zijn met zo'n beslissing als dit want zelfs de grootste stumpers hier voelen zich iets bij een mod als Bram. Maar die tijd is weer voorbij. En het ga je goed. :D:D:D :haha: :happy2: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
*Massive stelt voor dat New_Wave mod wordt :disbelief |
Ik had hem zelfs al benaderd maar hij stuurde al pm dat hij het er echt niet erbij kan hebben, hij heeft het namelijk al erg druk met het moderaten van het C&A forum. Tja keuzes he. :D |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ik had hem zelfs al benaderd maar hij stuurde al pm dat hij het er echt niet erbij kan hebben, hij heeft het namelijk al erg druk met het moderaten van het C&A forum. Tja keuzes he. :D |
sja dat is ook weer zo
is het niks voor jou dan Remy
heb je eindelijk die kindertjes hier es in de tang :p |
|
|
| SnuggLe |
Ik stem ook voor Eieregooie & Ding Chavez.
Van mij mogen beide mod worden. 2 goede neutrale mods erbij.
3 is geen overbodige luxe.
En Remy, ik blijf een fan van je, kusje mijn rubberen reetridder! |
|
|
|
|