return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 11)
View this Thread in Original format
Mr Hee Hoo
exos is gewoon een pipo die zich l33t voelt omdat hij dmv mensen gepijpt te hebben toegang heeft tot leuke ftpjes


tja iedereen zn eigen ding heh PETERR pijpslet
eXos
quote:
Originally posted by Mr Hee Hoo
exos is gewoon een pipo die zich l33t voelt omdat hij dmv mensen gepijpt te hebben toegang heeft tot leuke ftpjes


tja iedereen zn eigen ding heh PETERR pijpslet


Onze grote vriend gerrit,

Jij bent echt een gezwel dat nooit weg gaat!
Mr Hee Hoo
iik vind het hier altijd zo gezellig, vooral met snuggle
raoel
Als er zich niemand beschikbaar zou stellen zou ik best mod willen worden, maar voor mij hoeft het niet zo nodig. Bovendien zijn er wel kandidaten, dus is die vraag niet meer aan de orde

2 mods is opzich wel genoeg, maar 3 is misschien wel makkelijk.
Magik en Ei willen mod worden, dus laat ze dat dan ook worden.

Als er meer kandidaten zijn/komen (De naam van DC zag ik ook vallen), zal er misschien een poll moeten komen.
Flippe
SNuggele, jammer dat je stopt als mod, ik denk dat je je werk er goed hebt gedaan!

Ik denk dat het niet nodig is 2 nieuwe mod's aan te stellen, 1 moet voldoende zijn.
Flippe
Sorry, per ongeluk 2 keer op de Post Reply knop geklikt!
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Optimus
ik steun kleine Massive:disbelief


Markie 4 mod!!:cool:


dat zou me een feest worden :cool: :p
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Mwjha, ik twijfel nog.
Want weet je wat het probleem is, regelmatig wordt ik om de stomste redene in een dwangbuis gepropt.
Dan kan ik dus niet op internet voor een week.
Ik heb het aan mijn begeleiders gevraagt en die gaan overleggen met het hoofd van afdeling psychiatrie.
Ik moet eerst wachten tot dat onderzoek is afgesloten.


ja je hebt het toch zelf in de hand Tim... als je nou es stopt met dagelijks je jodocus in de stofzuiger te stoppen worden ze MISSCHIEN iets milder voor je, en hoef je niet regelmatig in een dwangbuis.
New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Massive
ja je hebt het toch zelf in de hand Tim... als je nou es stopt met dagelijks je jodocus in de stofzuiger te stoppen worden ze MISSCHIEN iets milder voor je, en hoef je niet regelmatig in een dwangbuis.


Ze moeten eerst kijken hoe toerekeningsvatbaar ik ben.
Ik zit al 12 jaar met hulp maar het wil maar niet vlotten.
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Ze moeten eerst kijken hoe toerekeningsvatbaar ik ben.
Ik zit al 12 jaar met hulp maar het wil maar niet vlotten.


als je nou toch nog een kamer zoekt.. hier in Hoofddorp hebben we zon opvanghuis voor gehandicapten, zit je en in de buurt van je werk, en je kan in je vrije tijd lekker met je valhelm op tegen de muur beuken

New Wave
quote:
Originally posted by DJ_Massive
als je nou toch nog een kamer zoekt.. hier in Hoofddorp hebben we zon opvanghuis voor gehandicapten, zit je en in de buurt van je werk, en je kan in je vrije tijd lekker met je valhelm op tegen de muur beuken


Ik sta bij het RIAGG constant onder toezicht van 3 psychiaters.
Ik hoef maar 1 keer me vinger omhoog te steken of ze hebben me al weer in de houdgreep. Het is geen leven zo.
Op kamers gaan heeft dus geen zin dnek ik.
DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Ik sta bij het RIAGG constant onder toezicht van 3 psychiaters.
Ik hoef maar 1 keer me vinger omhoog te steken of ze hebben me al weer in de houdgreep. Het is geen leven zo.
Op kamers gaan heeft dus geen zin dnek ik.


tja.. je zal ooit toch verder moeten met je leven Tim..

btw dat 'stofzuugen' in je MSN nick, heeft toch niets te maken met die ene post van me in dit topic van gisteren he :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 
Privacy Statement