|
SnuggLe stopt, nieuwe mods? (was: Euh snuggle inzake post:) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Asperge
Je bent moderator, als die kleine groep het dan hier steeds verstieren dan kun je die toch aanpakken? |
Ja anders maak je er even een dictatorum van hey! |
|
|
| Jappio |
jammer bram, ik weet niet of je mijn gemekker er ook bij betrekt, maar dat had ik bij elk willekeurig ander persoon die zo'n reply had gegeven ook gedaan, dus don't take it personal.
Is het niet een goed idee om gewoon een heel nieuw team aan te stellen, hoewel Blik wel goed is als moderator, aangezien die geen eigen mening heeft en toch altijd meelult met de grote stroom :rolleyes: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
jammer bram, ik weet niet of je mijn gemekker er ook bij betrekt, maar dat had ik bij elk willekeurig ander persoon die zo'n reply had gegeven ook gedaan, dus don't take it personal.
Is het niet een goed idee om gewoon een heel nieuw team aan te stellen, hoewel Blik wel goed is als moderator, aangezien die geen eigen mening heeft en toch altijd meelult met de grote stroom :rolleyes: |
als jij je bakkes es houd :D
nee maar ff serieus, ik snap precies waarom Snuggle ermee wilt stoppen, er is gewoon de laatste tijd alleen maar gezeik, en iedereen doet er aan mee.
we zijn gewoon verwend!!!
1 of 2 nieuwe mods zou wel goed zijn |
|
|
| Chicane |
| en dan gaat het gezeik wel ineens over als er nieuwe mods worden aangesteld? :conf: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Blik
als jij je bakkes es houd :D
nee maar ff serieus, ik snap precies waarom Snuggle ermee wilt stoppen, er is gewoon de laatste tijd alleen maar gezeik, en iedereen doet er aan mee.
we zijn gewoon verwend!!!
1 of 2 nieuwe mods zou wel goed zijn |
hmm jammer ik had wel een flame terug verwacht :rolleyes: :D
wat overigens nog niet wil zeggen dat ik niet meer achter voorgaand standpunt sta :D |
|
|
| Muppet |
jammer dat je stopt, heb geen aanmerkingen gehad op je mod zijn
ach ja, we zullen zien hoe het de volgende verloopt
Greetz Muppet |
|
|
| Jappio |
| Ik draag overigens dj Lex & three O three voor als nieuwe moderators, zij hebben net als snuggle een bestuurskundige achtergrond en kunnen zo mooi oefenen voor later als ze het in debatten op moeten gaan nemen tegen mevrouw terpstra & co |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Jappio
Ik draag overigens dj Lex & three O three voor als nieuwe moderators, zij hebben net als snuggle een bestuurskundige achtergrond en kunnen zo mooi oefenen voor later als ze het in debatten op moeten gaan nemen tegen mevrouw terpstra & co |
LOL
Denk je dat ik daar zin in heb? Dat zooitje ongeregeld regelen :p |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Chicane
en dan gaat het gezeik wel ineens over als er nieuwe mods worden aangesteld? :conf: |
nee, maar 1 mod is te weinig |
|
|
| basvh |
| jammer dat je ermee stopt. bedankt voor het modden. Ik hoop dat die briljante reportjes wel blijven komen |
|
|
| TranceFool |
Jammer dat je er mee stopt Snuggle maar kan me er wel iets bij voorstellen. Wil nog wel ff zeggen dat je als mod gewoon goed je werk hebt gedaan en hoop niet dat de IC thread de aanleiding was want zo was het iig niet bedoeld :)
Een nieuwe mod kan misschien ook geen kwaad, alleen wil ik nu wel alvast zeggen dat ik niet op jou (arjo1) ga stemmen :rolleyes::p :haha: |
|
|
| New Wave |
BRAM matherfacker :D we lopen alleen maar te en, verder niets!
We menen er niets van, je zou toch denken dat je ons nou wel een beetje zou kennen....
Om voor dit te stoppen is wel gigantische onzin!
Maak der niet zo'n punt van man!komop, pik omhoog!
Dacht dat jij een terugvechter was!!
Laat je niet kennen man! |
|
|
|
|