|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| volgens mij zijn 2 moderators wel genoeg zo veel word er toch niet gepost... behalve als de nieuwe moderator het te veel vind dan kan er een 3de bij misschien |
|
|
| Freezel |
| 2 erbij is echt meer dan genoeg, anders krijg je er teveel waardoor het chaos wordt. |
|
|
| Jappio |
Ik stem voor 2 moderators, en dan wel nieuwe.
Tis nooit verkeerd om eens een frisse wind door het gebouw te laten waaien :)
Tja en kandidaten.. Het moeten er in ieder geval 2 zijn die hier lang lid zijn, en bovendien niet de behoefte te hebben om bij elke serieuze discussie in te grijpen.
Wie dat zijn mogen jullie bepalen, maar Eieregooien is een hele relaxte en die heeft bij deze dus ook mijn stem :)
(bovendien heeft die jongen 's nachts ook nix te doen!) |
|
|
| Mr Hee Hoo |
| gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch :D |
|
|
| Asperge |
| quote: | Originally posted by Mr Hee Hoo
gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch :D |
Vergis je hier niet in:p |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Mr Hee Hoo
gewoon geen mods, we zijn geen kleuters toch :D |
Volgens mij is er net weer een nieuwe (ouwe) bijgekomen. |
|
|
| arj1o1 |
| i stel mezelf ook verkiesbaar ook al gaat er toch niemand op mij stemmen :p |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by arj1o1
i stel mezelf ook verkiesbaar ook al gaat er toch niemand op mij stemmen :p |
meedoen is belangrijker dan winnen :p |
|
|
| Djeebie |
| Twee mods lijkt me wel genoeg. Ik denk niet dat drie echt nodig is. Ik zie het lijstje met nieuwe namen straks wel verschijnen dan. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Freezel
meedoen is belangrijker dan winnen :p |
juist vooral bij een wedstrijd de 3e helft blijft toch het leukste :D
maarja 1 vote heb ik in ieder geval |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by arj1o1
maarja 1 vote heb ik in ieder geval |
magje ook op jezelf stemmen dan?? |
|
|
| MaGiK54 |
| Drie mods lijkt mij de beste situatie. Wanneer één van de mods een tijdje afwezig is door omstandheden, dan zijn er altijd nog twee over. Tevens wanneer twee mods van mening schelen over een kwestie, dan kan de derde de doorslag geven over deze kwestie. |
|
|
|
|