|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Asperge |
| Ja Ding en Eieregooie zijn idd goede kandidaten evenals JP. |
|
|
| SnuggLe |
Grrr..Swampie schiet nog steeds niet op.
Van wat ik lees in het moderator forum hebben we hier nog steeds wel het rustigste forum in vergelijking tot de andere forums. Vooral Amerika/Engeland zijn een zootje :) Dus das wel een compliment voor ons.
Maar hoe staan Ding Chavez en Eieregooie zelf tegenover een modship? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
hehe:p
maar der zijn nu al 6 pagina's met meningen, waar we niet zoveel mee opschieten als het door elkaar staat..
dus als snuggle of blik nou ff een andere draad start met daarin een poll met de kandidaten die zij denken dat geschikt zijn.
Dan laat je iedereen 1 dag stemmen, bijv tot morgenochtend ofzo
en dan maak je 2 nieuwe bekend.
want zo schiet het niet echt op:rolleyes: |
Klopt, maar we moeten nog even wachten.
1) WIL iedereen wel een nieuwe moderator? Of houden we alleen Blik? Of komt er 1 moderator? Of komen er 2 bij? Dat moeten we ook weten.
2) We hebben nog geen kandidaten, niemand heeft zich nog serieus kandidaat gesteld.
3) Ik ben nog steeds moderator.
Dus laten we eerst wachten op mensen die zich kandidaat stellen, en dan maken we de benodigde threads en kijken hoe we het doen. Stemmen doen we namelijk niet via de poll, maar via de mail neem ik aan. Poll is te makkelijk beinvloedbaar. Of iedereen moet het meteen eens zijn met de kandidaten etc. Ik neem aan dat we geen problemen tegenkomen :) |
|
|
| Mr Hee Hoo |
| jezus, wat doen jullie fokking moeilijk. jullie lijken wel stel op hol geslagen paarden |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Mr Hee Hoo
jezus, wat doen jullie fokking moeilijk. jullie lijken wel stel op hol geslagen paarden |
Ja, en jij lijkt wel op een Siesta met een nieuw account. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
1) WIL iedereen wel een nieuwe moderator? Of houden we alleen Blik? Of komt er 1 moderator? Of komen er 2 bij? Dat moeten we ook weten.
|
Ik wil zoiezo 1 of 2 mods erbij hebben
dus mensen die mod willen worden, stel u verkiesbaar |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Mr Hee Hoo
jezus, wat doen jullie fokking moeilijk. jullie lijken wel stel op hol geslagen paarden |
 |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar hoe staan Ding Chavez en Eieregooie zelf tegenover een modship? |
Bij het vertrek van Petrus als mod is mijn naam al gevallen en heb toen aangeboden om wanneer er behoefte was aan een nieuwe mod mezelf beschikbaar te stellen. Dat aanbod staat nog steeds :)
[EDIT]Ik ben zelf voor 3 mods btw...[/EDIT] |
|
|
| MaGiK54 |
| Aangezien er weinig animo is om mod te worden, wil ik mezelf wel opgeven als mogelijk mod. |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dank je dank je Frank :)
Welke nachtelijke escapades?
En wanneer ga je in hemelsnaam weer een keer mee feesten, gek? |
hmm mja als ik weer ooit een keer geld heb :/
ben nu werkloos en moet mezelf, me flatje en me auto onderhouden, dus feesten zit er effe niet in :(
misschien dat ik nog naar Innercity ga, maar da's nog speculeren |
|
|
| Asperge |
| Ik vind ook dat er 2 mods bij moeten komen. |
|
|
|
|